Hoi,
Ik ben op dit moment al een aantal maand aan het trainen. Heb eerst voornamelijk de focus gelegd op cardio (verlies van BF). Dat is goed gelukt. (Op heden BF van 13%).
Sinds men BF onder 15% is gegaan, ben ik begonnen met krachtschema's. Eerst driedaags krachtschema. Ondertussen 4daags krachtschema.
Schema:
Dag 1: Borst + Schouders
Dag 2: Bovenrug + onderrug + buik (3 oefeningen) +
Dag 3: Benen + buik (3 oefeningen)
Dag 4: Biceps + Triceps.
Zoals ik reeds vertelde, is mijn BF op dit moment 13. Echter wil ik dit toch nog wat lager krijgen. Op dit moment zit het meeste vet voornamelijk nog ter hoogte van de buik, wat ik dus wil wegkrijgen . ยต
Na wat opzoekingswerk - las ik dat je ook nog cardio er bij moest doen. Eventueel uur na aan lage intensiteit ofwel 30min intensieve interval. Ik zou daarom eventueel mijn schema aanpassen als volgt:
Dag 1: Borst + Schouders + 30min intensieve interval
Dag 2: Bovenrug + onderrug + buik (3 oefeningen) + 20 min cardio aan lage intensiteit
Dag 3: Uurtje cardio aan lage intensiteit
Dag 4: Benen + buik (3 oefeningen)
Dag 5: Biceps + Triceps + 30min intensieve interval
Dag 6: Intensieve cardio training
Is dit overkill of niet? Zo ja - wat raden jullie me dan aan?
Ik heb geen vast voedingsschema, maar let wel zeer sterk op voeding. vb.:
Ochtend: 2x eitje of 250gr yoghurt
10 uur: fruit
13 uur: Kip met ananas en volkoren rijst
16 uur: overschot van 13 uur.
19 uur: Eten wat pot schaft (werk in een leefgroep - dus kan helaas niet kiezen wat ik dan eet en zelf eten meenemen gaat ook niet ).
21 uur: Yoghurt of fruit
In de loop van de dag drink ik ook nog whey eiwitten shake.
ps.: indien er nog tips zijn rond voedingsschema, is dit ook steeds welkom .
Alvast bedankt voor de hulp!
Stroemf
Ik ben op dit moment al een aantal maand aan het trainen. Heb eerst voornamelijk de focus gelegd op cardio (verlies van BF). Dat is goed gelukt. (Op heden BF van 13%).
Sinds men BF onder 15% is gegaan, ben ik begonnen met krachtschema's. Eerst driedaags krachtschema. Ondertussen 4daags krachtschema.
Schema:
Dag 1: Borst + Schouders
Dag 2: Bovenrug + onderrug + buik (3 oefeningen) +
Dag 3: Benen + buik (3 oefeningen)
Dag 4: Biceps + Triceps.
Zoals ik reeds vertelde, is mijn BF op dit moment 13. Echter wil ik dit toch nog wat lager krijgen. Op dit moment zit het meeste vet voornamelijk nog ter hoogte van de buik, wat ik dus wil wegkrijgen . ยต
Na wat opzoekingswerk - las ik dat je ook nog cardio er bij moest doen. Eventueel uur na aan lage intensiteit ofwel 30min intensieve interval. Ik zou daarom eventueel mijn schema aanpassen als volgt:
Dag 1: Borst + Schouders + 30min intensieve interval
Dag 2: Bovenrug + onderrug + buik (3 oefeningen) + 20 min cardio aan lage intensiteit
Dag 3: Uurtje cardio aan lage intensiteit
Dag 4: Benen + buik (3 oefeningen)
Dag 5: Biceps + Triceps + 30min intensieve interval
Dag 6: Intensieve cardio training
Is dit overkill of niet? Zo ja - wat raden jullie me dan aan?
Ik heb geen vast voedingsschema, maar let wel zeer sterk op voeding. vb.:
Ochtend: 2x eitje of 250gr yoghurt
10 uur: fruit
13 uur: Kip met ananas en volkoren rijst
16 uur: overschot van 13 uur.
19 uur: Eten wat pot schaft (werk in een leefgroep - dus kan helaas niet kiezen wat ik dan eet en zelf eten meenemen gaat ook niet ).
21 uur: Yoghurt of fruit
In de loop van de dag drink ik ook nog whey eiwitten shake.
ps.: indien er nog tips zijn rond voedingsschema, is dit ook steeds welkom .
Alvast bedankt voor de hulp!
Stroemf
Comment