Correct Technique for Lateral Raise

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

haha rateral laise.

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

^judeska mehehe

On: branch doe hem anders 4:39 :

https://www.youtube.com/watch?v=PJAoGlNtZrs
      Mind is everything.

Comment

Branch is dan ook anders dan anderen. Hij trekt ten strijde met God aan zijn zijde.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Branch doet de lateral deadlift trap raise
          Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
            Branch doet de lateral deadlift trap raise
            Met de Heilige Geest op zijn brede rug doet Branch oefeningen die je niet voor mogelijk houdt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Met de Heilige Geest op zijn brede rug doet Branch oefeningen die je niet voor mogelijk houdt.
              Haha echt hé!
              keep the focus going!

Comment

Leuk hoe die alles neer dondert

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                  Leuk hoe die alles neer dondert
                  Ja, dat heet een "drop set".
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Is een Texaan, noeste mensen, een slaaf van God....sorry kind van God......maar nog erger, partner van Trish Warren
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ik ga me ook wat meer op focussen op de uitvoering van deze als ik weer een split schema heb, wel aardig filmpje op zich.

Mijn schouders zijn wel een zwak punt al zeg ik het zelf, dus een paar goede isolaties oefeningen erin gooien voor zij- en achterkant delts zou geen slecht idee zijn volgens mij.
                      "Straight outta gym"

Comment

Bij dit fimpje kun je zien in hoe je in een bepaalde houding je schouders kaan aanspreken.
                        Met lateral raises moet je logisch bedenken hoe de druk op een spier word belast tov van je houding met rug of dat je nog extra accent weet te leggen, door er een draai aan te geven, front raises zijn zo te combineren dat je op het hoogste punt de spanning weer wat op de zijkant legt, creatief zijn in oefeningen.
                        Meet The Asian Bodybuilder - Brains AND Brawn - YouTube

Comment

ben het er wel mee eens veel mensen doen hem te zwaar , ik doe hem ook vaak zitten op bankje
                          zo kan je niet vals spelen door hem te hippen met je rest van je lijf zo als je bij veel heel veel mensen ziet let maar eeens op in je gym
                          i'll be never strong enough

Comment

Zittend kun je net zo goed smokkelen, overigens smokkelen niet verkeerd als je het met een geleidende vorm doet in je volledige rom.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Weer wat geleerd thanks man!
                              np, anytime
                              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                                Is een Texaan, noeste mensen, een slaaf van God....sorry kind van God......maar nog erger, partner van Trish Warren
                                Je hebt kinderen?
                                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X