LB/UB Massa Trainingsschema

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by inferno_0666 View Post
    Natuurlijk kan dat. Als je een goede motorrijder wilt worden dan blijf je toch ook motor rijden? Dan ga je niet een paar weken auto rijden in de hoop dat je dan een betere motorrijder wordt.
    haha ik snap je punt ook wel.

    Maar zoiets als 'gewenning' aan oefeningen/bewegingen bestaat dus niet?
    If you do what you always did, you will get what you always got !

    Comment


    • #62
      Originally posted by richard21 View Post
      haha ik snap je punt ook wel.

      Maar zoiets als 'gewenning' aan oefeningen/bewegingen bestaat dus niet?
      Zolang je progressief blijft laden en je voeding blijft in orde zal je progressie blijven boeken lijkt me.
      Train hard or go hormone

      Comment


      • #63
        Is er een andere oefening voor de barbell rollout? Geen losse stang op de sportschool Daarnaast wil ik 3 dagen KT doen. Is deze LB/UB schema dan het beste of misschien toch een fullbody?

        Comment


        • #64
          Originally posted by Tr1bal View Post
          Is er een andere oefening voor de barbell rollout? Geen losse stang op de sportschool Daarnaast wil ik 3 dagen KT doen. Is deze LB/UB schema dan het beste of misschien toch een fullbody?
          dit schema kun je ook prima 3 dagen volgen.
          gewoon een ander buikspieroefening nemen voor barbell rolouts
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

          Comment


          • #65
            Snel een andere sportschool zoeken lijkt me de enige goede oplossing

            (niet alleen voor de 'barbell rollout'...)
            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

            Comment


            • #66
              Originally posted by maar7en8 View Post
              dit schema kun je ook prima 3 dagen volgen.
              gewoon een ander buikspieroefening nemen voor barbell rolouts
              is er ook geen stang van het squatrek of van de bench press?
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

              Comment


              • #67
                Nee.. wellicht met het meebrengen van een slijptol, dat ik die van de Smith Machine kan gebruiken

                Misschien kan ik kiezen voor planks?

                Comment


                • #68
                  Met welke oefeningen kan ik de T-bar row vergelijken die dezelfde spieren stimuleren?

                  Comment


                  • #69
                    je zou een BB row kunnen doen ipv t-bar. Als dit te zwaar is voor je onderrug (ivm de benentraining van de dag ervoor), dan kun je een seated row (chest supported) doen.
                    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by Dylan_D View Post
                      Met welke oefeningen kan ik de T-bar row vergelijken die dezelfde spieren stimuleren?
                      Bent over rows, Pendlay rows, One arm dumbell rows.
                      Gewoon bijna alles waar het woord "rows" in zit.

                      Comment


                      • #71
                        @dynobet: zie jij mogelijkheid om Side- en frontraises op te nemen in het UB schema?

                        ik vind mijn schouders een zwak punt en zou deze graag versterken. of zijn deze oefeningen te verwaarlozen?
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Teddek View Post
                          @dynobet: zie jij mogelijkheid om Side- en frontraises op te nemen in het UB schema?

                          ik vind mijn schouders een zwak punt en zou deze graag versterken. of zijn deze oefeningen te verwaarlozen?
                          Zou zeker geen front raises doen, want je voorkant van schouders zal niet achterlopen. Dit omdat je bij bankdrukken deze spieren altijd al wat getraind hebt. De achterkant van je schouders daarin tegen, zullen minder sterk/ontwikkeld zijn.

                          Side raise kan, maar zou een oefening kiezen voor je achterkant schouder.

                          Comment


                          • #73
                            er zit ook een rear lateral rais in.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Teddek View Post
                              @dynobet: zie jij mogelijkheid om Side- en frontraises op te nemen in het UB schema?

                              ik vind mijn schouders een zwak punt en zou deze graag versterken. of zijn deze oefeningen te verwaarlozen?
                              Eigenlijk worden je schouders met dit schema voldoende aangesproken.
                              Ten eerste pak je met de militairy press de gehele schouders aan.

                              daarnaast pak je de voorkant schouders al flink bij het bankdrukken en de dumbell presses aan.

                              de achterkant schouders gebruik je voornamelijk bij de rear laterals, ,maar ook een beetje bij de chin/pull ups en de dumbell rows. Ook het middelste deel zal enigszins worden aangesproken met enkele van deze oefeningen.
                              --------------------

                              ik zou dus geen side of front raises toevoegen. ik heb een gevoel dat je eigenwijs gaat zijn, en als je dan toch iets wil toevoegen, voeg dan 1x pw 2-3 sets side raises toe. 12-15 reps per set. 1 minuut rust tussen sets.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                              Comment


                              • #75
                                good to know
                                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X