Hoe kan ik buikspieren kweken. Ik train ze om de 2 dagen. Met een zeer hoge intensiteit. Mijn lichaamsvetpercentage is 13.5 %.Moet ik dan ook op dieet gaan om die laatset vet te verbranden.?
Buikspieren
Collapse
X
-
En je buik echt aanspannen en voelen tijdens het trainen er van. Ik zie veel mensen (vooral op zo´n weet ik veel wat voor apparaat, Abtronic ofzo?) leuk de beweging snel maken maar goed pijn lijden is het best volgens mij. Kan je ook beter op zo´n bankje doen dat je je benen ´vast´ heb. Mwah hoop dat het wat begrijpbaar is
Comment
-
Ff serieus zeg, dit is een topic van meer dan drie jaar geleden en de topicstarter is al net zo lange tijd niet meer hier geweest!
Wat voegt dit nou in hemelsnaam toe?!
Als je oude topics omhoog schopt laat het dan zijn omdat je er werkelijk iets aan toe te voegen hebt of er een relevante vraag ofzo over hebt, niet om aanvullende 'adviezen' te geven die nooit meer gelezen gaan worden door de betreffende mensen.
Wat ik via pm over voorsteltopics heb gezegd geldt bij deze ook voor alle andere onderdelen.
Comment
-
het zogenaamde vasthouden van de spieren (crunches) train je echt blokken mee geen platte buik!
platte buik krijg je grotendeels door snelle repetitie buikspieroefineningen te doen, en weinig vet eten maar ook zoals cur al zij .. weinig je buikspieren trainen 2x per week is meer dan zat als je alleen een platte buik wil en geen buikspierblokken..
het is of, of
want zie het zo..gespierdere armen betekent ook grote/dikkere armen, zelfde geld dus ook voor de buik, daarom is het ook belangrijk dat als je je buikspieren goed wilt trainen echte strakke blokjes dat je ook heel goed je borst spieren traint anders is het totaal niet in verhouding!
en dat gebeurt vaak genoeg, dan heb je in verhouding met je borst spieren alsnog een dikke buik ookal is die heel egr gespierd als je je borst spieren niet traint ziet het er nog niet uit! maja dat is mijn persoonlijke mening he!Last edited by Spiros; 25-03-2006, 16:40.
Comment
-
Wat ik altijd te horen heb gekregen is langzaam je oefeningen uitvoeren en inderdaad bekken kantelen en concentreren op je buikspieren, als je dat doet ga je ze echt goed voelen en doorgaan als het gaat branden, pijn is fijn :-) En voor dat mooie winter laagje dat erop zit (bij mij dus ook) cardio doen voor vetverbranding, 70 % van je maximale hartslag en dat minimaal 20 minuten want dan begint pas de echte vetverbranding. En ik heb weleens de tip gekregen om van die flesjes met liquid burner te nemen dan schijn je beter vet te verbranden. Iemanf ervaring daarmee trouwens ?
Groetjes,
Michel
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment