Zwemmen goeie cardio??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat is hiit????

en hoelang moet je die winkelwagen doen? en met wat voor snelheid gewoon wandeltempo?

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      Ja vet goed man, lekker je testosteron om zeep helpen en je tijd verneuken
      Ik zal tegen jorgen de mey zeggen die deze oefening speciaal voor zijn wereldkampioen BB broer heeft bedacht, dat de sateprikker er niet mee eens is

Originally posted by hendrie View Post
      wat is hiit????

en hoelang moet je die winkelwagen doen? en met wat voor snelheid gewoon wandeltempo?
      lezen !!
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
        "De winkelwagen."

Is een oefening van jorgen de mey.

Loopband, helling 13 %, 5 km/u, armen licht tegen stang duwen. (ziet erui alsof je winkelwagen duwt)

Voordelen:

- kan je lang volhouden
        - niet slecht voor je gewrichten
        - goede vetverbrandings hartslag
        - je gebruikt je bovenlichaam ook
        - door helling gebruik je veel meer spieren
        Lol ik moest meteen denken aan al die idioten op de loopband die het idee hebben constant evenredig aan de band te moeten lopen. Ze lopen dan zo scheef als wat achterover hangend. Vasthouden aan de stangen voor hun leven om er maar niet af te vallen. Vraag me af of ze ook op die manier een helling/heuvel/berg op lopen :P

Comment

Ik zal tegen jorgen de mey zeggen die deze oefening speciaal voor zijn wereldkampioen BB broer heeft bedacht, dat de sateprikker er niet mee eens is
          Dat hij dat doet houdt nog niet in dat het per se heel goed is, nogal een drogreden.
          Groeten

Comment

begrijp me niet verkeerd: jullie moeten niks doen he! Doe lekker wat je zelf wil. Hij vroeg aan iedereen wat de favoriete cardio was,..dit is de mijne

Comment

begrijp me niet verkeerd: jullie moeten niks doen he! Doe lekker wat je zelf wil. Hij vroeg aan iedereen wat de favoriete cardio was,..dit is de mijne
              Hij vroeg wat het beste was, maar we begrijpen je
              Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                Hij vroeg wat het beste was, maar we begrijpen je
                Er is geen "beste"

Comment

wil gewoon mijn cardio training zo goed moglijk invullen! bedankt voor alle tips!

Comment

personlijk zou ik zelf gaan voor tabata's en hiit.
                    voor je 20min vraag.

het klopt inderdaad dat je tijdens je training niet meer verbrand dan andere cardio sessies van 2uur bijv.
                    maar de kracht zit hem in de na-verbranding die is vele malen hoger dan normaal is dan andere cardio trainingen.
                    zoekfucnctie en je vind tabata's/hiit wel.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

Stoktrekken is ook goeie cardio....hoef je niet voor naar de sportschool
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

ik weet niet zeker of deze training heel goed is
                        maar ik weet wel zeker dat je er veel van verbrand plus t erg goed voor je conditie is
                        dit is een training die ik vaak heb gedaan tijdens conditie training met muay thai boksen wanneer je deze training 5 x per week doet zou volgens mij trainer je conditie met een 18% moette stijgen

het is een training doe je elke dag ong 5 minuten moet doen

het gebeurt in fases van 20 sec je 100% geven 10 sec rust
                        zo doe je dit 5 minuten 30 sec in totaal per ronde dus 10 rondes totaal

je begint staand zodra de tijd start ga je in opdruk houding staan
                        dus gestrekte armen en gestrekte benen op de grond
                        vervolgens spring je met je benen richting je armen toe
                        en vervolgens spring je omhoog maak je je zolang mogelijk
                        en direct weer liggen
                        dit herhaal je tot de 20 sec omzijn
                        als t goed is lukt dit je rond de 5 tot 8 keer in 20 sec
                        dan 10 sec rust en dan weer herhalen tot de 5 minuten omzijn

als je dit zo leest lijkt het een simpele oefening veel zullen ook na t lezen zeggen dat t een zeer simpele oefening is maar weet zeker dat hier nog op word terug gekomen na t be oefenen

zoals ik al eerder zij zal dit lukken de eerste paar x rond de 8 x in 20 sec maar na de 4e of 5e ronde ga je dit echt goed voelen en zal het je zeker een stuk moeilijker vergaan

ik wens iedereen die dit wil proberen veel sucses en de reacties hierop zijn meer dan welkom

Comment

ofwel tabata.
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                            ofwel tabata.

haha oh sorry ik ben niet echt bekend met namen alleen met de oefeningen zelf

valt de superman houding hier ook onder ?
                            balanceren op 1 knie en 1 elleboog lang maken arm naar voren ?
                            dit is namelijk ook flink uitputtend

Comment

balanceren op 1 knie lol... lijkt me onzin die hele houding
                              <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by aischa View Post
                                ik weet niet zeker of deze training heel goed is
                                maar ik weet wel zeker dat je er veel van verbrand plus t erg goed voor je conditie is
                                dit is een training die ik vaak heb gedaan tijdens conditie training met muay thai boksen wanneer je deze training 5 x per week doet zou volgens mij trainer je conditie met een 18% moette stijgen

het is een training doe je elke dag ong 5 minuten moet doen

het gebeurt in fases van 20 sec je 100% geven 10 sec rust
                                zo doe je dit 5 minuten 30 sec in totaal per ronde dus 10 rondes totaal

je begint staand zodra de tijd start ga je in opdruk houding staan
                                dus gestrekte armen en gestrekte benen op de grond
                                vervolgens spring je met je benen richting je armen toe
                                en vervolgens spring je omhoog maak je je zolang mogelijk
                                en direct weer liggen
                                dit herhaal je tot de 20 sec omzijn
                                als t goed is lukt dit je rond de 5 tot 8 keer in 20 sec
                                dan 10 sec rust en dan weer herhalen tot de 5 minuten omzijn

als je dit zo leest lijkt het een simpele oefening veel zullen ook na t lezen zeggen dat t een zeer simpele oefening is maar weet zeker dat hier nog op word terug gekomen na t be oefenen

zoals ik al eerder zij zal dit lukken de eerste paar x rond de 8 x in 20 sec maar na de 4e of 5e ronde ga je dit echt goed voelen en zal het je zeker een stuk moeilijker vergaan

ik wens iedereen die dit wil proberen veel sucses en de reacties hierop zijn meer dan welkom

Wat jij beschrijft is de Tabata oefening. Echter de oefening die je erbij betrekt klinkt mij als nonsen in de oren. Of ik begrijp hem verkeerd of....
                                Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X