Wie kan mij helpen!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maandag / Borst - Armen
    -Dips
    -ChinUpp
    -Benchpress

Dinsdag / Rug - Schouders
    -PullUps
    -BarbellRow
    -ShoulderPress
    -Deadlifts

Woensdag / Benen
    -Squats
    en staan veel machines voor benen dus die erbij

Donderdag zelfde als maandag

Zijn deze oefeningen genoeg?
    of zou je ook nog paar basic oefeningen kunnen doen voor tricep zoals: dumbell tricep extension en met een kabel en de tricep kick back en voor biceps bijvoorbeeld gewoon losse dumbells enzo?

Comment

Bij armen weet ik uit me hoofd welke oefeningen ik kan doen, via youtube gekeken welke goed zijn voor massa maar zit er een limiet aantal oefeningen in 1 training? Of maakt dat hellemaal niks uit hoeveel je doet in dat uur?

Comment

Maak gewoon een custom schema waarbij je kijkt naar arbeid/rust verhouding over de grote spiergroepen. Niet zo heel lastig. Beetje periodiseren en beetje kijken naar je indeling en het totale volume.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Kijk jullie praten hier makkelijk over maar ik snap echt een bal van wat je zegt xd
          ik wil gewoon naar de sportschool gaan en oefeningen doen die goed zijn voor massa en mijn vraag is wat ik hier heb getypt is dat goed of niet en zou ik op maandag voor armen meer oefeningen kunnen doen met dumbels enzo voor de biceps??

Comment

Originally posted by jurikoolstra View Post
            Kijk jullie praten hier makkelijk over maar ik snap echt een bal van wat je zegt xd
            ik wil gewoon naar de sportschool gaan en oefeningen doen die goed zijn voor massa en mijn vraag is wat ik hier heb getypt is dat goed of niet en zou ik op maandag voor armen meer oefeningen kunnen doen met dumbels enzo voor de biceps??
            Herhaal het nog een keer: zorg voor een goede basis. Zorg vooral ook ervoor dat JE VOEDING OP ORDE is. Wat voor arm oefeningen je doet is echt van ondergeschikt belang, echt totaal irrelevant op dit moment.

En het huidige schema dat hierboven staat is gewoon matig, het spijt me.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ben je nou dom of doe je dom?

Iedereen helpt je hier en je blijft maar vragen oefeningen voor massa.

wat dacht je van de grote compounds? Vreten als een beest.
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

nouja ik neem dat advies op en later blijkt dat het ''matig'' is wat is het voor advies dan? ga morgen wel weer een dag achter me laptop zitten om te kijken naar compound oefeningen en dan die maar doen bij zo'n split schema & met de vraag ben je nou dom of doe je dom geen idee ben uit geput van vandaag en alle info die totaal verschillend is en iedereen wat anders zegt en uiteindelijk niks opleverd maar zal jou advie opvolgen ruhl! en zijn zo'n 3200 kcal op een dag genoeg of zeg je kan nog wel wat meer bij?

Comment

Borst, vlak en schuin bankdrukken. Voor beide oefeningen 4 a 5 sets herhalingen tussen de 5 en 15. Zit je altijd goed, pak er nog een isolatie oefening by dumbell fly of cabelcross, peckdeck.

Rug, deadlift, chinup, barbell/dumbell rows, pak er nog een latpully oefening by. Maak rond de 4 sets per oefening met weer tussen de 5 en 15 herhalingen.

schouders, een drukoefening bv bumbellpress of nek/front press. Achterkant schouders, zijkant schouders en eventueel voorkant. Met wat nek

armen, triceps: dips, barbell extensions, pushdowns latpully, kickbacks e.d. Zelf pak ik altijd drie oefeningen met vier sets voor de triceps. Herhalingen hou ik altijd tussen de 6 en 15

biceps, barbellcurls, dumbellcurls, hammercurls, scott curls e.d. Zelf maak ik altijd drie oefeningen met drie sets voor de biceps. Herhalingen tussen de 6 en 15

benen, sqwats, romian deadlift, legpress, legcurls, leg extensions e.d. Benen train ik zelf 6 sets per oefening met minimaal rond de 10 herhalingen. ( dit is persoonlijk ivm speling op de knieschijven, als ik ga maken of rond de 3 reps ga zitten begint het te irriteren.) pak 3 oefeningen voor de quats en twee voor de hamstrings.

dit is een voorbeeld naar mijn eigen ervaring, het aantal sets, reps en volume, of combinatie oefeningen en spiergroepen moet je zelf je invulling aangeven. Kijk ook goed wat andere leden adviseren, ik heb het wiel ook niet uitgevonden.

Gr roy
                  ik roep ook maar wat !!!

Comment

Bereken je onderhoud.

Doe daar eerst 200-300 kcal bovenop.

kijk het 2/3 week aan.

aanpassen daar waar nodig.

kijk het 2/3 week aan.

enzovoort
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Bedankt roy!
                      morgen ga ik even kijken welke oefeningen dit zijn en alles uitwerken en miss komt er dan wel wat moois uit! Laat het morgen wel weten hierzo!!

Comment

Ruhl dat heb ik tijd geleden gedaan en toen kwam ik op 3200 kcal die ik nodig heb i.v.m me werk ik denk dat dit wel helpt alleen lag echt aan het trainen had echt dagen dat ik dacht wat ben ik aan het doen maar nu met deze oefeningen gaat het wel goed komen denk want deed altijd anderen oefeningen en alles door elkaar dus grote chaos! En ik sport bij fit for free en is altijd stervens druk dus gaat nog wat worden met die oefeningen maarja komen we wel weer uit!

Comment

Ruhl dat heb ik tijd geleden gedaan en toen kwam ik op 3200 kcal die ik nodig heb i.v.m me werk ik denk dat dit wel helpt alleen lag echt aan het trainen had echt dagen dat ik dacht wat ben ik aan het doen maar nu met deze oefeningen gaat het wel goed komen denk want deed altijd anderen oefeningen en alles door elkaar dus grote chaos! En ik sport bij fit for free en is altijd stervens druk dus gaat nog wat worden met die oefeningen maarja komen we wel weer uit!

Comment

daar is deze zeikerd weer ik heb ff goed rond gekeken en kwam op het volgende uit als jullie denken kan beter of is goed laat me het weten alsjeblieft en zouden jullie een bepaalde volgorde aanhouden?

maandag
                            -Dips: 3 sets / maximaal
                            -Dumbell Incline Press: 4 sets / 5 reps
                            -Dumbell Hammer Curls: 4 sets / 5 reps
                            -Dumbell Curls: 4 sets / 5 reps
                            -Dumbell Rotation Curls: 4 sets / 5 reps
                            -Incline Bench Press: 4 sets / 5 reps

Dinsdag
                            -Deadlift: 3 sets / 8 reps
                            -Bent Over Row Under Hand Barbell: 4 sets / 12, 10, 8, 8
                            -Seated Close Grip Cable Row: 4 sets / 12, 10, 8, 8
                            -Overhead Press: 4 sets / 5 reps
                            -Dumbell Shoulder Press: 4 sets / 5 reps

Woensdag
                            doe ik buik en benen ( eerst benen dan buik ) maar daar weet ik de oefeningen wel voor dus die hoef ik hier niet te typen.
                            zou ik voor benen ook gewoon squats erbij kunnen doen?

Comment

Squats is een must ja, die horen er zeker in te zitten

Comment

oke maar verder wel goed?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X