Gevolgen geen spotter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen last van, meestal deze madderfakker tot beschikking:

Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Daarin kan ik dus echt niet squatten, hij is of te hoog of te laag.. midget problems

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Daarin kan ik dus echt niet squatten, hij is of te hoog of te laag.. midget problems
        Ik ben ongeveer net zo lang als jij en ik heb wel eens staan squatten in zo'n ding. De stangen haal ik er gewoon vanaf en dan heb je er geen last meer van.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Hetzelfde hier. Maar misschien dat ik daarom de bar ook relatief makkelijk van me
          af kan gooien. Ben dan al lager enzo

Originally posted by Mvos View Post
          Powerrack en het probleem is opgelost
          Ha oke borst is bij mij echt een verwaarloosd onderdeel
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Ik ben ongeveer net zo lang als jij en ik heb wel eens staan squatten in zo'n ding. De stangen haal ik er gewoon vanaf en dan heb je er geen last meer van.
            de bar ligt bij mij in die haken, bij de 'bovenste' haken raakt mijn rug de bar niet, als ik de bar een haakje lager zet dan moet ik bukken..

Comment

de bar ligt bij mij in die haken, bij de 'bovenste' haken raakt mijn rug de bar niet, als ik de bar een haakje lager zet dan moet ik bukken..
              Er zit 10cm tussen die haken..? Ik heb ook in het squatrack dat de ene te hoog is, dus pak ik er een lager. Maar bukken? Nee man. Ik moet ook een beetje door mijn knieën, maar ja.. boeiend? Boeit ook niets of je nou groot of klein bent, er zijn altijd op twee hoogtes haakjes voor je, waar je uit moet kiezen.

Nouja tenzij je zo groot bent dat je met je schouders onder de pull-bar staat of zo klein dat je de onderste haakjes nog te hoog zijn, maar dat zal niet zo zijn
              Last edited by GespierdeMug; 05-04-2014, 15:10.
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Haal die bar er gewoon helemaal uit dan. In de sportschool waar ik train staat een rack en daar stap ik helemaal uit omdat ik anders niet diep genoeg kan.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Haal die bar er gewoon helemaal uit dan. In de sportschool waar ik train staat een rack en daar stap ik helemaal uit omdat ik anders niet diep genoeg kan.
                  Hij bedoelt het unracken. Althans, dat begreep ik eruit.
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                    Hij bedoelt het unracken. Althans, dat begreep ik eruit.
                    Oeps, inderdaad. Mijn fout.
                    - Dave Tate

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                      Er zit 10cm tussen die haken..? Ik heb ook in het squatrack dat de ene te hoog is, dus pak ik er een lager. Maar bukken? Nee man. Ik moet ook een beetje door mijn knieën, maar ja.. boeiend? Boeit ook niets of je nou groot of klein bent, er zijn altijd op twee hoogtes haakjes voor je, waar je uit moet kiezen.

Nouja tenzij je zo groot bent dat je met je schouders onder de pull-bar staat of zo klein dat je de onderste haakjes nog te hoog zijn, maar dat zal niet zo zijn
                      Er zit vrij veel ruimte tussen, maar dat is niet het enige probleem. Dat de haken niet op de perfecte hoogte zitten kom ik wel vaker tegen, maar de haken op dat toestel zijn niet recht. Lastig om uit te leggen. Ze gaan van smal naar een verdikking. Dit maakt het alleen maar moeilijker voor me om het te unracken of te racken, ik voel dit aardig in mijn rug en verlies wel eens het balans. Mij zie je niet meer op dat toestel

Comment

Oh dat bukken vind ik nooit zon ramp. Dat het 1 van die 2 is, is volgens mij niet te voorkomen.

Maar dat ding wat Pesc postte, kan je onderaan niet verstellen. Dat is voor mij gewoon te hoog om zo diep mogelijk te zakken, waardoor ik eruit stap
                        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik had eerst ook dat probleem van dat je niet verder kan zakken, omdat die stangen onderaan niet verstelbaar zijn en vast zitten.

Oplossing voor mij was om geen full squat meer te doen, maar tot net onder parallel te gaan.

Is gezien mijn fysiek ook beter ook
                          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Oh dat bukken vind ik nooit zon ramp. Dat het 1 van die 2 is, is volgens mij niet te voorkomen.

Maar dat ding wat Pesc postte, kan je onderaan niet verstellen. Dat is voor mij gewoon te hoog om zo diep mogelijk te zakken, waardoor ik eruit stap
                            Volgens mij snappen jullie niet wat ik bedoel, ik heb het namelijk alleen met die rack en geen ander waar ik ook moet kiezen. Is ook lastig uit te leggen wat ik bedoel. Never mind

Comment

Volgens mij snappen jullie niet wat ik bedoel, ik heb het namelijk alleen met die rack en geen ander waar ik ook moet kiezen. Is ook lastig uit te leggen wat ik bedoel. Never mind
                              Maak anders eens een filmpje ter beoordeling .
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Stang is precies goed voor mij, de onderste safety dan. Heb eigenlijk pas 1 keer een fail gehad midway en dan hoef ik alleen op de knietjes. Ideaal. Ben ook maar 1.80m hoor maar mss net genoeg idd, nooit op gelet.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X