Afvallen uit voeding zonder training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je lui bent ga je waarschijnlijk niet afvallen, maar dat is niet wat je wilt horen. Het is wel de waarheid. Door je voeding te verlagen kan je steeds minder eten zonder dik te worden.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Dyno ik vraag mij af of je gediplomeerd bent. Zoniet wil je dan aub z.s.m. een opleiding diƫtist gaan volgen? THEY NEED YOU MAN!

Hbo-opleiding Voeding en diƫtetiek
      There are no pacts between lions and men!

Comment

hij is afgestudeerd BN'er, die zijn veel zeldzamer

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
          hij is afgestudeerd BN'er, die zijn veel zeldzamer
          Als ik zie met wat voor passie hij even een verhaaltje over voeding doet, dan denk ik dat er genoeg diƫtisten zijn die er een voorbeeld aan mogen nemen. Al met al is dyno actief op een forum, hiermee spreekt die duizenden (in de jaren honderden duizenden) bezoekers mee aan. Hoeveel diƫtisten ken je met zo'n grote doelgroep?

Edit: als mijn bovenstaande tekst klopt, dan klopt jou verhaal dat hij een BN'er is ook lol, wie had dat gedacht ^^
          There are no pacts between lions and men!

Comment

Ik spreek je helemaal niet tegen hoor Geef je groot gelijk!

Comment

Kijk, nu ik niet mag trainen ga ik dit gebruiken om op gewicht te blijven. Mijn kcal zijn langzaam aan het afzakken richting de 1200 ondertussen Thnx dyno!

Comment

Ben wat huiverig in het bestellen via een webshop of 2e hands te kopen dat het dan stuk is of zo. Zal even in een winkel gaan kijken of een webshop die ook een showroom hebben

Comment

Kijk eens bij Cardio Plaza anders. hebben een winkel en een webshop en de prijs is goed. Cardio Plaza - Crosstrainers, hometrainers, loopbanden en roeitrainers tegen dumpprijzen!

Waarom ben je huiverig voor alleen een wbshop of tweedehands te kijken op het internet?

Comment

Heb 2 jaar geleden een stofzuiger besteld en die is nooit komen opdagen zeg maar ...
                    Was een webshop en had geen showroom.
                    Wil eigenlijk ook wel zien wat ik koop want in de werkelijkheid zijn dingen toch anders dan op een foto en een mooi verhaal op op de site.

Comment

Ik kan me er wel wat bij voorstellen als je zo'n ervaring hebt meegemaakt.
                      heb zelf besteld bij fitnesskoopjes.com en die hadden ook een showroom.

In jouw geval zou ik gewoon een winkel nemen zodat je het product meteen kan meenemen.
                      Dan tank je ook wat zelfvertrouwen want niet alle webshops zijn zo hoor.

Originally posted by tinaatje View Post
                      Heb 2 jaar geleden een stofzuiger besteld en die is nooit komen opdagen zeg maar ...
                      Was een webshop en had geen showroom.
                      Wil eigenlijk ook wel zien wat ik koop want in de werkelijkheid zijn dingen toch anders dan op een foto en een mooi verhaal op op de site.

Comment

geen cardio toestel kopen Tina, met wat gewichten icm correcte voeding en evt hardlopen krijg je mooiere resultaten..
                        je wilt strakke lijnen en die ga je krijgen met krachttraining

of wil je gaan voor slank en chubby

Comment

uhmm, waarom schrijf jij je niet gewoon bij een plaatselijke sportschool in? moet er wel wat voor willen doen hĆØ

Comment

JA, ik wil als ik thuis ben en gewerkt heb liever niet meer de deur uit.
                            Ik ben altijd pas om ongeveer 7 a 8 uur savonds thuis en als het 3 kwart in het jaar donker is is hardlopen voor een vrouw ook niet alles.

Comment

tja.. je bent niet de enige die werkt en daarnaast nog een huishouden/kinderen hebt.

als dat voor jou een obstakel is dan idd maar wat investeren hopen dat je dan wel gemotiveerd blijft, anders is het ook zo zonde van je centjes en ruimte, want ECHT gemotiveerd kom je bij mij niet over (excuses als ik er compleet naast zit)

Comment

Je mening moet je kunnen geven.

Nee, ben niet lui.Maar vindt het niet veilig om in het donker te lopen.
                                Het scheelt tijd om thuis te trainen alleen als je thuis stopt kost het wel geld.

Ik zit er toch aan te denken wat goeds te kopen om juist een miskoop te voorkomen.

Wat zou je met adviseren voor thuis als je 1 goede cardio apparaat zou kopen en een bankje met gewichtjes?

Originally posted by generation_iron View Post
                                tja.. je bent niet de enige die werkt en daarnaast nog een huishouden/kinderen hebt.

als dat voor jou een obstakel is dan idd maar wat investeren hopen dat je dan wel gemotiveerd blijft, anders is het ook zo zonde van je centjes en ruimte, want ECHT gemotiveerd kom je bij mij niet over (excuses als ik er compleet naast zit)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X