Afvallen uit voeding zonder training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zou persoonlijk voor thuis de prioriteit op wat gewichten leggen, cardio apparaat kan later nog
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Persoonlijk zou ik voor een crosstrainer of fiets gaan, voorkeur gaat uit naar een fiets. Crosstrainers zijn vaak goedkoper, dus die keuze lijkt mij voor je de beste keus.

Bij een halterbankje word meestal op belasting gelet, maar aangezien ik jou niet snel 150 kg zie bankdrukken kan je ook naar de goedkopere bankjes kijken. Een halterstang en wat gewichten die je ook op je dumbells kunt schroeven en je bent klaar
      Ik denk dat je maximaal 300 piek nodig hebt.

Hoe ziet je voeding er uit? En heb je enig idee wat je verbruik is?

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Zou persoonlijk voor thuis de prioriteit op wat gewichten leggen, cardio apparaat kan later nog
        Sluit ik me bij aan

Comment

Kijk eens rond in wat winkels en kijk wat je leuk vindt.
          Dit raad ik je aan.

kijk eens bij helisports.nl

Zij zijn misschien niet de goedkoopte maar hebben wel een leuk assortiment wat je kan uitproberen.

Comment

Ja, misschien moet ik eerst maar naar de sportschool gaan en het een kans geven. Zou het niet lukken dan weet ik wel welke cardio apparaat ik wel leuk vindt en welke niet. Ik kan dan nog altijd kopen. Ik ben er nog steeds niet uit.
            Last edited by tinaatje; 30-04-2014, 17:57.

Comment

Heeeel verstandig! Dat kwartiertje reizen geeft je een groot voordeel aan apparatuur! DOEN DOEN DOEN

Comment

Ga meteen naar een fitness school waar ze een goede begeleiding hebben. Als je met gewichten bezig gaat moet je een goede basis techniek hebben. (hoewel veel mensen in de sport er blijkbaar anders over denken, als je de gemiddelde sporter ziet) Stel van te voren een sport schema op, zie ook sticky's, en vraag je begeleider te concentreren op deze oefeningen.

zorg er ook voor dat je niet een jaar abbo neemt. Als ik je verhaal hoor is het twijfelachtig of je het voor een langere tijd gaat doen. Veel sportscholen hanteren een jaarabbo. Verder... Succes! Als je hulp nodig hebt of vragen... PM Dyno maar ;-)
                "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Vriendelijke bedankt.
                  Ja ik ga de sportschool proberen.
                  Ga volgende week een paar bezoeken en dan hameren op de begeleiding.
                  Weet niet of die goedkope ketens wel goed voor me zijn, m'n intensie is het wel om het uit te houden.
                  Begeleiding is denk ik wel belangrijk zodat ik een doel kan behalen en niet maar wat nutteloos doe.

Originally posted by Mohr View Post
                  Ga meteen naar een fitness school waar ze een goede begeleiding hebben. Als je met gewichten bezig gaat moet je een goede basis techniek hebben. (hoewel veel mensen in de sport er blijkbaar anders over denken, als je de gemiddelde sporter ziet) Stel van te voren een sport schema op, zie ook sticky's, en vraag je begeleider te concentreren op deze oefeningen.

zorg er ook voor dat je niet een jaar abbo neemt. Als ik je verhaal hoor is het twijfelachtig of je het voor een langere tijd gaat doen. Veel sportscholen hanteren een jaarabbo. Verder... Succes! Als je hulp nodig hebt of vragen... PM Dyno maar ;-)

Comment

En lukt het in de sportschool?
                    Probeer wel met regelmaat te gaan want als je dat niet doet dan heeft het weinig zin.
                    Kan me wel voorstellen dat je thuis wilde trainen omdat je dan kan trainen wanneer het je uitkomt.

Comment

Originally posted by berend p View Post
                      En lukt het in de sportschool?
                      Probeer wel met regelmaat te gaan want als je dat niet doet dan heeft het weinig zin.
                      Kan me wel voorstellen dat je thuis wilde trainen omdat je dan kan trainen wanneer het je uitkomt.
                      Ik train ook in de sportschool wanneer het mij uitkomt, 24 uur per dag open

Comment

IK ben net bezig, dus kan er moeilijk nog wat van zeggen.
                        Ga nu om de dag en ik wil het een bepaalde periode een kans geven en dan kijken wat er gebeurt qua resultaat.

Het is niet reél om na 2 weken een conclusie hierover te hebben.

Comment

hoe ziet je voeding er nu uit?
                          en je training?

Comment

Tinaatje.........in het begin van je topic dacht ik gelijk "ok, liever lui dan moe maar wel met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk resultaat willen".
                            Maar goed, je hebt in elk geval de stap gezet.
                            Het vraagt gewoon echt discipline en je moet doorzetten.
                            En wie weet ga je het nog leuk vinden ook, tenslotte begint elke reis met de eerste stap!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hoe je het went of keert er is altijd wel een uurtje vrij te maken om te trainen. De meeste sportscholen hanteren toch een ruime openingstijd dus dat kan geen excuus zijn. Dat je niet altijd even veel zin heb dat is wat anders. Kwestie van prioritering. Als je echt wilt lukt het je ook, succes.

Comment

Ik heb ook nog een ander idee.

Ik merk qua cardio dat ik vooral een crosstrainer gebruik en een roeitrainer.
                                Als ik wat minder zin heb zou ik thuis kunnen trainen en als ik meer zin heb op de sportschool.

Of kracht op de sportschool en thuis cardio training.

Ik denk dat een combi helemaal niet zo verkeerd is voor me.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X