Deadlift,rechte en gebogen benen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    YouTube - ‪SEAL FIT Dumbbell Swing‬‏

@Beaudien Wat ook een perfecte oefening voor bilspieren is is dit.
    Benen liever nog iets verder uit elkaar dan dit, zodat je nog meer sumo staat.
    best wel gare oefening..
    voor stevige billen is diep zakken bij het squatten wel genoeg . , mijn reet groeit in ieder geval reete hard..
    Beest in opleiding

Comment

Iemand trouwens die deze oefening doet/ wel eens heeft gedaan?

‪Weight Training Workout - The Glute Bridge With Barbell‬‏ - YouTube

Over de deadlift kan ik nog steeds weinig zeggen die kan ik nog steeds niet doen ivm heupziekte
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
        best wel gare oefening..
        voor stevige billen is diep zakken bij het squatten wel genoeg . , mijn reet groeit in ieder geval reete hard..
        Joune ook al :S, mijn reet is groter als die van de meeste meisjes. Ff serieus :s

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Joune ook al :S, mijn reet is groter als die van de meeste meisjes. Ff serieus :s
          Groter? Wat bedoel je met groter? Mijn kont is alleen maar kleiner geworden......
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ja, dikke bil is +1
            "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post

Over de deadlift kan ik nog steeds weinig zeggen die kan ik nog steeds niet doen ivm heupziekte
              ken deze oefening niet maar ziet er zeker niet slecht uit om je bil en onderrug te pompen.
              Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                Groter? Wat bedoel je met groter? Mijn kont is alleen maar kleiner geworden......
                Nou ronder:S, beaudien je moet meer gaan eten ^^.

Squat is echt nummer 1 voor kont.

Comment

kan er van mee spreken bro , heb er echt een lekker steekkontje door ontwikkelt . , ook de dag(en) na de training niet aangenaam kunnen zitten hoort erbij
                  Beest in opleiding

Comment

ja, lelijk is dat he. Komt door het benen trainen en deadliften. Je krijgt daar echt zo'n ronde kont van.. Als je dan ook nog veel gegeten hebt en iets holle rug ziet het er helemaal apart uit..
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      ja, lelijk is dat he. Komt door het benen trainen en deadliften. Je krijgt daar echt zo'n ronde kont van.. Als je dan ook nog veel gegeten hebt en iets holle rug ziet het er helemaal apart uit..
                      @ traininsane soo dat zitten vandaag joh :P niet normaal weer XD

@wpb pff echt abnormaal XD

Comment

de chicks vinden het hier wel lekker, lekker steekkontje
                        Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                          ken deze oefening niet maar ziet er zeker niet slecht uit om je bil en onderrug te pompen.
                          als je je onderrug voelt met die oefening doe je het fout. is puur voor glutes en hamstrings. deed hetzelf ook. Maar boven de 120-140kg begon de stang nog in het vlees te snijden en werd het ongemakkelijk.

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post

Volgens mij is het onmogelijk om die zwaar te doen... ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar.
                            Schijven, barbell, wat dan ook.. alles hou je dusdanig met je handen tegen (zodat het niet weg glijdt) dat de kracht niet echt meer op de billen komt.

Comment

je kan het prima zwaar doen.

Comment

Nou ronder:S, beaudien je moet meer gaan eten ^^.

Squat is echt nummer 1 voor kont.
                                Oh, rónder, ja, dat is tie wel.
                                (nou fijn, dat wil vast iedereen graag weten )
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X