Als je lui bent ga je waarschijnlijk niet afvallen, maar dat is niet wat je wilt horen. Het is wel de waarheid. Door je voeding te verlagen kan je steeds minder eten zonder dik te worden.
Afvallen uit voeding zonder training
Collapse
X
-
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
-
Dyno ik vraag mij af of je gediplomeerd bent. Zoniet wil je dan aub z.s.m. een opleiding diƫtist gaan volgen? THEY NEED YOU MAN!
Hbo-opleiding Voeding en diƫtetiekThere are no pacts between lions and men!
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Posthij is afgestudeerd BN'er, die zijn veel zeldzamer
Edit: als mijn bovenstaande tekst klopt, dan klopt jou verhaal dat hij een BN'er is ook lol, wie had dat gedacht ^^There are no pacts between lions and men!
Comment
-
Kijk eens bij Cardio Plaza anders. hebben een winkel en een webshop en de prijs is goed. Cardio Plaza - Crosstrainers, hometrainers, loopbanden en roeitrainers tegen dumpprijzen!
Waarom ben je huiverig voor alleen een wbshop of tweedehands te kijken op het internet?
Comment
-
Heb 2 jaar geleden een stofzuiger besteld en die is nooit komen opdagen zeg maar ...
Was een webshop en had geen showroom.
Wil eigenlijk ook wel zien wat ik koop want in de werkelijkheid zijn dingen toch anders dan op een foto en een mooi verhaal op op de site.
Comment
-
Ik kan me er wel wat bij voorstellen als je zo'n ervaring hebt meegemaakt.
heb zelf besteld bij fitnesskoopjes.com en die hadden ook een showroom.
In jouw geval zou ik gewoon een winkel nemen zodat je het product meteen kan meenemen.
Dan tank je ook wat zelfvertrouwen want niet alle webshops zijn zo hoor.
Originally posted by tinaatje View PostHeb 2 jaar geleden een stofzuiger besteld en die is nooit komen opdagen zeg maar ...
Was een webshop en had geen showroom.
Wil eigenlijk ook wel zien wat ik koop want in de werkelijkheid zijn dingen toch anders dan op een foto en een mooi verhaal op op de site.
Comment
-
tja.. je bent niet de enige die werkt en daarnaast nog een huishouden/kinderen hebt.
als dat voor jou een obstakel is dan idd maar wat investeren hopen dat je dan wel gemotiveerd blijft, anders is het ook zo zonde van je centjes en ruimte, want ECHT gemotiveerd kom je bij mij niet over (excuses als ik er compleet naast zit)
Comment
-
Je mening moet je kunnen geven.
Nee, ben niet lui.Maar vindt het niet veilig om in het donker te lopen.
Het scheelt tijd om thuis te trainen alleen als je thuis stopt kost het wel geld.
Ik zit er toch aan te denken wat goeds te kopen om juist een miskoop te voorkomen.
Wat zou je met adviseren voor thuis als je 1 goede cardio apparaat zou kopen en een bankje met gewichtjes?
Originally posted by generation_iron View Posttja.. je bent niet de enige die werkt en daarnaast nog een huishouden/kinderen hebt.
als dat voor jou een obstakel is dan idd maar wat investeren hopen dat je dan wel gemotiveerd blijft, anders is het ook zo zonde van je centjes en ruimte, want ECHT gemotiveerd kom je bij mij niet over (excuses als ik er compleet naast zit)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...12 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...16 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment