Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Loopband, helling 13 %, 5 km/u, armen licht tegen stang duwen. (ziet erui alsof je winkelwagen duwt)
Voordelen:
- kan je lang volhouden
- niet slecht voor je gewrichten
- goede vetverbrandings hartslag
- je gebruikt je bovenlichaam ook
- door helling gebruik je veel meer spieren
Lol ik moest meteen denken aan al die idioten op de loopband die het idee hebben constant evenredig aan de band te moeten lopen. Ze lopen dan zo scheef als wat achterover hangend. Vasthouden aan de stangen voor hun leven om er maar niet af te vallen. Vraag me af of ze ook op die manier een helling/heuvel/berg op lopen :P
personlijk zou ik zelf gaan voor tabata's en hiit.
voor je 20min vraag.
het klopt inderdaad dat je tijdens je training niet meer verbrand dan andere cardio sessies van 2uur bijv.
maar de kracht zit hem in de na-verbranding die is vele malen hoger dan normaal is dan andere cardio trainingen.
zoekfucnctie en je vind tabata's/hiit wel.
ik weet niet zeker of deze training heel goed is
maar ik weet wel zeker dat je er veel van verbrand plus t erg goed voor je conditie is
dit is een training die ik vaak heb gedaan tijdens conditie training met muay thai boksen wanneer je deze training 5 x per week doet zou volgens mij trainer je conditie met een 18% moette stijgen
het is een training doe je elke dag ong 5 minuten moet doen
het gebeurt in fases van 20 sec je 100% geven 10 sec rust
zo doe je dit 5 minuten 30 sec in totaal per ronde dus 10 rondes totaal
je begint staand zodra de tijd start ga je in opdruk houding staan
dus gestrekte armen en gestrekte benen op de grond
vervolgens spring je met je benen richting je armen toe
en vervolgens spring je omhoog maak je je zolang mogelijk
en direct weer liggen
dit herhaal je tot de 20 sec omzijn
als t goed is lukt dit je rond de 5 tot 8 keer in 20 sec
dan 10 sec rust en dan weer herhalen tot de 5 minuten omzijn
als je dit zo leest lijkt het een simpele oefening veel zullen ook na t lezen zeggen dat t een zeer simpele oefening is maar weet zeker dat hier nog op word terug gekomen na t be oefenen
zoals ik al eerder zij zal dit lukken de eerste paar x rond de 8 x in 20 sec maar na de 4e of 5e ronde ga je dit echt goed voelen en zal het je zeker een stuk moeilijker vergaan
ik wens iedereen die dit wil proberen veel sucses en de reacties hierop zijn meer dan welkom
ik weet niet zeker of deze training heel goed is
maar ik weet wel zeker dat je er veel van verbrand plus t erg goed voor je conditie is
dit is een training die ik vaak heb gedaan tijdens conditie training met muay thai boksen wanneer je deze training 5 x per week doet zou volgens mij trainer je conditie met een 18% moette stijgen
het is een training doe je elke dag ong 5 minuten moet doen
het gebeurt in fases van 20 sec je 100% geven 10 sec rust
zo doe je dit 5 minuten 30 sec in totaal per ronde dus 10 rondes totaal
je begint staand zodra de tijd start ga je in opdruk houding staan
dus gestrekte armen en gestrekte benen op de grond
vervolgens spring je met je benen richting je armen toe
en vervolgens spring je omhoog maak je je zolang mogelijk
en direct weer liggen
dit herhaal je tot de 20 sec omzijn
als t goed is lukt dit je rond de 5 tot 8 keer in 20 sec
dan 10 sec rust en dan weer herhalen tot de 5 minuten omzijn
als je dit zo leest lijkt het een simpele oefening veel zullen ook na t lezen zeggen dat t een zeer simpele oefening is maar weet zeker dat hier nog op word terug gekomen na t be oefenen
zoals ik al eerder zij zal dit lukken de eerste paar x rond de 8 x in 20 sec maar na de 4e of 5e ronde ga je dit echt goed voelen en zal het je zeker een stuk moeilijker vergaan
ik wens iedereen die dit wil proberen veel sucses en de reacties hierop zijn meer dan welkom
Wat jij beschrijft is de Tabata oefening. Echter de oefening die je erbij betrekt klinkt mij als nonsen in de oren. Of ik begrijp hem verkeerd of....
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment