Originally posted by rainman
View Post
Gevolgen geen spotter
Collapse
X
-
Nog nooit de roll of shame gehoord bij benchen?
Heb ik toch al wel zeker 5x gehad. En dat dan met 100-105kg. Kan prima. Voelt niet chill voor je buik en pas voor je testikels... Je houdt er sowieso wel wat schaafwonden aan over.
Ik raad enkel niemand aan als je gewichten drukt van 110-20kg+ op die roll te proberen dan zou ik toch gewoon een spotter regelen of niet maxen/tot falen gaan.Last edited by Iron Mind; 05-04-2014, 20:59."Straight outta gym"
Comment
-
thx voor alle berichten, heb me even rustig op de achtergrond gehouden en vooral gelezen.
Misschien heb ik mijn vraag niet geheel goed geformuleerd.
Enerzijds vraag ik om een oplossing (waar de antwoorden vooral op zijn gebaseerd).
Anderzijds zou ik ook graag willen weten of je ook flink wat massa kunt pakken, wanneer je niet tot faillure gaat?Stats: 74kg at 11%
Vision: 85kg at 8%
Comment
-
Originally posted by gripmaster View Postthx voor alle berichten, heb me even rustig op de achtergrond gehouden en vooral gelezen.
Misschien heb ik mijn vraag niet geheel goed geformuleerd.
Enerzijds vraag ik om een oplossing (waar de antwoorden vooral op zijn gebaseerd).
Anderzijds zou ik ook graag willen weten of je ook flink wat massa kunt pakken, wanneer je niet tot faillure gaat?
Optimaal? Wss niet maar niks om je teveel zorgen om te maken.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Wat werkt voor mij is op de grote compounds niet te vaak tot falen te gaan en bij isolatie oefeningen toch altijd wel een paar sets tot falen te gaan. Ik zou zeker niet 2x per week gaan deadliften tot falen ofzo. Bepaalde oefeningen lenen zich ook gewoon niet ervoor om tot falen te gaan, daar je techniek teveel inkakt en je meer kans hebt op blessures.
Het is vaak ook meer een kwestie van extra overload krijgen en een zieke pomp als je tot falen gaat. Wrist, bicep curls of leg extensions tot falen, anyone? Ik word daar altijd mega high van...
Ikzelf geloof erin dat de pomp een belangrijke hulp is/kan zijn voor spiergroei, maar de meningen zijn hier over verdeeld..Last edited by Iron Mind; 05-04-2014, 21:26."Straight outta gym"
Comment
-
Ik doe het ook zo hoor.
Maar ik ga op de compounds helemaal niet tot falen, mijn laatste sets zijn concentrations daar ga ik tot falen en pak nog enige negatief tot pijngrens.
Een pomp tijdens de training probeer ik te omzeilen tot de laatste sets, daar anders mn kracht eruit is.
Die pomp wil ik wel, maar meer als reden om de fascia op te rekken voor meer ruimte.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment