Trainingslog Jake (6maanden)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jake22
    replied
    Even wat opheldering over mijn massa vet ratio:

    10 januari:
    74kg op 14,9%

    7 maart:
    80kg op 15,9%

    Dus eerste vetvrijmassa was 74 - 0.149 x 74 = 62.74
    Dus tweede vetvrijemassa is 80 - 0.159 x 80 = 67.29

    Vet gewicht 10 januari: 11.03
    Vet gewicht 7 maart: 12.26kg

    Dus vet is gekomen: 12.26-11.03=1.23kg vet
    Dus massa is gekomen: 67.29- 62.74 = 4.55kg vet

    Dus massa:vet ratio is: 4.55:1.23

    Nou, iig een redelijk resultaat denk ik in 2 maanden tijd waarvan 2 rustweken.
    Echter is het aangekomen berekend vet en masa niet samen 6kg, dus ik heb volgens mij iets fout gedaan. Weet iemand of ik dit goed berekend heb of waar ik de fout maakte?




    Hierbij een update van mn huidige look. Foto's zijn aangespannen. Ben nog steeds inieminie maar het begint beetje vorm te krijgen al ivm dat skelet van 2 maanden terug.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Originally posted by Leo1988 View Post
    Goeie progressie pik! 1 Maand maar.

    Armen zijn dik gegroei
    Borst ook heel erg
    Onderrug, middenrug en delts (al loopt je rechter post delt wel echt keihard voor. Zal wel door het tennissen komen )
    en je traps zien er echt een STUK minder belachelijk uit. Veel meer in proporties. Ook zijn ze een stuk dikker geworden, zodat het niet van die hoge smalle sate prikkers lijken, maar meer massieve traps wat je wel een brutere look geeft.

    Keep up te good work Maandag weer rug ouwe, maar je borst maar nat
    ja nouja ik zie het zelf nog niet heel erg maar is waars mijn kritische kijk. Iig zijn armen en borst wel wat voller geworden.

    gewoon maar doorknallen dan, vanaf maandag weer aan de creatine en dan bownen

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Goeie progressie pik! 1 Maand maar.

    Armen zijn dik gegroei
    Borst ook heel erg
    Onderrug, middenrug en delts (al loopt je rechter post delt wel echt keihard voor. Zal wel door het tennissen komen )
    en je traps zien er echt een STUK minder belachelijk uit. Veel meer in proporties. Ook zijn ze een stuk dikker geworden, zodat het niet van die hoge smalle sate prikkers lijken, maar meer massieve traps wat je wel een brutere look geeft.

    Keep up te good work Maandag weer rug ouwe, maar je borst maar nat

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    BF is bij 5 januari 14,9% en bij 6feb denk ik zo'n 16.5%. Die 16.5% is een gokje, ga het over een week weer laten meten, dan post ik het wel even.

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Update: Foto's 6 Februari

    (1e en 3e zijn van 5 Januari, 2e en 4e van 6 Februari)

    Progressie van eerste maand training dus.

    Edit: Verschil is overigens 6kg, maar ook veel vet helaas.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Originally posted by Leo1988 View Post
    Hij bedoeld de row met een onderhandse grip heh Niet de reguliere met bovenhandse grip
    Bedoel ze eigenlijk beide.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Hij bedoeld de row met een onderhandse grip heh Niet de reguliere met bovenhandse grip

    Leave a comment:


  • Yawgmoth
    replied
    Vind T-Bar row niet echt een vervaning voor BOR, zelf doe ik ze beide. Anyway, misschien kan je er een pendlay row van maken, dus 90graden zakken ipv 45 misschien dat dat lekkerder is, of je grip wat breder pakken kan ook wel eens helpen. Had zelf ook 2 weken een grafhekel aan BOR maar nu ben ik toch wel fan geworden

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    T-Bar row.

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Vandaag was een **zware dag. Paar failures erbij en begin echt op max gewichten te komen. Training was als volgt. 4x8 alles


    Regular deadlifts 52.5,52.5,52.5,52.5 (Alleen laatste sessie begonnen delts beetje dood te gaan


    Chin ups tegengewicht 15,17,19,21 (dodelijk, begon elke keer bij 6 te cheaten en bij de laatste zelfs al bij 5)


    Bent over barbell rows small grip 40,37.5,35,32.5 (die 40 was veel en zwaar, vind het echt aan arelaxte oefening maargoed)


    Bent over dumbell rows 18,16,14,12 (18 was pittig, daarna eitje)


    Lat pulldowns wide grip (zware zware set 55,50,50,45 (ook bijna failure paar x gecheat)


    Seated rows wide grip 42.5, 40, 37.5, 35 (goed te doen)

    Preacher curls dumbells 14,12,12,10 (14 was echt heavy, daarna ging het wel)

    Biceps curl cable (wilde hem doen maar de cable was heel erg stug, dus maar niet gedaan)


    Pinches (40,35,35,30) (ging redelijk)

    Screwdriving (35,30,30,25) (ging redelijk)


    Volgende week nog een keer keihard knallen, en proberen zo min mogelijk te failen, en de week daarna begin ik weer met creatine en dan waarschijnlijk de 110-115% bereiken!


    Edit: Als iemand een vervanger weet van de bor GRAAG. Ik vind hem absoluut niet relaxt, al dan niet de vervelendste oefening.
    Last edited by jake22; 31-01-2009, 00:29.

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Vandaag was het tijd voor: RUG + Biceps + Onderarmen

    Chin ups: T17,T19,T21

    Bor:
    37.5,35,32.5,30


    Bor dumbells:
    16,14,12,10


    Lat pullys:
    52.5,50,47.5,45

    Seated rows:
    40, 37.5,35,32.5

    Goodmornings:
    37.5,35,32.5,30

    Hammer curls:
    12,10,9,8

    Screwdriving:
    35,35,35,30


    Pinches: 40,35,35,30


    Alleen de bor barbell en hammer curls waren keihard, ook licht gecheat bij de lat pully's. Verder ging alles vrij easy.
    Last edited by jake22; 20-01-2009, 00:11.

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Dit stond dus op de planning:

    Regular deadlifts 4x 8 42.5,40,37.5,35 (het werd 42.5,42.5, 40,40, ging prima)
    Chin ups 4x 8 T21,T23,T23,T25 (het werd -22,-22,-23,-25 beetjepittig)
    Bent over barbell rows small grip 4x 8 37.5,35,32.5, 30 (deze was te heavy, volgende keer weer proberen beter te doen)
    Bent over dumbell rows 4x 8 14,12,12,10 (eitje)
    Lat pulldowns wide grip 4x 8 50,47.5,45,42.5 (redelijk heavy, was al best kapot)
    Seated rows wide grip 4x 8 37,35,35,33 (beetje pittig maar te doen)
    Reverse fly's cable 4x 8 6 (overgeslagen, al zoveel oefeningen voor die achterkant schouders, misschien dat ik hem er maar uitgooi)
    Preacher curls 4x 8 10,9,9,8 (eaaasy)
    Pinches 4x 8 70,67.5,65,62.5 (werd armen apart 35kg eitje)
    Screwdriving 4x 8 37.5,35,32.5,30 (werd 35,35,30,30 was pretty heavy)

    Al met al een behoorlijke work out in de zin dat ik nu echt kapot begon te raken, had ik nog niet meegemaakt. Vooral die BOR was dodelijk en ging amper meer terwijl het nog geen 40kg was..:S Maargoed, nu 2 dagen rust en dan is de WEER aan de beurt, dan weer knallen! Alleen dan zonder deadlift ervoor, dus dat geeft misschien meer kracht die ik over heb en dus beter resultaat!

    Tweede week training zit er nu op. Vandaag ook weer vetpercentage laten meten. Vorige week zat ik op 14,9%, nu op 15,5%.

    Verheug me alweer op maandag!

    Leave a comment:


  • jake22
    replied
    Ja, mijn schouders zijn gewoon nog niet echt ontwikkeld. Die 20kg stang was al echt een uitdaging voor me.. Maargoed, het maakt me niet echt uit of iemand nou 20 of 50 of 80 kan. Zolang ik hem goed uit kan voeren, die 30kg, en ik groei erop, dan vind ik alles best.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    En trouwens dit is Hugo's 2e week trainen, dus moet kunnen. In combinatie met die borstoefeningen is het echt niet slecht. Gewoon normaal denk ik

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Ben benieuwd. Borst dus volledig geven, vier oefeningen. En dan kijken hoe ver jij nog komt met mp's. Zonder leg drive dus.

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

antalya escort
medyumlar
https://www.donaldsonville.org
sikis
pendik escort
eskisehir escort porno
gaziantep escort
Working...
X