Kuiten 2x/ week

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuiten 2x/ week

Hey iedereen,

Ik wil elke week mijn kuiten max 2 x per week trainen, nu maandag hebk die getraind en wil ze morgen terug trainen, het probleem is dat ze nog lichtjes pijn doen van de inspanningen.

ik train ze altijd tot ze branden en nog iets verder tot je precies de pijn niet meer voelt...

mijn vraag is, ben ik beter met 1 of 2 maal in de week?
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Als ze nog een beetje pijn doen zou ik ze nog ff met rust laten, misschien als je ze vaker hard aanpakt dat ze dan niet meer zolang pijn doen en dan evt 2x per week.
    Dit omdat je wss niet maximaal kan met pijntjes, maar thats just my opinion.
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
      Als ze nog een beetje pijn doen zou ik ze nog ff met rust laten, misschien als je ze vaker hard aanpakt dat ze dan niet meer zolang pijn doen en dan evt 2x per week.
      Dit omdat je wss niet maximaal kan met pijntjes, maar thats just my opinion.
      i.d.g zal ik mijn kuiten nog wat laten wennen aan de belasting, kuiten doe ik pas een maand of 2, want andere spiergroepen voel ik niks als ik ze train de volgende dag.

Bedankt ;-)

Comment

Als je ze zo hard aanpakt dat je daar dagen later nog last van hebt is 1x per week voldoende.
        MAAR toch zou ik wel proberen die 2e keer te nemen. Misschien iets minder fel.

Het kan geen kwaad om het bovenlichaam in de begin fase iets meer aandacht te geven. Zeker onderkant onderhouden. Zoals je merkt kan je nog spierpijn krijgen. Tevens wil je de extra testosteron die vrij komt. Want ja van de onderkant trainen groeit de bovenkant ook beter.
        We weten nu dat jij je helemaal vol gaat stoppen met alles wat goed en gezond is. En versteld gaat staan hoe je er over 3maanden uitziet.
        Dan wil je dat die benen mee zijn gegaan in verhouding.
        Als je accenten moet gaan leggen, is het ongewenst dat ongetrainde amateur spieren je tegenhouden.
        Ik heb ook wat laten liggen. Spierpijn in mijn kont is niet cool. Echter eigenschuld daar zit geen dikke bult. Bikkelen dus.

Verder complimentje dat je luistert naar je lichaam. Goed bezig.

Comment

Misschien één dagje langer rust houden en iets van 3x per 2 weken kuitjes trainen aanhouden?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
            Hey iedereen,

Ik wil elke week mijn kuiten max 2 x per week trainen, nu maandag hebk die getraind en wil ze morgen terug trainen, het probleem is dat ze nog lichtjes pijn doen van de inspanningen.

ik train ze altijd tot ze branden en nog iets verder tot je precies de pijn niet meer voelt...

mijn vraag is, ben ik beter met 1 of 2 maal in de week?
            Misschien ook voor kuiten eens tot spierfalen trainen i.p.v. high reps??
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
              Misschien ook voor kuiten eens tot spierfalen trainen i.p.v. high reps??
              spierfalen is dat de spier trainen totdat die oververmoeid is of?

Comment

heerlijk kuiten 2 x per week

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                  heerlijk kuiten 2 x per week
                  vind ik ook, het gevoel dat ze brand vindt ik zaligg !!!

Comment

spierfalen is dat de spier trainen totdat die oververmoeid is of?
                    Gewoon totdat je er geen rep meer uitgeperst krijgt.

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                      Gewoon totdat je er geen rep meer uitgeperst krijgt.
                      is idd heerlijk, dan goed slapen

Comment

heb ze nu kunnen trainen tot 2 x / week
                        voelt heerlijk aan, ze groeien ook wel redelijk snel enigste wat ik raar vindt is dat mijn linkerkuit anders van vorm is dan de rechter, ze groeien wel maar de andere heeft een andere vorm !

Comment

Geen enkel lichaam is 100% symmetrisch. Misschien dat de stand van je voeten tijdens de oefening verschilt, waardoor je één van de koppen meer wordt aangesproken. Dit effect zal je echter niet zo snel verwachten.

Uit onderzoek is gebleken dat trainen mét spierpijn leidt tot een daling van stimulering van een aantal hormonen die je normaal na een training verwacht. Voornamelijk het groeihormoon is in deze situatie afgenomen (45%). Wat dus vervolgens weer ongunstig is voor herstel en hypertrofie.

Comment

enigste wat ik raar vindt is dat mijn linkerkuit anders van vorm is dan de rechter, ze groeien wel maar de andere heeft een andere vorm !
                            Kwam ik vanmiddag ook achter toen ik mijn kuiten aanspande, rechter lijkt wel iets voller te zijn.

Comment

Als je ooit een sport hebt beoefend anders dan bb is het zeer te verwachten dat er een kant dominant is. Trekt vanzelf bij (hoewel wellicht nooit helemaal)
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X