nee ik snap het ook niet echt XD
Armen training vraag.
Collapse
X
-
-
Ik heb het gevoel dat isolatie-oefeningen mij helpen om (o.a.) grotere armen te krijgen. Men zegt wel dat je met rug je biceps pakt, maar als je bijvoorbeeld de bent over row en de DB row doet, dan faal je over het algemeen op je rugspieren; kortom je armen worden niet tot de max getraind. Bij chin ups train ik mijn biceps bijvoorbeeld wel tot de max. Soms zijn compounds dus niet genoeg en voeg ik preacher- of barbell curls toe. Probeer het eens, zorg dat je de juiste reprange pakt en let op je vorm.
Comment
-
Mijn armen liepen voor op de rest puur omdat ik de fout maakte om als beginner het eerste half jaar armen appart te trainen.
nu train ik fb om de rest bij te trekken . Mn armen zijn sinds niet meer gegroeid ma WHO cares . Ik ben meer in proportie aant komenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Mijn armen liepen voor op de rest puur omdat ik de fout maakte om als beginner het eerste half jaar armen appart te trainen.
nu train ik fb om de rest bij te trekken . Mn armen zijn sinds niet meer gegroeid ma WHO cares . Ik ben meer in proportie aant komenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Mijn armen liepen ook altijd achter op de rest vooral mijn biceps. Wat ik je met biceps kan aanraden en wat ik altijd deed was: eerst aanspannen je biceps en dan pas omhoog brengen het gewicht. Maakt niet uit of je een dumbell of een bar in je handen hebt, eerst aanspannen en dan pas omhoog brengen.
hoop dat je er iets mee kan. Succes
Comment
-
Originally posted by Allen93 View PostMijn armen liepen ook altijd achter op de rest vooral mijn biceps. Wat ik je met biceps kan aanraden en wat ik altijd deed was: eerst aanspannen je biceps en dan pas omhoog brengen het gewicht. Maakt niet uit of je een dumbell of een bar in je handen hebt, eerst aanspannen en dan pas omhoog brengen.
hoop dat je er iets mee kan. SuccesPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Dynamix View PostIk heb het gevoel dat isolatie-oefeningen mij helpen om (o.a.) grotere armen te krijgen. Men zegt wel dat je met rug je biceps pakt, maar als je bijvoorbeeld de bent over row en de DB row doet, dan faal je over het algemeen op je rugspieren; kortom je armen worden niet tot de max getraind. Bij chin ups train ik mijn biceps bijvoorbeeld wel tot de max. Soms zijn compounds dus niet genoeg en voeg ik preacher- of barbell curls toe. Probeer het eens, zorg dat je de juiste reprange pakt en let op je vorm.
Aangezien ik persoonlijk ook isolatieoefeningen voor mijn armen heel belangrijk vind.
Ook al train je biceps en triceps ook goed met compoundoefeningen,dan krijg je nooit de 'mind muscle connection'voor je biceps of triceps waar Patriciaaa het over heeft.
Voor mijn armen heb ik dat niet bij de compoundoefeningen,wel bij isolatie oefeningen.Last edited by rain; 27-10-2013, 20:58.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by MisterMn View PostIk heb je zinnen 3 keer gelezen maar begrijp totaal niet wat je bedoelt....
Originally posted by Dynamix View PostIk heb het gevoel dat isolatie-oefeningen mij helpen om (o.a.) grotere armen te krijgen. Men zegt wel dat je met rug je biceps pakt, maar als je bijvoorbeeld de bent over row en de DB row doet, dan faal je over het algemeen op je rugspieren; kortom je armen worden niet tot de max getraind. Bij chin ups train ik mijn biceps bijvoorbeeld wel tot de max. Soms zijn compounds dus niet genoeg en voeg ik preacher- of barbell curls toe. Probeer het eens, zorg dat je de juiste reprange pakt en let op je vorm.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
-
Originally posted by Allen93 View PostPrecies.
Alleen lijkt het of de mensen die goeie armen hebben het zeg maar halverwege de beweging hun biceps aanspannen.
En bovendien, wat bedoel je precies met halverwege aanspannen? Dat zij het gewicht omhoog zwaaien i.p.v. de biceps het werk laten doen?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEn bovendien, wat bedoel je precies met halverwege aanspannen? Dat zij het gewicht omhoog zwaaien i.p.v. de biceps het werk laten doen?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment