stronglifts 5x5 gewicht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...s-5x5-faq.html
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Thanks boys!

Comment

Originally posted by Twer View Post
        Vanaf pagina 12 van mijn logje vind je informatie over stronglifts, kan misschien bruikbaar voor je zijn
        ziet er goed uit man! Misschien maak ik ook wel een logje, lijkt me ook wel goed voor de motivatie. Zie je in plaats van alleen maar kracht toename ook duidelijke massa toenamen?

Comment

stronglifts heeft ook een app voor android en ios.
          houd alle gewichten bij en telt automatisch gewichten bij en geeft ook aan wanneer je moet deloaden als je het niet haalt. heb hem ook gebruikt en is superhandig.
          niet nadenken, gewoon op je scherm kijken en rammen op die gewichten!!!

Comment

Originally posted by Nick277 View Post
            ziet er goed uit man! Misschien maak ik ook wel een logje, lijkt me ook wel goed voor de motivatie. Zie je in plaats van alleen maar kracht toename ook duidelijke massa toenamen?
            Kracht- en massatoename staan met elkaar in verband. Meer kracht is meer massa en vice versa. Het verband is alleen niet lineair. Ga er maar vanuit dat je na 3 maanden meer massa hebt.
            Ik doe een gok

Comment

Sowieso goed om je techniek te oefenen ook en je centrale zenuwstelsel te laten wennen om zo een basis te creëeren waar je op kan voortbouwen. Prima keuze waar je zolang je het leuk blijft vinden een paar maanden mee vooruit kan.

Zou wel dips en chinups toevoegen als assists.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                Kracht- en massatoename staan met elkaar in verband. Meer kracht is meer massa en vice versa. Het verband is alleen niet lineair. Ga er maar vanuit dat je na 3 maanden meer massa hebt.
                Pak je met een 3 daags fullbody meer massa dan met SL of rippetoe etc.?

Comment

Originally posted by Nick277 View Post
                  Pak je met een 3 daags fullbody meer massa dan met SL of rippetoe etc.?
                  SL en Rippetoe zijn ook 3 daagse fullbody.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Originally posted by Pren View Post
                    Tja, massa pakken doe je niet door je (alleen) te focussen op puur kracht. Kijk maar naar olympische gewichtheffers...

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                      Tja, massa pakken doe je niet door je (alleen) te focussen op puur kracht. Kijk maar naar olympische gewichtheffers...
                      Mss niet maar ik denk dat het hebben van een goeie en functionele fysiek niks met massa te maken heeft, dat zorgt wel voor zichzelf. En zeker voor beginners is het goed eerst een fundament op te bouwen en te zorgen voor een sterke functionele basis.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                        Er komt wel wat spiermassa bij en de gasten in de lagere gewichtsklassen zien er best gespierd uit:

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Die kerel ziet er goed uit, jammer van zn benen..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Die kerel ziet er goed uit, jammer van zn benen..
                            Zijn benen vind je te dun/niet in verhouding met zijn bovenlichaam?
                            I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                              Mss niet maar ik denk dat het hebben van een goeie en functionele fysiek niks met massa te maken heeft, dat zorgt wel voor zichzelf. En zeker voor beginners is het goed eerst een fundament op te bouwen en te zorgen voor een sterke functionele basis.

Helemaal mee eens

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Er komt wel wat spiermassa bij en de gasten in de lagere gewichtsklassen zien er best gespierd uit:

Ziet er idd goed uit! Maar als ik op eurosport zit te kijken naar die gasten dan zie ik 90% voorbij komen die niet imposant zijn. Die kerel op de eerste pic bijv, die rechts op het stoeltje zit..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X