dumbell shoulder press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dumbell shoulder press

Yo

Was gisteren bezig met mn schouders totdat op een gegeven moment mn back snapte...

Ik heb echt pijn als een mofo bij mn linker schouderblad nu... Iemand tips wat te doen of zelf ervaring hiermee?

Thx!
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Hoe kan dat? Je ligt toch op een bankje bij dumbbell press? Is het echt pijn in de rug of zit het richting schouder?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Check de titel brah: dumbell shoulderpress. Tis bij de punt van mn schouderblad
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Rust, bij mij schoot het in een spiertje onder mijn schouderblad. Duurde bij mij 3 weken voordat ik weer wat kon doen.

Warm houden, warme douche erop richten, insmeren van warme zalf, rust, maar ook weer niet helemaal ontzien.
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
          insmeren van warme zalf
          Ik dacht dat menig warmtezalf juist warmte uit de spier onttrok, en daardoor warm aanvoelde. Geen idee of dat ook zo is

Ot: scheelt het überhaupt als je warmer bent? Dat als je lang hebt gezeten of net wakker bent, het op zijn ergst is? Of is het constant erg pijnlijk?
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Fuck man... 3 weken geen training?? Of 3 weken geen schouders?

Ja als ik net wakker ben dan doet het echt het meest pijn...

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
              Check de titel brah: dumbell shoulderpress. Tis bij de punt van mn schouderblad
              Sorry, mijn fout. Ik raad je ook aan om het warm te houden. Kijk het 2 dagen aan en als de pijn niet verminderd naar de dokter gaan. Erg vervelend zo'n blessure. Ik had er laatst een in mijn schouder. Veel beterschap!
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Ik dacht dat menig warmtezalf juist warmte uit de spier onttrok, en daardoor warm aanvoelde. Geen idee of dat ook zo is
                Ja klopt is ook zo, maar lijkt toch vaak een bepaald effect te hebben.
                Ik had trouwens ook een infrarood lamp gebruikt, dat hielp erg.

Fuck man... 3 weken geen training?? Of 3 weken geen schouders?

Ik had het echt heel erg afgelopen keer, kon niet eens uit mijn bed komen.
                Kon 3 weken niet trainen en voel het zelfs nog steeds een beetje bij bepaalde bewegingen.

Maar misschien is het bij jou wel binnen een week weg joh.
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Niet zo diep zakken.
                  focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Dat zou mij wel geruststellen. Maar je schouder is zo complex, daar zou ik geen risico mee willen lopen. Beter een keer er overbodig naar laten kijken, dan dat je straks met een langlopende blessure loopt. Je zou daarmee niet de eerste zijn
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                      Niet zo diep zakken.
                      Als je een oefening beperkt kan uitvoeren zou ik het gewoon vervangen?

Ot. Hoe voer jij hem uit?
                      Is je rug hol en leun je wel met je bovenrug en schouderbladen tegen het bankje aan? Misschien een verkeerde beweging gemaakt bij het in de startpositie komen? Als je schouder weer goed aanvoelt misschien eens overwegen om military press te doen.
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

ja had mn rug niet goed gelocked toen ik de gewichten pakte, ging te diep en toen *snap*. Direct mn dumbells weggeflikkerd en military press gedaan.

Thx iedereen voor de antwoorden ik ga ff flink aantal keren douchen en mn vriendin teisteren met massageverzoeken :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X