Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
20 a 30 min cardio gelijk na je bent ontwaakt uit je slaap (dus voor je ontbijt) heeft ook veel effect en dan nog is 30 min na je krachttraining dat zijn de beste tijden om vet te verbranden op een hartslag van 60 / 70 % van je max. Dit heb ik mijn laten vertellen.
Iemand nog een advies of een mening hier over.
Gr fire
20 a 30 min cardio gelijk na je bent ontwaakt uit je slaap (dus voor je ontbijt) heeft ook veel effect en dan nog is 30 min na je krachttraining dat zijn de beste tijden om vet te verbranden op een hartslag van 60 / 70 % van je max. Dit heb ik mijn laten vertellen.
Iemand nog een advies of een mening hier over.
Gr fire
Is de beste manier om spieren te verbranden en blessures op te lopen. Je moet een kleine hoeveelheid koolhydraten en een goede 40-50 gram eiwitten nemen.
Ik snap de gedachte er wel achter, je lichaam heeft heel de nacht geen voedsel gekregen en dan worden direct de vetten aangesproken, maar ik denk als je echt niets zou eten, ook geen banaantje ofzo dat je niet lang cardio zal doen en je zal stoppen van de hinger of dat alles zwart wordt voor de ogen
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment