5 dagen p/w trainen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 5 dagen p/w trainen

    aloha BN'ers
    ik train momenteel 4x per week (ma,di,do,vr en als ik weekends niet weg ben zondag ook)

    ziet der zo uit
    ma: borst,rug,abs + squats
    di: schouders,bicep,tricep,abs + deadlifts
    do= zelfde als ma
    vr= zelfde als di

    als ik zondag train is dat dan weer = ma

    nu zou ik 5x per week willen gaan trainen met hetzelfde progr maar met een benen dag erbij,hoe moet ik dit aanpakken?
    BV: ma,di zoals gewoon en woensdag benendag en do/vr ook zoals gewoonlijk
    kan dit? of heb ik die rustdag (woensdag) echt nodig

    zoja, als ik het weekend dan thuisben moet ik dan echt rust pakke of kan ik dan zaterdag gelijk weer benen pakken en doorgaan
    wss zie ik dit helemaal verkeerd
    Last edited by stokbelg; 20-06-2011, 16:18.
    next goal: becoming baloe jwt

    "velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

  • #2
    Borst en rug op dezelfde dag?

    Dan ga ik echt kapot vriend.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Viranelly View Post
      Borst en rug op dezelfde dag?

      Dan ga ik echt kapot vriend.
      ik doe supersets met tegenoverelkaarstaande spieren
      next goal: becoming baloe jwt

      "velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

      Comment


      • #4
        Originally posted by Viranelly View Post
        Borst en rug op dezelfde dag?

        Dan ga ik echt kapot vriend.
        Borst en rug samen is nog tot daar aan toe, maar daar ook nog bij squaten????

        En 2 keer per week de dag na het squaten deadliften? Met alle respect, je traint niet tot je max. Anders had je namelijk allang een blessure gehad.
        'Half men, half animal, all dead!'

        Comment


        • #5
          Originally posted by Milestone View Post
          Borst en rug samen is nog tot daar aan toe, maar daar ook nog bij squaten????

          En 2 keer per week de dag na het squaten deadliften? Met alle respect, je traint niet tot je max. Anders had je namelijk allang een blessure gehad.
          haha ja indd ik heb er last van
          ik wou gwn ff aan het squatten/deadliften gewoon worden ivm dat ik squats en deadlifts nog maar een kleine maand doe, is dit dom? jazeker!

          daarom wil ik nu ook een aparte dag voor benen inschaffen
          next goal: becoming baloe jwt

          "velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

          Comment


          • #6
            trek je broek is op xD
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

            Comment


            • #7
              Dikke overtraining ofzo? :S Ik zou zeggen, doe alles gewoon 1x per week en als je toch zoveel tijd hebt doe dan 1 spiergroep per training
              Current status: Bulkin' and gainin'

              "The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

              Comment


              • #8
                ja inderdaad. Als je per x 1 spiergroep doet is dat veel effectiever. Zo kan je harder trainen. Ook blijft het bloed in de spiergroep zitten. Dit is veel beter dan dat het over meerdere spiergroepen is verdeeld.
                NO Pain, NO Gain
                stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

                Comment


                • #9
                  Alles op delen per dag en eventueel een aparte armen dag.

                  Dag1:borst
                  Dag2:rug
                  Dag3:benen
                  Dag4:schouders
                  Dag 5:armen

                  zoiets dan. Ikzelf wil geen enkele andere spiergroep bij benen behalve buik. Al mijn bloed wordt al opgezogen door mijn benen als daar ook nog rug en borst bij komen in diezelfde 90minuten ga ik het niet trekken denk ik.
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Waterpoloboy View Post
                    Alles op delen per dag en eventueel een aparte armen dag.

                    Dag1:borst
                    Dag2:rug
                    Dag3:benen
                    Dag4:schouders
                    Dag 5:armen

                    zoiets dan. Ikzelf wil geen enkele andere spiergroep bij benen behalve buik. Al mijn bloed wordt al opgezogen door mijn benen als daar ook nog rug en borst bij komen in diezelfde 90minuten ga ik het niet trekken denk ik.
                    zorgt zo trainen dan ook voor meer spiergroei dan alles 2x per week trainen?
                    next goal: becoming baloe jwt

                    "velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by stokbelg View Post
                      zorgt zo trainen dan ook voor meer spiergroei dan alles 2x per week trainen?
                      Je groeit in rust niet tijdens je training. Je stimuleert je spieren enkel tot groei door te trainen.

                      Door 1x per week je spiergroep aan te pakken en goed zwaar geef je je spieren genoeg stimulans en hopelijk genoeg tijd om te groeien. 2x per week zwaar squatten en deadliften zou ik niet aan raden voor spiergroei. Powerlifters toppen ook niet 2x per week. Bodybuilders gaan dus ook niet 2x per week tot failure.
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Je groeit in rust niet tijdens je training. Je stimuleert je spieren enkel tot groei door te trainen.

                        Door 1x per week je spiergroep aan te pakken en goed zwaar geef je je spieren genoeg stimulans en hopelijk genoeg tijd om te groeien. 2x per week zwaar squatten en deadliften zou ik niet aan raden voor spiergroei. Powerlifters toppen ook niet 2x per week. Bodybuilders gaan dus ook niet 2x per week tot failure.
                        dus met andere woorde...ja , en het kan geen kwaad om dit van ma-vrijdag te doen en weekend rust? of moet er toch nog ergens een dag tussezitten? want ik train als ik thuisben in het weekend wel gewoon door (maar dit is niet altijd het geval)
                        next goal: becoming baloe jwt

                        "velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by stokbelg View Post
                          aloha BN'ers
                          ik train momenteel 4x per week (ma,di,do,vr en als ik weekends niet weg ben zondag ook)

                          ziet der zo uit
                          ma: borst,rug,abs + squats
                          di: schouders,bicep,tricep,abs + deadlifts
                          do= zelfde als ma
                          vr= zelfde als di

                          als ik zondag train is dat dan weer = ma

                          nu zou ik 5x per week willen gaan trainen met hetzelfde progr maar met een benen dag erbij,hoe moet ik dit aanpakken?
                          BV: ma,di zoals gewoon en woensdag benendag en do/vr ook zoals gewoonlijk
                          kan dit? of heb ik die rustdag (woensdag) echt nodig

                          zoja, als ik het weekend dan thuisben moet ik dan echt rust pakke of kan ik dan zaterdag gelijk weer benen pakken en doorgaan
                          wss zie ik dit helemaal verkeerd
                          Trainingsschema.doc kijk hier is naar
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

                          Comment


                          • #14
                            borst en rug kan prima samen!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by brillant View Post
                              Trainingsschema.doc kijk hier is naar
                              een 4 daags schema.
                              next goal: becoming baloe jwt

                              "velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              pornvideoshd.net
                              antalya escort
                              Antalya Escort
                              sikis
                              eskisehir escort porno
                              gaziantep escort gaziantep escort
                              Working...
                              X