Mijn Trainingschema

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de sterkste ophaler
    replied
    Je hebt de kennis van een plak ontbijtkoek qua voeding en training! Terug naar de basis! Lees de stickies en maak es een fatsoenlijk schema! En daarna goed eten en rusten anders wordt het nog niks. En nog wat: Je wordt niet zomaar een bodybuilder. Daar gat heel veel werk en toewijding in zitten. En dat kun je met jouw schema dus mooi vergeten. Alles opnieuw!

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Lees de stickies maar eens door.

    Leave a comment:


  • Pinada
    replied
    En vergeet je voeding niet, je kan trainen wat je wil maar zonder de juiste voeding zul je niet groeien.

    Leave a comment:


  • Beachboy
    replied
    lees de stickys dit is totaal poep

    Leave a comment:


  • bodybuildr1990
    replied
    Originally posted by Dire-Straits View Post
    Dat doe ik dus die 2 dagen bij de sportschool, en ik hoef geen bodybuilder te worden he

    Het is toch niet slecht als ik die rest van de dagen die oefeningen doe?
    maak niet uit of je een bodybuilder wilt worden of niet, je ( moet ) alles trainen

    verder is het wel slecht om elke dag die oefningen te doen, je groeit in rust he, en het zal je niks tot weinig brengen die oefenigen zijn waardeloos.
    kun je beter 2 dumbbells kopen en daar de overige dagen dat je niet gaat naar de sportschool wat meedoen, zal je meer brengen dan de pushups

    Leave a comment:


  • Dire-Straits
    replied
    Dat doe ik dus die 2 dagen bij de sportschool, en ik hoef geen bodybuilder te worden he

    Het is toch niet slecht als ik die rest van de dagen die oefeningen doe?

    Leave a comment:


  • nickydebeer
    replied
    Schema is niks waard.
    Kijk maar is in de sticky's naar een goed traningsschema. Zo raakt je lichaam alleen maar uit verhouding. En das ok nie gezond.
    Gewoon alles trainen
    Benen, biceps, triceps, onderarmen, rug, borst, buik, schouders

    Leave a comment:


  • Dire-Straits
    started a topic Mijn Trainingschema

    Mijn Trainingschema

    Hallo,

    Ik ben 16 jaar en mijn doel is om mooie zichtbare spieren te kweken.
    Ik zou hier even neerzetten wat ik elke week doe ( nog van plan ben ):

    Ik ga 2x in de week naar de sportschool ( maandag en dinsdag )
    Ik wil elke dag 2x 30 keer opdrukken ( behalve de dagen dat ik naar sportschool ga )
    En ik wil 4 dagen 4x 25 keer armoefening ( halter links en rechts 2x 25 )
    En elke dag 2x 50 keer mn buikspieren trainen

    Van de sportschool kan ik zeker merken dat ik sterker ben geworden doe het nu 1 jaar maar echt gespierd kan ik nog niet zeggen.

    Maarja als ik dit elke week doe wat hierboven staat? Moet het toch lukken om wat moois te kweken? ( borst, buik, armen )

    Kan het ook zijn dat dit veel te veel voor mij is? Graag reacties als jullie mij kunnen helpen!

    Groetjes

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

antalya escort
medyumlar
https://www.donaldsonville.org
sikis
pendik escort
eskisehir escort porno
gaziantep escort
Working...
X