Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Tbar is voor me latdikte daar waar je met cable row meer je trapezius aanspreekt, maar goed je kan die ook breed doen en tot net onder je borst trekken met je ellebogen naar boven gericht, dan spreek je meer de boven kant aan, ik zou ze gewoon allebei erin doen en ervaren wat het voor je doet
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Ag, zie net dat ik het verkeerd omschreven heb bedoel een seated machine row vs t bar row.
Maar volgens mij zit er niet veel verschil tussen seated cable row en seated machine row toch?
ons machine ziet zo uit trouwens Seated Row Machine Exercise Demonstration
Dus je kunt ook maar een positie aannemen.
In tegenstelling tot bv de t bar row en de cable row.
EDIT: Zie net dat ik me trouwens wel tegenspreek in begin van de psot zeg ik dat er vast niet veel verschil in zit en op het einde weer wel
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment