Neem je toevalling caffeine voor je training? van teveel caffeine wordt je ook misselijk als je traint.
Misselijk tijdens training
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHet is ook wel zo dat de TS een nieuw forumlid is en ik weet niet wat hij nog allemaal gepost heeft, dus ik weet niet precies wat voor persoon het is. En inderdaad, de hele situatie eromheen is ons niet bekend.
Ik bedoelde dat ik hier soms van die pannekoeken heb trainen en bedoel daar niet de TS mee maar die zeggen ook vaak dat ze willen banken en deadliften, als ik dan zie dat ze niet eens de controle hebben op een gewoon machine met kabeltjes dan mogen ze van mij niet banken, doen ze het wel dan is het exit, want ik ben een zeikerd en bb/fitness moet op een verantwoorde en gezonde manier gaan en niet met ongelukken....heb er zo weleens eentje met banken een halter van 70 kilo op zijn zak zien krijgen, ja vraag me niet hoe maar dat gebeurde dus omdat ie vond dat ie AL 3 maanden trainde en gevorderd was?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Ontopic, gewoon beter je carbs eten, waarschijnlijk heb je dan een te lage bloedsuiker spiegel en drink je misschien toch te weinig, op je ademhaling letten want daar gaat het ook vaak mis, er zijn teveel factoren, maar probeer zowiezo goed te eten voor je training minstens 1,5 uur tussen je training en maaltijd houden."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by koenv91 View PostMisschien een aquarius of iets in die richting drinken tijdens het trainen?
Als ik benen train word ik ook misselijk, en als ik dan snelle suikers neem, gaaat dat weg.
En niet constant denken dat je moet kotsen, want dan ga je ook.
Overigens zat er tussen de maaltijd en mijn training 2 uur, hoewel ik de maanden daarvoor geen last heb gehad tijdens de training.
Die instructeur is toch een apart geval hoor. Altijd maar slijmen met die vrouwtjes....
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostJa ik zat een pannekoek te eten
Ik bedoelde dat ik hier soms van die pannekoeken heb trainen en bedoel daar niet de TS mee maar die zeggen ook vaak dat ze willen banken en deadliften, als ik dan zie dat ze niet eens de controle hebben op een gewoon machine met kabeltjes dan mogen ze van mij niet banken, doen ze het wel dan is het exit, want ik ben een zeikerd en bb/fitness moet op een verantwoorde en gezonde manier gaan en niet met ongelukken....heb er zo weleens eentje met banken een halter van 70 kilo op zijn zak zien krijgen, ja vraag me niet hoe maar dat gebeurde dus omdat ie vond dat ie AL 3 maanden trainde en gevorderd was?
Comment
-
Originally posted by Earthquake View PostMisschien zou het de leg press machine kunnen zijn ja. Ik zit nu op 150 kg en volgens mij is het daarna begonnen. Ben er niet zeker van dus zal er morgen eens op letten.
Overigens zat er tussen de maaltijd en mijn training 2 uur, hoewel ik de maanden daarvoor geen last heb gehad tijdens de training.
Die instructeur is toch een apart geval hoor. Altijd maar slijmen met die vrouwtjes....PuristVerzuren zonder kuren
...ilse weet alles...
Comment
-
Originally posted by Earthquake View PostMaar van professionele bodybuilders heb ik ook wel eens gelezen dat die machines eigenlijk helemaal overbodig zijn. Een beginner kan ook met losse gewichten trainen. Dit door weinig kilo's te pakken, de techniek aanleren, en zo opbouwen.
En idd je kan het ook aanleren maar zoals ik net lees in een post heeft ie geen zin om het uit te leggen, probeer gewoon samen met iemand te trainen die de oefeningen beheerst"You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostIk weet niet welke pro's jij kent maar die ik ken trainen net zo goed op machines als vrije gewichten.
En idd je kan het ook aanleren maar zoals ik net lees in een post heeft ie geen zin om het uit te leggen, probeer gewoon samen met iemand te trainen die de oefeningen beheerst
Met losse gewichten train je ook de kleinere spieren wat nog een vollere aanblik geeft.
Ik denk ook dat die instructeur geen zin heeft om die losse gewichten uit te leggen, maar dit behoort wel tot zijn werk! Na een half jaar kan ik mijn abonnement opzeggen dus als ik tegen die tijd nog geen halter of dumbbell heb aangeraakt, heb ik geen zin meer om nog langer te betalen
Comment
-
Originally posted by Earthquake View PostDenk niet dat je met machines een even gespierd uiterlijk kan krijgen als met losse gewichten. Met machines train je namelijk alleen de basisspieren.
Met losse gewichten train je ook de kleinere spieren wat nog een vollere aan blik
Om op je topic in te gaan, het ligt allemaal aan jezelf. Je kan wel alle schuld hij dee trainer leggen, je kan zelf ook je mond opentrekken toch? Altijd naar andere wijzen....En niemand verplicht je om dat schema te volgen?
Volgende keer precies vertellen wat jij wilt en verwacht, dan moet het helemaal goedkomen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Earthquake View PostDenk niet dat je met machines een even gespierd uiterlijk kan krijgen als met losse gewichten. Met machines train je namelijk alleen de basisspieren.
Met losse gewichten train je ook de kleinere spieren wat nog een vollere aanblik geeft."You are what you eat..."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment