Leo's IF log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Leo1988
    replied
    Ik heb er nou een aantal weken opzitten op IF. In deze post ga ik ff een beknopt verslagje doen over mn bevindingen (soort van samenvatting van mn vorige post en ook een wat andere kijk erop, omdat ik het nu dus een aantal weken doe en niet meer aan het ontwennen ben ).

    Het begin: ik schakelde meteen over van 7-8 maaltijden per dag, naar IF. Vasten tot 16:00-18:00 en dan beginnen met eten voor 6-8 uur. Ik begon te clean te eten, dus ik kreeg mn kcal echt met zoveel moeite binnen, dat de tranen in mn ogen schoten. Omdat ik niks at voor 4-6 smiddags, was mn honger compleet verdwenen en ging de eerste hap gewoon echt niet naar binnen. Het werd erger met de 2e hap etc etc. Kan je je voorstellen hoe ik me voelde na de 4200 kcal weg gewerkt te hebben... Het waren geen 3 maaltijden van 1000-1500 kcal, maar gewoon 1 lange, slopende, misselijkmakende (tot BIJNA kotsens aan toe), dip opwekkende maaltijd van 6-8 uur. Ik kon niet op mn stoel zitten, maar moest echt op bed liggen en zo mn maaltijden wegwerken.

    Het liefst had ik dus 2 dagen vasten bijv en dan een dag eten. Maar goed, ik koos hiervoor en dan wil ik het ook echt proberen en niet halverwege afhaken. Na een paar dagen ging het iets beter (IETS). Na een weekje merkte ik wat verbetering tov de eerste dag en nou (paar weken later) is het wel te doen. Ik eet gewoon eerst mn vaste voedsel van de maaltijd en drink daarna rustig mn melk. Elke maaltijd mn maag een beetje verder oprekken.

    Het niet meer elke 2 uur te hoeven eten, het niet meer 2-3 uur eerder opstaan om al mn maaltijden te bereiden en het niet meer 100% clean te hoeven eten is ZOOOOOOOOO een voordeel!!! Ik zat echt op het randje met mn voeding, ik wilde het gewoon niet meer. Anderhalf jaar lang elke 2 uur ranzige shit eten kwam me echt mn neus uit. Zoveel moeite doen. Vroeg opstaan om te eten etc. Dit heeft me echt nieuwe kracht gegeven. Als ik niks te doen heb en lui ben, kan ik gewoon lekker tot 4 in mn nest liggen, lekker herstellen van de vorige slopende training en die avond chill temidden van al mn voedsel tv kijken en rustig de hele avond bunkeren. Mn leven is echt verbeterd hierdoor!

    Overdag heb ik eigenlijk geen honger. Komt waarschijnlijk doordat ik te lui voor woorden ben en dus grotendeels in bed lig en uiteraard door de vermindering van de afgifte van ghrelin. Lichaam past zich aan Ik begin langzamerhand zin te krijgen rond een uur of 5-6 in mn broodjes gebakken ei (is ook weer snel afgelopen na 1 broodje maargoed ). Wat ook relaxt is, dat ik na mn 6 uur etenswindow ook echt klaar ben, en niet meer vlak voor het pitten kwark hoef te eten. Ik poets mn tanden dus na mn laatste maaltijd (slagroom) en kan lekker nog tv kijken, rondlopen in mn onderbroek, in bed tv kijken en in slaap donderen.

    Een nadeel is mn trainingen. Ik heb echt DUIDELIJK minder energie en motivatie tijdens mn workouts. Het gewicht leidt hier niet onder, maar de tijd wel. Zo duren mn trainingen soms wel anderhalf uur. Daarna ben ik ook HELEMAAL gruwelijk kapot gesloopt. Kan me de komende 30 minuten niet bewegen en mn maag gaat als een dolle hond tekeer. PWO shake binnen houden is een hele kunst. Stretchen gebeurd ook niet meer zo vaak en intensief als eerst. De eerste paar uur na mn training ben ik gewoon niks waard. Maar de voordelen wegen tot nu toe veel zwaarder, dus mij hoor je niet klagen

    De gains gaan ook gewoon lekker. Gisteren woog ik 84,1 kg op een nuchtere maar, maar ik had wel wat water gedronken die dag (ik weeg me op de gym). Nou een weekje rust nemen en dan nog 1 fullbody schema bulkend knallen en dan rustig droogtrainen (keto style). Ik vraag me af of ik ook IF kan doen op keto... Zou wel mooi zijn.

    Tot zover mn verslagje over mn bevindingen Vragen zijn welkom

    Leave a comment:


  • bodybuildr1990
    replied
    Originally posted by Sancho View Post
    Is er eigenlijk een reden dat je altijd dropsets doet?
    zijn als het goed is geen dropsets, wij zetten altijd alles onder mekaar en hij doet dat naast mekaar, lijkt dus of hij dropsets doet.
    en mss doet hij dat ook wel

    Leave a comment:


  • Sancho
    replied
    Is er eigenlijk een reden dat je altijd dropsets doet?

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Vrijdag de schouders + kuiten + onderarmen + core assists

    Standing Military press: 55 - 52,5 - 50 - 47,5

    Reverse dumbell fly's + side cable raises: 16 - 14 - 12 - 10 +: 17 - 15 - 13 - 11

    Upright rows: 90 - 87,5 - 85 - 82,5 M&M zonder problemen

    Standing calf raises + seated calf raises: 160 - 155 - 150 - 145 +: 62 (fullstack + 2 ) - 60 - 58 - 56

    Reverse barbell curl: 27,5 - 25 - 22,5 - 20

    Woodchopper 4x10 met 16 kg dumbell
    Russian twist 4x8 met: 16 - 14 - 12 - 10
    Push up position row met 10 kg dumbell per hand. Explosief omhoog en heel rustig naar beneden, goed de balans houden.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    En morgen de benen weer. Ff lekker dikke pr's zetten op de squats en deads

    Fullsquats: 100 - 95 - 90 - 85
    Deadlifts: 140 - 135 - 130 - 125
    Lunges: 62,5 - 60 - 57,5 - 55
    Leg extensions: 60 - 55 - 52,5 - 50 M&M + Seated leg curls: 88 - 85 - 81 - 77 M&M
    Standing leg curls: 44 - 42 - 40 - 38

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Dinsdag had ik de borst gedaan:

    - Decline dumbell press: 30 - 30 - 28 - 28
    - Incline dumbell press: 30 - 28 - 26 - 24

    Superset:
    - Flat dumbell press: 30 - 28 - 26 - 24
    - Flat laying cable fly's: 18 - 16 - 14 - 12 en de laatste set HEEL langzaam laten zakken (in 20s ofzo) en steeds op de weg terug wat partials gemaakt. Ook nog vanuit volledig gestrekte positie

    Superset:
    - Single handed triceps overhead extension: 27 - 25 - 23 - 21
    - Dippen: 8 - 7 - 7 - 7 Bij die 7's kwam ik in de 8e rep NET niet helemaal omhoog. Laatste set nog wat partials

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Maandag had ik de rug gedaan:

    - Chin ups wide grip: 10-9-8-7 laatste rep laatste set in 10s laten zakken.

    - Bent over row barbell wide grip: 70 - 67,5 - 65 - 62,5 -> zoveel mogelijk stricte en daarna een paar (2-3) cheated. Werd 4x10

    - Bent over row dumbell neutral grip: 30 - 30 - 30 en nog een dropsetje: 30/28/24/20/16/12/8

    - Lat pulldowns wide grip: 65 - 65 - 65 - 65 en de laatste zo langzaam mogelijk laten donderen

    - Hammer curls (14 - 12 - 12 - 10) in superset met dumbell preacher curls (9 - 8 - 8 - 7)

    - Goodmornings : 67,5 - 65 - 62,5 - 60

    Leave a comment:


  • boksertje
    replied
    Netjes sterke Calf raise!

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Gewoon walking lunges erin gooien, ideaal. Je gaat alleen gruwelijk kapot.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Nee nee niet om en om, ik doe eerst ene been, dan andere been. Kijk het probleem is niet om 1 been te doen, maar dan moet je ook nog meteen door naar het andere en dat nekt me Ik doe trouwens 4x8

    Schouders gisteren was DRAMA!!! 2 Uur geslapen in 3 dagen, gefeest voor mn leven en een testerondal gehad vlak voor de training. Achja... je moet de balans houden heh, zonder slecht geen goed

    Standing Military press: 54,5 - 50,5 - 48 - 45 Gewicht was veel minder dan ik had gepland en bij die eerste set kon ik er ook maar 6 en donderde ik gewoon om.

    Reverse dumbell fly's + side cable raises: 14 - 12 - 12 - 10 +: 16 - 14 - 12 - 10 -> ging echt lekker eigenlijk

    Upright rows: 87,5 - 85 - 82,5 - 80 M&M zonder problemen

    Standing calf raises + seated calf raises: 155 - 150 - 145 - 140 +: 60 (fullstack) - 58 - 56 - 54 ook lekker

    Reverse barbell curl: 25 - 22,5 - 22,5 - 20

    Woodchopper 4x10 met 14 kg dumbell
    Russian twist 4x8 met: 14 - 12 - 12 - 10
    Push up position row met 7 kg dumbell per hand. Explosief omhoog en heel rustig naar beneden, goed de balans houden.

    Lekkere core oefeningen dit

    Volgende week laatste week en zal ik mezelf is ff lekker goed uitputten

    Leave a comment:


  • bodybuildr1990
    replied
    doe je trouwens die lunges om en om leo of gewoon 10x achter mekaar? ( of hoeveel hh je ook doet )
    verder lekker bezig hoor

    Leave a comment:


  • de sterkste ophaler
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Die lunges na squats zijn dramatisch. Toen ik met die pro meeliep heb ik er dan ook genoeg gedaan.
    Ik heb dat vorige week ook eens gedaan...5 dagen spierpijn was het gevolg!!!!

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    @ boksertje: ja gaat zeker lekker man! Bij die lunges ben ik ook vaak genoeg echt BIJNA omgedonderd, kon me nog net bedwingen Ik doe ze ook niet echt met veel gewicht, dus dat scheelt ook een hoop denk.

    @ Generalix: Lunges na squats zijn inderdaad tranentrekkend en je bent de 10 geboden zo vergeten

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Die lunges na squats zijn dramatisch. Toen ik met die pro meeliep heb ik er dan ook genoeg gedaan.

    Leave a comment:


  • boksertje
    replied
    Gaat lkker denk? voelt goed he om jezelf zo te pushen tot bijna kotsens aan toe! hehe
    Heb het het meeste bij been trainingen,en die lunges tot je omvalt en dan opstaan en weer door gaan

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

antalya escort
medyumlar
https://www.donaldsonville.org
sikis
pendik escort
eskisehir escort porno
gaziantep escort
Working...
X