Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
als je minder gewicht aankan... wil zeggen dat je aan het overtrainen bent als je mij vraagt maar over de deadlift.. betere oefening bestaat er niet ok er zitten behoorlijk wat risicos aan vast die je niet bij andere oefeningen hebt maar als je hem goed uitvoerd pakt deze niet alleen je onderrug maar ook je shouders traps bovenrug en benen en traint deze eigelijk heel veel spieren waardoor het een hele goeie oefening is
ik heb geen zin om me rug te verneuken op mij nleeftijd met die balle oefening.....ik doe liever 3 extra oefeningen dan die..Heb hem heel lang gedaan ben er ook enorm op vooruit gegaan....maar soms had ik een week last van me rug en kreeg er snel lichte irritaties en blessures aan voor mij gaat dat dus gewoon over en ik voerde hem echt wel goed uit langzamerhand.
Heb zelfs geprobeerd met riem en alles te doen om het te verlichten.Maar weinig suc6 toch.
Deel je rug training eens op door eerst je boven kant rug te doen en daarna onderrug.
Onderrug is maar een kleine spiergroep en hoor je niet als eerste te doen, maar als laatst.
Deadlifts welke vorm dan ook zorgt voor overall dikte ( vanaf de zijkant gezien voor dikte ) en niet zoals been denkt in de breedte.
Maar deadlifts zie ik net als pull overs, squats etc,etc als een oefening waarbij je hoe dan ook meerdere spiergroepen aanspreekt.
Echter ligt de nadruk op de onderrug!
Je pakt er wel hams mee, maar ook de obliques en de billen deels mee.
Als je de deadlift in welke vorm dan ook perfect uitvoert zul je spierpijn hebben op meerdere plaatsen!
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Het was voor iedereen bedoelt!
We zitten hier om wijzer te worden van een ieder.
Wat de 1 niet of nog niet weet word wel aangevuld met de kennis van een ander.
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
volgens mij... is het een exentrische beweging van de m. biceps fem. en m. semitend. en aangezien dat de insertie bij caput fibulae (in je onderbeen) en origo tuber ischiadium (ergens in je heup) zorgen die spieren oa voor extensie van het heup gewricht, dus... het lijkt mij een hamstrings oefening.
er is wel een apparaat voor daar krijg je iig geen last van je onderrug
en anders cable row met een breede stang heb je een beetje het zelfde idee
maar bent over lat is wel erg lekker hoor
begrijp niet zo goed hoe je er last van kan krijgen in je onder rug, doe je hem niet verkeerd dan?
Citaat[/b] (been @ Nov. 21 2005,11:45)]er is wel een apparaat voor daar krijg je iig geen last van je onderrug
en anders cable row met een breede stang heb je een beetje het zelfde idee
maar bent over lat is wel erg lekker hoor
begrijp niet zo goed hoe je er last van kan krijgen in je onder rug, doe je hem niet verkeerd dan?
ik zit op een bankje en dan voor over leunen en dan euuh de beweging en dan iets meer naar voren en hem daar 2 seconde vast houden. of het heet bent over side raises .. maar das toch het zelfde :P iig ik pak hem helemaal niet zwaar maar veel herhalingen en bij 15 hh dan voel ik hem wel in mn onderrug . gr
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment