Nooit Spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nooit Spierpijn

Hey...

Misschien een stomme vraag hoor... Maar ik heb nooit spierpijn.

Nu kan je denken die jongen traint niet zwaar genoeg. Ik kan me dat persoonlijk niet voorstellen. Want ik doe alle oefeningen die ik doe op mijn eigen maximum qua gewicht en zit aan het eind van me setjes ook aan Failure of ik haal het netaan. De spieren die ik getraind hebt zijn ook goed opgepompt na een training dus persoonlijk denk ik niet dat het daaraan ligt.

Ik hoor heel vaak van mensen die als ze getraind hebben zeggen ze. Nou ik heb gister mijn borst getraind en daar moet je de komende dagen niet in prikken hoor en dat soort dingen

Ik vroeg me af is dat nou per persoon zo verschillend of doe ik iets fout ?

En als je geen spierpijn hebt kan je dan gewoon je spieren weer net zoveel belasten als de dag daarvoor ?

Alvast erg bedankt

vragen zijn nooit stom,,

het niet hebben van spierpijn hoeft op zich niet te beteken dat je niet hard genoeg traint, wat evtueel zou kunnen is dat je al een tijdje de zelfde oefeningen doet zodat er gewenning optreed.

bv al een half jaar dezelfde crunches voor de buik dan kun je ze inmiddels eindeloos doen zonder enige spierpijn.

misschien moet je weer net een variatie aanbrengen bij de oefeningen die je doet net een andere houding of iets andere uitvoering bv bij bankdrukken de terugweg langer laten duren dan het uitstoten(negatief)

het gaat om de prikkel en vaak voel je die in de vorm van wat milde spierpijn omdat je in feite je spier een beetje stuk maakt om het sterker (groter) te laten worden na herstel vandaar dat je wel je rustdagen in acht moet nemen en geen kapotte of herstellende spier moet gaan trainen.

dixi
    kennis is groei
    kennis is groei

Comment

mooie reply bedankt

Comment

varieeer je oef om de 6-8 weken en varieer ook eens de manier van trainen meer reps of dubbele oef.

Who's the Chef

Comment

doe ik ook,
          en het is voor mij de manier om mijn spieren nieuwe impulsen te geven.
          en heb evengoed zo af en toe spierpijn en vind het heerlijk
          goeie training is a way of life

Comment

Had op benen na (en dan ook maar af en toe) nooit spierpijn.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

jah inderdaad benen krijg ik wel spierpijn

Comment

Ik heb dat ook gehad in het begin. nauwlijks of geen spierpijn.
                maar ik ben de oefeningen geconcentreeder gaan uitvoeren. rustig en gefocust op de spier die je traint.
                wat lichter gewicht en de beweging wat langzamer uit voeren. misschien kun je dat proberen.
                Ik doe het ook zo en ik heb altijd spierpijn!!
                succes
                groeten erik

Comment

ik heb ook de volgende dag nooit spierpijn... maar ik groei wel. Wel heb ik als ik gefitnesst heb nog een beetje spierpijn..
                  on the road to get huge

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X