Beenspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wel bankdruk ik nu decline. Omdat ik al 2 maanden flat doe, voor de afwisseling. Hierna doe ik incline bankdrukken en dit hetzelfde met dumbell press en flyes.

Comment

Originally posted by MitchSuvaal View Post
      Wel bankdruk ik nu decline. Omdat ik al 2 maanden flat doe, voor de afwisseling. Hierna doe ik incline bankdrukken en dit hetzelfde met dumbell press en flyes.
      En jij denkt echt dat je na 2 maanden toe bent aan afwisseling? Wie heeft jou dat wijs gemaakt?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Dus van hoog naar laag? Dropsets?
        Nee, zelfde gewicht met zoveel reps als je eruit krijgt. Mik eerste set op 8 reps en kijk hoe ver je komt in de volgende sets. Dan heb je 3 echte werksets.

Comment

waarom is er maar 1 post die de deadlift erbij aanhaalt?

is het gros van mening dat squaten als enige beentraining afdoende is in dit schema?

ik doe er sowieso deadlift, lunges, seated/standing calfraise bij en daarna vaak nog legcurl, extension en press machine of is dit teveel voor een specifieke benendag (3x 8-12)?

graag jullie mening hierover

Comment

Oké. Dan zal de 3x8 wel lukkenn denk ik...

Comment

Originally posted by marclux View Post
              waarom is er maar 1 post die de deadlift erbij aanhaalt?

is het gros van mening dat squaten als enige beentraining afdoende is in dit schema?

ik doe er sowieso deadlift, lunges, seated/standing calfraise bij en daarna vaak nog legcurl, extension en press machine of is dit teveel voor een specifieke benendag (3x 8-12)?

graag jullie mening hierover
              Hamstrings trainen??hahaha dat is onnodig, gewoon alleen quads de rest is onzin.
              "You are what you eat..."
              That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Oké. Dan zal de 3x8 wel lukkenn denk ik...
                Als je gewicht hoog genoeg is loopt het aantal reps terug per setje.

Comment

Het max BP wat ik maandag heb gedaan voor t eerst was 70 6x decline. Is decline lichter of zwaarder dan flat en wat voor sets stel jij dan voor?

Comment

Ik stel voor dat je gewoon kijkt wat lukt met 8 reps, zonder hulp en daarmee begint. Lukt per ongeluk meer, god verhoude, pak je voor je 2e setje een iets zwaarder en maak je daarbij je oefening af. Het is geen exacte wetenschap hè, het moet gewoon stuk....
                    Last edited by emilio75; 14-02-2013, 21:04.

Comment

Oke dan begin ik gewoon met warmdrukken en probeer ik gewoon gelijk 8x 70 en dit proberen 3sets. Volgorde doe BP, dumbellpress en dan flyes

Comment

voor de mensen die niet hun benen trainen

benen zijn zo belangrijk en best fijne oefeningen om ze te trainen

en denk na als de onderkant van een toren slap is denk je dat de sterke bovekant je dan gaat helpen???

en ziet er ook niet uit

Comment

Dat is een goeie! En door je benen te trainen groeit alles toch sneller?

Comment

Bedankt man! Ik overweeg nu alsnog benen op te nemen in mijn trainingsschema.
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by MitchellSuvaal View Post
                              Dat is een goeie! En door je benen te trainen groeit alles toch sneller?
                              dat zeggen ze van wel omdat je meer hormonen vrij komt als je benen traint

Comment

Mhh naja, zaterdag ga ik weer en dan is rug en biceps weer aan de beurt. Ben altijd kapot van de rugoefeningen en dan ook nog biceps erachteraan. Ik vind t niet super..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X