Ik wil droogtrainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hoe werkt zo een voedingsschema? moet ik dan opschrijven wat ik ga eten en hoelaat? en dat voor elke dag? dat gaat niet lukken want in de avond is het bij ons thuis gewoon eten wat de pot schaft en dat is meestal rijst groente met vlees (meestal kip)

Comment

Download excel sheet, vul in wat je eet inderdaad, en avond eten doe je een gok, en vul je in wat je over het algemeen eet.

Comment

dus ik moet elke week elke dag hetzelfde eten?

Comment

Je eet nu toch ook elke dag brood?
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Damien1997 View Post
            Je kan toch varieren.. Anyway ik doe het wel anders word het te ingewikkeld.

Comment

Pencak silat is niet echt een vechtsport athans degene die bij mijn gym word gegeven, alhoewel de trainingen harder zijn als muay Thai aangezien je zonder handschoenen en scheenbeschermers traint! Mooie en vooral leuke sport .

Comment

Ja vreselijk he?Wat dat dat betreft kun je beter in Afrika wonen, daar hebben ze elke dag honger en hoef je niet telkens elke dag hetzelfde te eten.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Robbie pas nou op, hij zit ketjap manis!

Comment

Oh en dat is?

Comment

hoe werkt zo een voedingsschema? moet ik dan opschrijven wat ik ga eten en hoelaat? en dat voor elke dag? dat gaat niet lukken want in de avond is het bij ons thuis gewoon eten wat de pot schaft en dat is meestal rijst groente met vlees (meestal kip)
                      Dit is je al meer dan 5x uitgelegd in al die andere topics van je.
                      Stop met vragen stellen en lees je eerst eens in voordat je weer een topic start.

Je had al lang lichte progressie kunnen boeken sinds dat je hier lid bent, en het kost je geen half jaar om je fatsoenlijk in te lezen om te kunnen beginnen.

Je bent 14, je bent waarschijnlijk zo ecto als een uitgedroogde Afrikaanse hond, dus houd op over 'droogtrainen', en begin eens met een full-body schema en een GOED voeding-schema, genoeg info over te vinden hier.

Veel succes

Comment

een uitgedroogde Afrikaanse hond???

Comment

luister dan ik stel hier een vraag omdat jullie het misschien al weten dan hoef ik het toch niet meer helemaal te gaan onderzoeken? wat is jullie probleem als je dit een onzin topic vind hou gewoon je grote waffel dicht en ga lekker verder en sla deze pagina dan maar even over

Nou...nou....wat een grote mond.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you wonā€™t get the results you want over night. "

Comment

Ja maar hij is al 15 hoor! Hoortie toch al bijna bij de grote mensen!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                              Oh en dat is?
                              Das een zoete vechtsport uit Indonesiƫ speciaal voor 15 jarige knulletjes die stoer willen doen. Ben je al bang?

Comment

luister dan ik stel hier een vraag omdat jullie het misschien al weten dan hoef ik het toch niet meer helemaal te gaan onderzoeken? wat is jullie probleem als je dit een onzin topic vind hou gewoon je grote waffel dicht en ga lekker verder en sla deze pagina dan maar even over
                                Als je dezelfde hardwerkende mentaliteit tijdens het trainen hebt, dan komt t vast helemaal goed
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X