ik train al een tijdje rug met biceps en borst met triceps..maar vaak zitten mijn armen al vol..is het misschien beter om het om te draaien borst met biceps en rug met triceps..
Wat is beter
Collapse
X
-
Afwisselen is altijd het beste. Je kan ook biceps/triceps op één dag doen.
Vond zelf borst/triceps en rug/biceps het lekkerste.
Schouders verdeelde ik dan onder bij borst en rug.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
-
wissel het eens een week of 6 om kan nooit kwaat
ik train nu op het moment borst bi tri en boven benen op 1 dag en rug buik kuit en schouders op 1 dag
erg veel maar tis maar voor 6 weken en daarna opvakantie
dus echt knallen kan je wel doen maar kzou wel oppassen voor over trainenWho's the Chef
Comment
-
Ik denk ook dat het heel goed is om het na de periode die jij beschrijft om te wisselen.
Dus gewoon een tijdje rug triceps en borst biceps trainen.
Ik verwissel zelf ook vaak de combinaties en dat bevalt mij ook prima.
Ik train soms ook wel eens alleen maar armen dus triceps biceps en dan in supersets, ook wel eens lekker om te doen ( goede pomp).
Veel succes.
Brear.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (punani @ Jun. 28 2005,09:53)]@been hoe ziet je totale schema er dan uit?
en dan alles anderhalf tot 2 keer in de week alleen dan wel andere oefeningen de 2de keer in de week
maar wel borst bi tri en boven benen op 1 dag en rug buik kuit en schouders op 1 dag
en een 5de dag pak ik onderarmen billen en buik er nog bij
het is zo een erg zwaar schema dat ik nog bezig ben met wennen en ik het schema nog niet volledig kan draaien waardoor in somige oefeningen nog niet doe en andere maar 15.12.12 keer bijv.Who's the Chef
Comment
-
Ik doel elke week wel andere oefeningen, of net ff wat anders uitvoeren. Bijv. onderhandse grip met bent over row ipv gewone grip, enz.
Persoonlijk vind ik borst triceps goed te doen, maar rug biceps niet. Mijn onderarmen waren dan al zo opgepompt dat biceps trainen niet lekker ging.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 28 2005,09:08)]Afwisselen is altijd het beste.
Greets...
Het beste is wel om iedere 6 weken een ander schema te gebruiken en de variatie zoveelmogelijk structureel in te voeren zodat het een gewoonte wordt, op deze maniet zul je je spieren maximaal blijven prikkelen en willen ze blijvend groeien.
grt fiedelals trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 28 2005,09:08)]Afwisselen is altijd het beste. Je kan ook biceps/triceps op één dag doen.
Greets...
Maar nu doe ik borst apart,rug apart en armen apart,ook erg lekker.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment