Advies gevraagd voor Beginner

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd voor Beginner

Hallo allemaal,

ik ben sander en ben 15 jaar.
    ik zou graag wat meer aan m'n spieren willen doen. het is niet de bedoeling dat ik elke dag een uur moet/ga trainen. gwn maximaal 15 min per dag. kan ook nog s'ochtens en s'avonds 15 min.
    voor mijn groeispurt heb ik wat aan opdrukken , buikspieren, biceps, triceps en schouders gedaan d.m.v 2 gewichtjes van 2 kg XD.
    daar zijn mijn spieren flink van gegroeid en ben ik de macho van school
    ik hecht er verder geen waarde aan.
    wat ik eigenlijk wil is gwn wat gespierd worden en sterk. ik heb dus 2 x 2 kg gewichten, bij elkaar dus 1 x 4 kg. is dat voldoende om mee te trainen?
    het liefst koop ik er niks bij natuurlijk, maar als het moet dan moet het.

ik heb begrepen dat ik fullbody moet gaan doen?
    nou fiets ik al veel, dus weet ik niet of ik mijn benen nog moet trainen????

ik dacht zelf om gwn s'ochtens en s'avonds bv 20 keer opdrukken, schouders, biceps, triceps en rug te trainen. maar ik weet niet of dat mogelijk is met 1 x 4 kg?
    helaas mag/kan ik niet naar de fitnesszaal of iets dergelijks, dus ik zal het thuis moeten doen.

wie heeft er tips voor mij en snapt wat ik een beetje wil?
    ik hoop dat jullie me begrijpen en me willen helpen

Groeten, Sander

ps. heb het tienerbodybuilding en andere stikys al gelezen. dit zijn enkel 'mijn' vragen.

Met 4 kg zul je niet ver komen.
    Fullbody dus ook benen
    Verder weet je alles van wat je te doen staat van trainings en voedingsschema.
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

4 kg voor een jonge van 15 is toch echt te weinig
      en ik denk dat dit dumbell is en geen halter.
      BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

hoeveel zouden jullie me dan aanraden??

Comment

Originally posted by musicfan View Post
          hoeveel zouden jullie me dan aanraden??
          Dumbells beginnend met 4/6 kilo oplopend met 2kg per dumbell en dan (voorlopig) tot 30kg of zo.

Hiermee kan je voorlopig goed uit de voeten. Vind je dit te duur dan (wat ik me voor kan stellen voor iemand van 15) dan zou ik toch een sportschool overwegen. oja en 15 minuten per dag is niets.

Comment

Koop een barbell met flink wat gewichten (marktplaats)zorg voor een optrekding. pergelaar in je tuin ofzo dan kom je al een eind. met fietsen train je je benen niet echt he.

Als jij met dumbelss van 4 kg het beest van je school bent, zegt wel wat over je school

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
              Als jij met dumbelss van 4 kg het beest van je school bent, zegt wel wat over je school
              kan best hoor als zijn klasgenoten lijken op:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X