Misselijk tijdens training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Neem je toevalling caffeine voor je training? van teveel caffeine wordt je ook misselijk als je traint.
    keep the focus going!

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Het is ook wel zo dat de TS een nieuw forumlid is en ik weet niet wat hij nog allemaal gepost heeft, dus ik weet niet precies wat voor persoon het is. En inderdaad, de hele situatie eromheen is ons niet bekend.
      Ja ik zat een pannekoek te eten

Ik bedoelde dat ik hier soms van die pannekoeken heb trainen en bedoel daar niet de TS mee maar die zeggen ook vaak dat ze willen banken en deadliften, als ik dan zie dat ze niet eens de controle hebben op een gewoon machine met kabeltjes dan mogen ze van mij niet banken, doen ze het wel dan is het exit, want ik ben een zeikerd en bb/fitness moet op een verantwoorde en gezonde manier gaan en niet met ongelukken....heb er zo weleens eentje met banken een halter van 70 kilo op zijn zak zien krijgen, ja vraag me niet hoe maar dat gebeurde dus omdat ie vond dat ie AL 3 maanden trainde en gevorderd was?
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ontopic, gewoon beter je carbs eten, waarschijnlijk heb je dan een te lage bloedsuiker spiegel en drink je misschien toch te weinig, op je ademhaling letten want daar gaat het ook vaak mis, er zijn teveel factoren, maar probeer zowiezo goed te eten voor je training minstens 1,5 uur tussen je training en maaltijd houden.

Comment

waarschijnlijk een te volle maag,tijdens het trainen trekt het bloed uit je maag om dat het harder nodig is voor je spieren.
          “A weak man is not as happy as that same man would be if he were strong”. - Mark Rippetoe

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
            Misschien een aquarius of iets in die richting drinken tijdens het trainen?
            Als ik benen train word ik ook misselijk, en als ik dan snelle suikers neem, gaaat dat weg.
            En niet constant denken dat je moet kotsen, want dan ga je ook.
            Misschien zou het de leg press machine kunnen zijn ja. Ik zit nu op 150 kg en volgens mij is het daarna begonnen. Ben er niet zeker van dus zal er morgen eens op letten.

Overigens zat er tussen de maaltijd en mijn training 2 uur, hoewel ik de maanden daarvoor geen last heb gehad tijdens de training.

Die instructeur is toch een apart geval hoor. Altijd maar slijmen met die vrouwtjes....

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
              Ja ik zat een pannekoek te eten

Ik bedoelde dat ik hier soms van die pannekoeken heb trainen en bedoel daar niet de TS mee maar die zeggen ook vaak dat ze willen banken en deadliften, als ik dan zie dat ze niet eens de controle hebben op een gewoon machine met kabeltjes dan mogen ze van mij niet banken, doen ze het wel dan is het exit, want ik ben een zeikerd en bb/fitness moet op een verantwoorde en gezonde manier gaan en niet met ongelukken....heb er zo weleens eentje met banken een halter van 70 kilo op zijn zak zien krijgen, ja vraag me niet hoe maar dat gebeurde dus omdat ie vond dat ie AL 3 maanden trainde en gevorderd was?
              Maar van professionele bodybuilders heb ik ook wel eens gelezen dat die machines eigenlijk helemaal overbodig zijn. Een beginner kan ook met losse gewichten trainen. Dit door weinig kilo's te pakken, de techniek aanleren, en zo opbouwen.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
                Misschien zou het de leg press machine kunnen zijn ja. Ik zit nu op 150 kg en volgens mij is het daarna begonnen. Ben er niet zeker van dus zal er morgen eens op letten.

Overigens zat er tussen de maaltijd en mijn training 2 uur, hoewel ik de maanden daarvoor geen last heb gehad tijdens de training.

Die instructeur is toch een apart geval hoor. Altijd maar slijmen met die vrouwtjes....
                En dus geen tijd/zin om anderen uit te leggen en begeleiden hoe ze met losse gewichten moeten trainen?
                Purist
                Verzuren zonder kuren
                ...ilse weet alles...

Comment

Waarom dat taboe op machines? Net alsof losse gewichten per definitie superieur zijn aan machines
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik heb nergens gezegd dat je niet op machines moet trainen.
                    Purist
                    Verzuren zonder kuren
                    ...ilse weet alles...

Comment

Ik bedoel ook in zijn algemeen in dit topic
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Maar van professionele bodybuilders heb ik ook wel eens gelezen dat die machines eigenlijk helemaal overbodig zijn. Een beginner kan ook met losse gewichten trainen. Dit door weinig kilo's te pakken, de techniek aanleren, en zo opbouwen.
                        Ik weet niet welke pro's jij kent maar die ik ken trainen net zo goed op machines als vrije gewichten.
                        En idd je kan het ook aanleren maar zoals ik net lees in een post heeft ie geen zin om het uit te leggen, probeer gewoon samen met iemand te trainen die de oefeningen beheerst

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Ik weet niet welke pro's jij kent maar die ik ken trainen net zo goed op machines als vrije gewichten.
                          En idd je kan het ook aanleren maar zoals ik net lees in een post heeft ie geen zin om het uit te leggen, probeer gewoon samen met iemand te trainen die de oefeningen beheerst
                          Denk niet dat je met machines een even gespierd uiterlijk kan krijgen als met losse gewichten. Met machines train je namelijk alleen de basisspieren.
                          Met losse gewichten train je ook de kleinere spieren wat nog een vollere aanblik geeft.

Ik denk ook dat die instructeur geen zin heeft om die losse gewichten uit te leggen, maar dit behoort wel tot zijn werk! Na een half jaar kan ik mijn abonnement opzeggen dus als ik tegen die tijd nog geen halter of dumbbell heb aangeraakt, heb ik geen zin meer om nog langer te betalen

Comment

Denk niet dat je met machines een even gespierd uiterlijk kan krijgen als met losse gewichten. Met machines train je namelijk alleen de basisspieren.
                            Met losse gewichten train je ook de kleinere spieren wat nog een vollere aan blik
                            Lol ga jij deze meneer vertellen hoe het werkt? Lol.

Om op je topic in te gaan, het ligt allemaal aan jezelf. Je kan wel alle schuld hij dee trainer leggen, je kan zelf ook je mond opentrekken toch? Altijd naar andere wijzen....En niemand verplicht je om dat schema te volgen?

Volgende keer precies vertellen wat jij wilt en verwacht, dan moet het helemaal goedkomen.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

earthquake waar train je?
                              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Met losse gewichten train je ook de kleinere spieren wat nog een vollere aanblik geeft.
                                Oh oke ja daar heb je wel gelijk in, top post!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X