zoek nog 1 oefening voor borst schouder triceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Snap je het dan niet? Er komt een moment dat je schouders genoeg te verduren hebben gehad; er is dan sprake van een omslagpunt qua balans. Of valt die eenzijdigheid jou niet op?

Al die push oefeningen waarbij de voorkant van je schouders bij betrokken zijn en dan ga je daar bovenop ook nog eens front raises doen. Maar goed, jij bent niet de uitzondering. Dit is iets wat ik maar al te vaak voorbij heb zien komen.
    Originally posted by mascotte View Post
    citaatje 3xl :
    Zware flyes zijn imo prima massa bouwers voor de borst, voor sommigen onder ons (delt/arm presser) zelfs beter dan bankrukken ed.
    Ok,maar als jij flyes echt zwaar wil doen,is het redelijk belastend voor je gewrichten.
    En met jouw schouderprobleem,lijkt me dat niet zo fijn.
    Cable flyes voelt voor mij nog redelijk bij zwaardere gewichten,maar
    dumbell flyes moet ik echt niet te zwaar pakken voor mijn schouder.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

citaatje 3xl :
      Zware flyes zijn imo prima massa bouwers voor de borst, voor sommigen onder ons (delt/arm presser) zelfs beter dan bankrukken ed.
      En jou punt is?

Wat ik zeg is dat het niet zo is dat flyes specifiek voor dikte zijn. Zo werkt dat niet. Alle borstoefeningen zorgen ervoor dat de borstspier zich ontwikkelt en daardoor dikker wordt.

En ja, jij hebt al een probleem met je schouder. Dan lijkt het mij geen goed idee om flyes erbij te doen met een redelijk gewicht.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        En jou punt is?

Wat ik zeg is dat het niet zo is dat flyes specifiek voor dikte zijn. Zo werkt dat niet. Alle borstoefeningen zorgen ervoor dat de borstspier zich ontwikkelt en daardoor dikker wordt.

En ja, jij hebt al een probleem met je schouder. Dan lijkt het mij geen goed idee om flyes erbij te doen met een redelijk gewicht.
        i know , toch ga ik mijn trainingen niet opgeven voor dit . ik heb een lange weg afgelegd ! van obese tiener tot een slap mannetje . ik wil dit al zolang , en nu iedereen het begint te zien ga ik het nog niet opgeven . ik wil meer , maar wel zonder pijn .ik werk er omheen tot ik de oorzaak weet van dit alles.
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Waarom zo extra je schouder belasten als je niet weet wat er mis is?Wie weet heb je al een ontsteking?
          Zowiezo zou ik een afspraak maken, ik ken nog een goeie fysio voor je die zelf bodybuilder is op hoog niveau, geeft geen advies met injecteren, maar wat jij moet doen kwa oefeningen.
          Nu blijven doorgaan op een sorry dat ik het zeg, stronteigenwijze manier is gewoon dom, er zijn zoveel atleten due hun schouders hebben verneukt met eigenwijs doortrainen tot operaties aan toe waar er sommige niet 1 pressiefeningen kunnen doen, als je daar naartoe wilt wens ik je veel plezier, en dan zou ik vooral diep rn zwaar gaan neckpressen.
          "You are what you eat..."
          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

i know , toch ga ik mijn trainingen niet opgeven voor dit . ik heb een lange weg afgelegd ! van obese tiener tot een slap mannetje . ik wil dit al zolang , en nu iedereen het begint te zien ga ik het nog niet opgeven . ik wil meer , maar wel zonder pijn .ik werk er omheen tot ik de oorzaak weet van dit alles.
            Het is niet slim om zo te denken,maar ook wel logisch.
            Bijna iedereen hier op het forum blijft doortrainen ondanks blessure,s/pijntjes.
            Een tijdje stoppen doet niemand,maar je kan wel je schouder ontzien.

Het belangrijkste is dat je weet wat voor blessure je hebt.(dus ja,fysio!)
            Als je dan geen last hebt bij bv side raises,pak die dan met licht gewicht en meer herhalingen.
            Gaat vooral om de uitvoering,en niet het gewicht.
            Je hoeft echt niet bang te zijn dat je schouders dan niet groeien hoor.
            Het probleem is dat ik hier allemaal oefeningen voorbij zie komen die het probleem flink kunnen verergeren.(flyes,upright-rows,crucifix-flyes)Zeker als je deze zwaar pakt.

Ik ben zelf ondanks rotator cuffs blessure ook te zwaar blijven doortrainen.
            Sinds ik een heel stuk lichter schouders ben gaan trainen en een goede warming up ben gaan doen voor iedere training(dus niet alleen schoudertraining),gaat het gelukkig de goede kant op.

Succes!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

warm je schoudergewrichten goed op voordat je met zwaardere gewrichten bezig gaat?
              ik kreeg in het begin ook last van mijn schouders, nu warm ik daarvoor 5-10 op en heb nergens meer last van
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X