Every day is upperbody day

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Every day is upperbody day

Dus, nav mijn vorige thread kan ik dus tijdelijk geen oefeningen uitvoeren die te veel druk op mijn knieen zetten. Maar goed, dat betekent dus dat de hele benendag voor mij vervalt en op rugdag de deadlift. De vraag is, wat moet ik hier invullen? Ik wil eigenlijk wel gewoon 4 dagen in de week blijven trainen, het ritme aanhouden.

Ma: Benen
    Di: Borst / Triceps
    Wo: Rust
    Do: Rug
    Vrij: Shouders / Biceps

Thanks

dan zou ik persoonlijk borst/schouders/triceps en rug/biceps 2x/week trainen, waarbij je op de rug dag good mornings en/of hyperbacks toevoegd om je onderrug voldoende aan te blijven spreken in de periode dat je geen zware squats en deads doet.

Comment

Oke, goodmornings zien er goed uit. Maar zou je dan 2x dezelfde oefeningen doen of is de opzet van dag 1 dan verschillend aan die van dag 2.

Comment

2x dezelfde oefeningen dus ABxABxx als trainingsdagen bv. De rede hierachter is dat je 'beter' wordt in een oefening naarmate je hem meer uitvoert, oftewel door 2x per week te bankdrukken zal je sneller vooruitgaan op bankdrukken dan 1x bench press en 1x incline dumbbell press (ik noem maar wat).

Comment

Is deze opzet een beetje goed? Vind het nogal moeilijk om de spiergroepen te verdelen over 2 dagen. Valt me vies tegen.

A:
          Bench Press
          Military Press
          DB Bench Press
          DB Military Press
          Weighted Seated Dip
          DB Fly
          Tricep Rope Extension

B:
          Goodmorning
          Bentover BB Row
          Lat Pulldown
          Reverse Lat Pulldown
          Bentover DB Raise
          Standing Ez Bar Curl
          Ab Wheel Rollout
          Opmerkingen / Verbeteringen? Ik hoor het graag.

Comment

Iemand?

Comment

Bench press
              Militairy press
              Side raises
              Close grip bench press
              Dips

Barbell row
              Good mornings
              Chin ups
              Hammer curl
              Shrugs
              Iets in deze richting zou ik persoonlijk doen. Ik zeg zeker niet dat dit 'het' werkende schema is, maar wat je nu post is imo overkill voor je schouders (je eerste 5 oefeningen spreken allemaal je schouders in meer of mindere mate aan).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X