Deadlift

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

denk je niet dat je dan te hard van stapel ben gelopen snip en miss iets te zwaar gegaan ben??

probeer ens een stuk of 2 - 3 setjes extra te doen en dan licht gewicht
    Who's the Chef

Comment

Nee belange niet te zwaar gegaan, ik verhoog mijn gewicht pas als ik 3 sets kan maken met 15 hh

En omdat ik alles noteer wat ik doe tijdens een training weet ik wat ik de vorige training gedaan heb.

Grtz
      stil growing

Comment

als je minder gewicht aankan... wil zeggen dat je aan het overtrainen bent als je mij vraagt maar over de deadlift.. betere oefening bestaat er niet ok er zitten behoorlijk wat risicos aan vast die je niet bij andere oefeningen hebt maar als je hem goed uitvoerd pakt deze niet alleen je onderrug maar ook je shouders traps bovenrug en benen en traint deze eigelijk heel veel spieren waardoor het een hele goeie oefening is
        beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

ik heb geen zin om me rug te verneuken op mij nleeftijd met die balle oefening.....ik doe liever 3 extra oefeningen dan die..Heb hem heel lang gedaan ben er ook enorm op vooruit gegaan....maar soms had ik een week last van me rug en kreeg er snel lichte irritaties en blessures aan voor mij gaat dat dus gewoon over en ik voerde hem echt wel goed uit langzamerhand.

Heb zelfs geprobeerd met riem en alles te doen om het te verlichten.Maar weinig suc6 toch.

Comment

met riem haal je ook juist het effect van de oef weg kerel
            Who's the Chef

Comment

Deel je rug training eens op door eerst je boven kant rug te doen en daarna onderrug.
              Onderrug is maar een kleine spiergroep en hoor je niet als eerste te doen, maar als laatst.
              Deadlifts welke vorm dan ook zorgt voor overall dikte ( vanaf de zijkant gezien voor dikte ) en niet zoals been denkt in de breedte.
              Maar deadlifts zie ik net als pull overs, squats etc,etc als een oefening waarbij je hoe dan ook meerdere spiergroepen aanspreekt.
              Echter ligt de nadruk op de onderrug!
              Je pakt er wel hams mee, maar ook de obliques en de billen deels mee.
              Als je de deadlift in welke vorm dan ook perfect uitvoert zul je spierpijn hebben op meerdere plaatsen!
              Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

weet heus wel wat je traind en krijgt van dead's kerel
                was alleen ff benieuw of die kerel het ook wel begreep
                Who's the Chef

Comment

Het was voor iedereen bedoelt!
                  We zitten hier om wijzer te worden van een ieder.
                  Wat de 1 niet of nog niet weet word wel aangevuld met de kennis van een ander.
                  Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM

Comment

volgens mij... is het een exentrische beweging van de m. biceps fem. en m. semitend. en aangezien dat de insertie bij caput fibulae (in je onderbeen) en origo tuber ischiadium (ergens in je heup) zorgen die spieren oa voor extensie van het heup gewricht, dus... het lijkt mij een hamstrings oefening.

Comment

maar euh weet iemand een andere oefening ter vervanging van bent over rows , en bent over laterals... kreeg laatst ook last van mijn onder rug.

Comment

er is wel een apparaat voor daar krijg je iig geen last van je onderrug

en anders cable row met een breede stang heb je een beetje het zelfde idee
                        maar bent over lat is wel erg lekker hoor
                        begrijp niet zo goed hoe je er last van kan krijgen in je onder rug, doe je hem niet verkeerd dan?
                        Who's the Chef

Comment

Erg zwakke onderrug of verkeerde houding ben ik bang
                          Doe je ook oefeningen specifiek voor je onderrug om deze sterker te krijgen?

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

beetje n**ken bedoel je ??

Who's the Chef

Comment

Dat voel ik vnl. in mn buikspieren...
                              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (been @ Nov. 21 2005,11:45)]er is wel een apparaat voor daar krijg je iig geen last van je onderrug

en anders cable row met een breede stang heb je een beetje het zelfde idee
                                maar bent over lat is wel erg lekker hoor
                                begrijp niet zo goed hoe je er last van kan krijgen in je onder rug, doe je hem niet verkeerd dan?
                                ik zit op een bankje en dan voor over leunen en dan euuh de beweging en dan iets meer naar voren en hem daar 2 seconde vast houden. of het heet bent over side raises .. maar das toch het zelfde :P iig ik pak hem helemaal niet zwaar maar veel herhalingen en bij 15 hh dan voel ik hem wel in mn onderrug . gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X