Basics 5x5

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Robbie1970 View Post
    Het is niet van belang die 5% het is meer dat ik wil zien waar ik voor train, wil strepen en aderen zien, maar kan me voorstellen dat je dat niet mooi vind.

    Geen vechtsport en je wilt wel in de ring met me nice
    Vind ik inderdaad niet mooi en het proces om er te komen gaat niet goed samen met andere activiteiten, die mijn voorkeur hebben.

    Het was jouw voorstel , en ik heb wel wat jaartjes ervaring. Maar mijn ervaring met vechtsport is dat je weinig aan praatjes hebt als je tussen de touwen staat Robbie.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

    Comment


    • #77
      Originally posted by Robbie1970 View Post
      Niet fans, maar tis meer interesse omdat je van 27% komt dan geef ik alleen wat tips en benieuwd wat je doelen zijn, is toch leuk juist
      Gewoon een paar maanden uit je koffer leven, vreten en zuipen hoe het uit komt. Ik kwam pas tot de conclusie hoe erg het was geworden toen het al te laat was maar geen moment spijt. Zou het voor geen goud hebben willen missen
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

      Comment


      • #78
        Ik had een vraagje ik volg nu Stronglifts schema en nu zit hier die 1x5 deadlift in.
        Houd dit dan in dat ik dus maar 1 setje doe??
        Dus je doet dan bv bij mij 1 x 5 x kg?
        Is dit niet wat weinig??
        Vooral aangezien je maar op 70% begint?

        Comment


        • #79
          Originally posted by Dutchpride View Post
          Ik had een vraagje ik volg nu Stronglifts schema en nu zit hier die 1x5 deadlift in.
          Houd dit dan in dat ik dus maar 1 setje doe??
          Dus je doet dan bv bij mij 1 x 5 x kg?
          Is dit niet wat weinig??
          Vooral aangezien je maar op 70% begint?
          Stond al eerder in dit topic:

          Why It's Only 1x5 Deadlifts And Not 5x5 Like on Squats StrongLifts
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

          Comment


          • #80
            Ah sorry!
            Thnx voor de link!

            Comment


            • #81
              Ik doe nu een weekje ublb na een lange tijd stronglifts te hebben gedaan.
              Vind het erg fijn om even iets anders te doen.

              Als je stronglifts gaat doen moet je een hele andere mindset hebben. Anders raak je snel "verveeld". Feit is dat het een effectief programma is.

              Ik zie post dit omdat veel mensen de afgelopen tijd stronglifts doen maar na een korte tijd weer afhaken. Maar tis een mooi programma om een goeie basis mee te maken. Veel mensen zien squaten als een been oefening. Geloof me, als je zwaar gaat squaten word dat een ander verhaal. En zo is het met alle oefeningen.

              Mindset = all. niet alleen bij stronglifts, maar bij alles.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

              Comment


              • #82
                Ik wil het zoiezo een 7-8 weken doen om te kijken hoe het gaat.
                En inderdaad nu in het begin is het wat makkelijk en daardoor "saai".
                Maar dit kun je dan bijvoorbeeld weer gebruiken om wat buik of wat extra borst ofzo te doen.
                Als je dan straks een aantal weekjes verder bent en het word zwaarder pak je automatisch toch beetje meer pauze en word het al wat uitdagender.
                Maar ik ga het zoiezo een poos volhouden!
                En dan overgaan naar Madcow's wss.
                Ik had gelezen dat hier ook goede resultaten te boeken zijn.
                En idnerdaad Stronglifts als goede basis moet helemaal goedkomen!

                Comment

                Sidebar top desktop

                Collapse

                Actieve discussies

                Collapse

                Working...
                X