Thuis trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuis trainen

Hey,
    Ik zou graag thuis willen trainen.
    Ik heb nog geen materiaal maar ben wel van plan het te kopen zodat ik niet altijd door de regen moet fietsen en dan kan ik altijd trainen aangezien ik minder tijd verlies en vooral omdat het hier nooit druk is .
    Nu was mijn vraag welke machines ik best kon kopen ?
    En ook of het in de sportschool niet veel beter is?
    Gr. Martijn

Als je naar een sportschool kan, ga dan naar een sportschool.
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by Prime View Post
      Want?

Met een bankje en powercage kom je al een heel eind hoor
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Prime View Post
        Ik ga nu naar de sportschool, maar ben het wat beu om te fietsen .
        In de zomer is dat natuurlijk leuk, maar in de winter haat ik het om die 10km te fietsen.
        Vooral omdat ik me meteen na school moet haasten anders is het veel te druk.

Comment

Originally posted by Guusd View Post
          Want?

Met een bankje en powercage kom je al een heel eind hoor
          In een sportschool heb je veel meer mogelijkheden bij de hand. Powercage etc moet je ook maar ruimte voor hebben thuis.
          Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Sportschool is vaak net iets uitgebreider dan waar je thuis (over het algmeen) ruimte voor hebt. Maar als je je training kamertje leuk opzet met de essentials dan kom je een heel eind.

Een powercage is dan natuurlijk echt wel lekker maar ook met minder kom je een heel eind.

Mijn kamer bestaat uit:

Ben begonnen met marktplaats afspeuren voor bankdrukbank.. gekocht voor 50 euro inclusief 2 stangen en 120kg aan schijven. Ik had al 2 dumbells.. en vanuit daar gewoon verder verzamelen.

De basis is 1 halterbank, 1 lange stang, 2 dumbells, losse schijven. Dan kom je al een heel eind.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ruimte heb ik genoeg dat is geen probleem, wil er best ook wel aardig wat aan uitgeven.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                Sportschool is vaak net iets uitgebreider dan waar je thuis (over het algmeen) ruimte voor hebt. Maar als je je training kamertje leuk opzet met de essentials dan kom je een heel eind.

Een powercage is dan natuurlijk echt wel lekker maar ook met minder kom je een heel eind.

Mijn kamer bestaat uit:

Ben begonnen met marktplaats afspeuren voor bankdrukbank.. gekocht voor 50 euro inclusief 2 stangen en 120kg aan schijven. Ik had al 2 dumbells.. en vanuit daar gewoon verder verzamelen.

De basis is 1 halterbank, 1 lange stang, 2 dumbells, losse schijven. Dan kom je al een heel eind.
                Zo zou ik het termijn ook willen hebben, enig idee wat je er aan hebt uitgegeven?

Comment

in totaal aan de gewichten en de stangen zelf niet veel daar heb ik enorm mazzel mee gehad 2e hands dat ik ze bij dingen kreeg en veel gekregen van maatjes enzo. Gewoon ogen open. Liggen vaak voor oudvuil in schuren enzo. Boeiuh dat ze beetje oud of roestig zijn.. ff schuren en weer spuiten en klaar.. gewicht is gewicht. Daarnaast heb over het algemeen best nette schijven gevonden.

2 bankjes en squatrack kan je in de link terugvinden. 80 en 180 euro.
                  Pullup bar: 30 euro
                  Dumbells 25 euro per 10kg schroefset bij perry destijds. 2 is voor eerst genoeg. Ik vind het nu fijn om er 4 te hebben voor snellere dropsets enzo en als ik met mn vrouwtje train.
                  EZ bar gekregen van mn maatje voor mn bday
                  Kabels kostte me iets van 50 euro om te maken en grepen 15 ps ofzo ook weer via gorilla sports
                  yoga matjes bij action kosten geen drol.
                  Riem 25 ofzo
                  Handschoentjes 20

Gewoon lekker zoeken op marktplaats enzo. Maar meeste heb ik van Gorillasports. 1e aankoop was bankdrukbankje te vervanging van mijn eerste die uit elkaar viel. En dat bankje is me toen zo goed bevallen voor 80 euro dat ik de rest daar ook besteld heb. Allemaal enorm degelijk spul voor relatief lage prijzen als je kijkt wat de concurenten aanbieden. Snelle en betrouwbare levering ook overigens.
                  "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ok bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X