goed schema?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cootje86
    replied
    zijkant schouders zou ik bij borst doen lijkt me een strak plan.

    Alleen idd me benen zijn al flink wat gespierd altijd voetbal gedaan en vechtsport dus me benen hebben al wel wat. Als ik straks wat verder ben zal ik eens gaan kijken om nog wat oefeningen erbij te doen. Verder train ik thuis nog wel is tegen bokszak enzo dus me benen krijgen toch nog wat extra's.

    En ophaler je zou welis gelijk kunnen hebben maar ben nog een beetje aan het kijken hoe me buikspieren erop reageren. Moet toch al een beetje puzzelen met me buik.

    thnx

    gr

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Originally posted by cootje86 View Post
    inderdaag zijkant schouders is eigenlijk nog een vraagteken voor mij ik heb hem nu bij maandag gepakt. Maar de vraag is nou waar zou ik die het beste bij kunnen pakken?

    En waarom denk je dat ik me benen verwaarloos??

    gr
    Zijkant schouders gewoon bij borst trekken. In plaats van de front raises een military press en dat aanvullen met een side raise.
    Ik denk dat je je benen verwaarloost, omdat je voor je quads een oefening te weinig doet en een oefening te weinig doet voor je hamstrings. Of het moet zo zijn dat je benen heel goed reageren op de training of dat ze al erg voorlopen, dan heb ik niks gezegd.

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Marco..we doen hetzelfde werk! Je traint buik iets te vaak naar mijn mening hoor. Als je moet laden/ophalen lijkt het mij een beetje overkill.

    Leave a comment:


  • cootje86
    replied
    inderdaag zijkant schouders is eigenlijk nog een vraagteken voor mij ik heb hem nu bij maandag gepakt. Maar de vraag is nou waar zou ik die het beste bij kunnen pakken?

    En waarom denk je dat ik me benen verwaarloos??

    gr

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Ik mis zijkant schouders en ik denk dat je je benen verwaarloost.

    Leave a comment:


  • cootje86
    replied
    mijn schema ziet er nu zo uit:

    maandag : Borst, buik, voorkant schouders. Borst 3 oefeningen 4 sets, schuinbankdrukken, vlak dumbel drukken, cable standing,

    Buik 3 oefeningen 4 sets afwisselende oefeningen.

    Voorkant schouders 1 oefening 4 sets: front raises.



    Dinsdag: Rug, achterkant schouders. Rug 4 oefeningen 4 sets de oefeningen die ik eerder vermeld heb.

    achterkant schouders: 1 oefening 4 sets: bent over cable laterals.


    Woensdag: buikoefeningen thuis zonder gewichten 3 oefeningen 4 sets

    Donderdag: Benen, Kuiten 3 oefeningen benen 1 voor kuiten

    Vrijdag: Biceps, triceps, onderarmen biceps 3 oefeningen 4 sets, triceps 3 oefeningen 4 sets, onderarmen 2 oefeningen

    Zaterdag, zondag: rust rust rust

    misschien wil ik

    Leave a comment:


  • antma
    replied
    Ik doe deadlify ook op rugdag hoor, niks mis mee.

    Leave a comment:


  • cootje86
    replied
    oke thnx ik zal eens flink wat gaan rommelen ik laat jullie nog iets weten.
    Ik ga binnekort ook met no explode beginnen heb veel goede reacties gelezen op het forum.


    gr

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Ik wissel af. Ene keer leg raises, andere keer statisch de plank of de boot. Als je energie overhebt de dragon flag (deed hem al langer, maar weet nu pas hoe hij heet). Weighted crunches en dergelijke zijn ook goed, doe zelfs ook ooit rotary torso. Gewoon flink afwisselen.

    Leave a comment:


  • cootje86
    replied
    voor buik doe ik meestal wel 5 oefeningen ofzo maar GeneralIx wat zou jij me aanraden voor buik? welke 2 oefeningen ik train me buik 2 keer op de sportschool met gewichten en 1 keer thuis zonder gewichten ik doe hem om de dag zeg mar en het weekend is rust doe ik niks.

    bedankt allemaal voor de tips

    gr

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Probeer voor triceps ook de skull crusher eens. De deadlift is meer een hamstring oefening en hoort op de benendag thuis. Verder ist schema in mijn ogen wel ok. Alleen weet ik niet wat je bedoeld met van alles en nog wat voor buik
    Deadlift is ook de onderrug oefening bij uitstek. Zou hem mooi op rugdag houden hoor.

    Triceps een oefening minder (hammer curl is voor je onderarmen),schouders frontraise en upright row weg (of frontraise en side raise, wat jij wilt), bij benen de stiff legged deadlift erbij, bij borst dippen weg, is vooral voor triceps.
    Voor buik zou ik het ook houden op twee oefeningen, is maar een kleine spiergroep.

    Leave a comment:


  • Tigra
    replied
    Vind het schema niet slecht. Zou de neck pull down aanpassen naar pull down borst. Zou ook starten met de deadlift.
    Doe voor bicpes eens 21' groeien ze als kool mee!!
    En Buik bedoel je zeker wel sit-ups hé, of hangend knieen intrekken.
    Succes

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Probeer voor triceps ook de skull crusher eens. De deadlift is meer een hamstring oefening en hoort op de benendag thuis. Verder ist schema in mijn ogen wel ok. Alleen weet ik niet wat je bedoeld met van alles en nog wat voor buik

    Leave a comment:


  • cootje86
    replied
    Borstoefeningen: bankdrukken , schuin dumbels, flyes, dippen

    Rugoefeningen: chins, voorovergebogen roeien, neck pulldown, deadlift

    schouderoefeningen: millitarry press, lateral raises, frontraises, upright rows


    Benenoefeningen: squats, legg press, Leg Extension, Leg Curl

    Bicepsoefeningen: Standing Barbell Curl, Incline Dumbell Curls, hammer

    Tricepsoefeningen: smal drukken, cable pressdown, One-Arm Triceps Extension

    Buikoefeningen: van alles en nog wat

    ik hoop dat jullie er wat mee kunnen en als iemand aanpassingen heeft voor me schema hoor ik het graag. (met het eten ben ik bezig)

    Leave a comment:


  • cootje86
    replied
    thnx zal straks nog wel even de oefeningen erbij zetten en kijken wat ik precies kan aanpassen aan me schema.

    gr

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

antalya escort
medyumlar
https://www.donaldsonville.org
sikis
pendik escort
eskisehir escort porno
gaziantep escort
Working...
X