Leo's IF log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • de sterkste ophaler
    replied
    Originally posted by GeneralIx View Post
    Gains tjah, ben er toen ik ermee begon zo'n 3kg aangekomen terwijl ik ook wat droger oogde (komt ook omdat je dan de hele tijd met nuchtere maag loopt). Nu ga ik toch even die lovehandles eraftrainen, want ik vind ze echt dramatisch. Abs heb ik nog wel wat van, maar die lovehandles kan ik niet uitstaan. Hele V-vorm verkracht. Dus nu is het gewoon de 500ml slagroom eod schrappen en om de dag een tabata ofzo.
    Tja met een fatsoenlijke bulk kun je veel kracht en spiermassa winnen...maar helaas hoort de keerzijde daar ook bij: Lichaamsvet. En het zit meestal op de verkeerde plaatsen nl, de onderrug, de buik en in je gezicht.
    Maar ik vind 500 ml slagroom in de bulk wel heel gortig moet ik zeggen (damn..dat ik dat zeg)..

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Thnx man

    Ja je moet je lichaam gewoon laten wennen, en als je een beetje op het randje gaat zitten gaat dat veeel sneller! En ik ben gemotiveerd en weet waarvoor ik het doe, dat helpt ook een hoop

    Training van net ging trouwens hard. Bij het squatten heb ik gevraagt iemand op mn onderrug te letten. Steeds wat dieper bij de opwarming en het blijkt gewoon als ik heel erg erop let, ik echt diep kom! Squats heb ik dus wat dieper dan normaal uitgevoerd.

    Training ging als volgt: 3 setjes squatten, bijna door mn benen zakken, laatste setjes wat herrie produceren (was toch niemand behalve ik en mn trainingsmaten ), nog een setje squatten, bijna kotsen, 2 sets deadliften, bijna kotsen, nog 2 sets deadliften, weer bijna gekotst, overal bloed, 10 minuten op de grond gecrepeerd, 2 setjes lungen, BIJNA over mn nek, nog een setje lunges, tranen in mn ogen, alles draaide, laatste set lunges, weer 10 minuten over de grond gekropen.

    Echt die lunges... an exercise which makes grown men cry

    Redelijke pomp en mn benen waren echt van lood. Kon amper mezelf naar de leg ext begeven. Supersetje met curls gedaan, gestrompeld naar de standing curl, uitgevoerd met weinig rust en snel naar beneden gelopen om mezelf heel kut en misselijk te voelen voor een half uur

    En mezelf erover verbaasd hoe teringveel vet hugo (Jake22 van het forum) heeft lopen gainen laatste tijd. Lijkt wel een luchtkussen op zn rug

    Volgende week laatste week en hopelijk herinner ik mezelf eraan wat filmpjes te schieten van de compounds die ertoe doen. Hopelijk krijg ik dan wat opmerkingen hoe ik ze nog beter uit kan voeren. En om ook eens te kijken HOE ik nou eigenlijk squat en deadlift etc.
    Last edited by Leo1988; 05-02-2009, 18:27.

    Leave a comment:


  • Michieltjuh
    replied
    Leuke log

    Succes met je training, sta versteld van je wilskracht aangezien ik bij kotsneigingen vaak stop met eten en er maar niet aan wen.

    Wanneer verwacht je resultaten te posten? Ben wel benieuwd.

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Week of vijf, zes denk ik. Niet echt schokkend in ieder geval.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Ohw jaah dat is wel verneukt inderdaad Wel vrij vroeg voor een cut. Ga je nog een mini bulk erachteraan zetten voor de zomer? Of ga je gewoon de hele zomer door bulken? Anyhow, 3 kg is toch lekker. In hoeveel tijd?

    Training van vandaag was echt heerlijk! Gigantische pomp aan het einde! Knalde bijna uit mn shirt. De laatste rep van de fly's had ik trouwens als volgt gedaan: begon mn 8e rep forced (heel weinig hulp, kostte me 7s ofzo om hem omhoog te krijgen), 5s isometrisch at the top, dan in een seconde of 10-15 laten zakken en elke paar cm nog een paar partials. Helemaal leeg aan het einde

    Morgen benen:

    Fullsquats: 97,5 - 95 - 90 - 85
    Deadlifts: 135 - 130 - 125 - 120
    Lunges: 60 - 57,5 - 55 - 52,5
    Leg extensions: 57,5 - 52,5 - 50 - 47,5 M&M + Seated leg curls: 85 - 81 - 77 - 73 M&M
    Standing leg curls: 42 - 40 - 38 - 36

    Push up position rows (core assist)

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Gains tjah, ben er toen ik ermee begon zo'n 3kg aangekomen terwijl ik ook wat droger oogde (komt ook omdat je dan de hele tijd met nuchtere maag loopt). Nu ga ik toch even die lovehandles eraftrainen, want ik vind ze echt dramatisch. Abs heb ik nog wel wat van, maar die lovehandles kan ik niet uitstaan. Hele V-vorm verkracht. Dus nu is het gewoon de 500ml slagroom eod schrappen en om de dag een tabata ofzo.

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Ja bevalt steeds beter man Eerste paar dagen waren een hel om in 6 uur al mn calorieen binnen te krijgen, maar gaat steeds beter. Ik voel me wel iets minder (overdag omdat ik geen eten heb, waar ik dat dus wel gewend was, en savonds omdat ik teringveel voedsel in mn maag heb zitten en ik dus een after dinner dip krijg) maar dit went vanzelf denk ik.

    Wat andere gasten hadden me aangeraden om mn etenswindow net voor mn trainingssessie te beginnen. Dus bij aanvang wat EEA's bijvoorbeeld, dan trainen en halverwege mn dextro en andere troep. Eerst was dit een beetje uitgesloten, maar nou het eten zich wat beter naar mn maag torpedeerd, kan ik hier is over nadenken. Kijken of ik dan nog steeds binnen 6 uur alles binnen kan krijgen. Vooral die dip halverwege mn training is verschrikkelijk.

    Edit: resultaten heb ik nog niet gemeten, maar voor mn gevoel gaat dit tegenvallen. Kom wat minder snel aan, terwijl ik voel dat ik wel wat vetter wordt. Maar ik ga het sowieso een goeie periode volhouden (6 weken ofzo voordat ik voortijdig conclusies ga trekken).

    Ga jij er nog hard op? Wat zijn je gains?

    Leave a comment:


  • GeneralIx
    replied
    Bevalt het IF nog?

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Vandaag de borst (gister wegens persoonlijke omstandigheden niet geweest):

    - Decline dumbell press: 30 - 28 - 28 - 26
    - Incline dumbell press: 28 - 26 - 26 - 24

    Superset:
    - Flat dumbell press: 28 - 26 - 26 - 24
    - Flat laying cable fly's: 18 - 16 - 15 - 14

    Superset:
    - Single handed triceps overhead extension: 26 - 24 - 22 - 20
    - Dippen

    Russian twist

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Maandag de rug:

    - Chin ups wide grip: 10-9-8-7
    - Bent over row barbell wide grip: 70 - 67 - 64 - 61
    - Bent over row dumbell neutral grip: 30 - 28 - 28 - 26 M&M
    - Lat pulldowns wide grip: 67,5 - 65 - 62,5 - 60

    - Hammer curls (14 - 12 - 12 - 10) in superset met dumbell preacher curls (9 - 7 - 7 - 6)

    - Goodmornings : 65 - 62,5 - 60 - 57,5

    - Plank hold: 120s - 90s - 60s - 45s

    - side plank hold: 4x 45s

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Squats had ik trouwens zo gedaan: 95 - 92,5 - 87,5 - 85
    Leg ext: 57,5 - 50 - 47,5 - 45

    Side raises: 16 - 14 - 12 - 10

    Plank hold eruit, push up-position row (abs) met dumbells van 5 kg
    Russian twist 8 stuks per kant met een dumbell van 10 kg, draaien tot die evenwijdig aan mn lichaam is. Zo die eerste paar reps veroorzaakte een oorverdovend gekraak in mn rug

    Woodchopper verticaal met 12 kg

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Benen ging tegen alle verwachtingen nog redelijk goed ook Squats waren pittig, deadlifts vlogen de lucht in (hooked grip), lunges deed ik wat rustiger aan zodat ik niet zou gaan kotsen (had al wel een prullenbak ernaast gezet voor het geval dat), en de leg ext+curls gingen ook lekker.

    Mn PWO shake had ik wat langzamer gedronken en kon ik dit keer ook een stuk beter verdragen. Mn coordinatie was compleet weg, met als gevolg dat ik op weg naar buiten overal tegenaan liep en door mn benen zakte.

    Die avond was weer echt stouwen voor mn leven. Vanaf 7 (mn pwo shake was om 5) tot 2 constant misselijk geweest en steeds een extra hapje/slokje. Moet echt sneller en beter kunnen.

    Straks ga ik schouders + kuiten + onderarmen + buik doen:

    Standing Military press: 52,5 - 50 - 47,5 - 45
    Reverse dumbell fly's + side cable raises: 14 - 12 - 10 - 8 +: 16 - 13 - 11 - 9
    Upright rows: 85 - 82,5 - 80 - 77,5 M&M

    Standing calf raises + seated calf raises: 150 - 145 - 140 - 135 +: 58 - 56 - 54 - 52

    Reverse barbell curl: 22,5 - 22,5 - 20 - 20
    wrist twists en pinches: 45 - 40 - 35 - 30 +: 85 - 80 - 75 - 70 M&M

    Woodchopper
    Russian twist
    Plank hold
    Push up row

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Gisteren na mn halve liter slagroom weer bijna over mn nek gegaan Niet omdat de smaak zelf vies is, dat interesseert me niet zoveel, maar vooral om wat 1700 kcal (voornamelijk uit vet) allemaal met je maag doet. Gaat vanzelf wennen Ik heb wel al mn shit binnen 7 uur binnen gekregen.

    Wel raar, dat ik echt helemaal GEEN honger heb, maar vooral kut als ik dan moet beginnen met eten rond een uur of 6. Zelfs een broodje ei gaat er bar moeilijk in. Mijn 3-4 maaltijden zijn meer gewoon 1 maaltijd, over 6 uur verspreid, omdat ik vaak tegen het randje van kotsen zit, nog een hapje, BIJNA kotsen, nog een slokje melk, ff half minuutje wachten en weer verder. Een hoop stauw werk kortom

    Ohwja, mn nieuwe schema's heb ik bijgevoegd in de voedingssectie betreffende mn IF geval, want die vorige werkten voor geen meter in de praktijk. VEELS te veel. Nou heb ik wat meer vetten.

    Anyway, zo mn eerste benen training op een nuchtere maag:

    Fullsquats: 95 - 92,5 - 90 - 87,5
    Deadlifts: 130 - 125 - 120 - 115
    Lunges: 57,5 - 55 - 52,5 - 50
    Leg extensions: 52,5 - 50 - 47,5 - 45 M&M + Seated leg curls: 81 - 77 - 73 - 68 M&M
    Standing leg curls: 40 - 38 - 36 - 34

    Alles op 4x8 dus

    Leave a comment:


  • Leo1988
    replied
    Thnx

    Vandaag borst en triceps gedaan:

    - Decline dumbell press: 30 - 28 - 26 - 24
    - Incline dumbell press: 28 - 26 - 24 - 22

    Superset:
    - Flat dumbell press: 28 - 26 - 24 - 22
    - Flat laying cable fly's: 17 - 16 - 15 - 14

    Superset:
    - Single handed triceps overhead extension: 25 - 23 - 21 - 19
    - Dippen: 10x - 7x - 8x - 6x

    Alle uitvoeringen: explosief excentrisch, 2 seconden vasthouden en gecontroleerd concentrisch.

    Helaas gaan de dumbells niet verder dan 30, dus ik zal opwerken naar 4x30, via 30 - 30 - 28 - 28 enz. Steeds 2 gewichten per oefening verzwaren per week.

    Verder over mn IF ervaring so far:

    Geen honger AT ALL!

    IDEAAL dat ik niet meer snel mn nest uit hoef te komen als ik vrij ben, niet meer elke 2 uur hoef te eten en mn shit overal mee moet nemen

    De maaltijden zijn wel vrij groot, kosten relatief veel tijd en is echt een aanslag op mn maag. Hopelijk dat dit snel went. Ik zit trouwens op 4200 kcal op trainingsdagen en iets van 3850 op niet trainingsdagen.

    Wat ik gisteren en vandaag bij mn PWO had (eerste maaltijd van de dag): na mn shake, GRUWELIJK MISSELIJK!! Echt tot BIJNA kotsens aan toe. Ik voelde me steeds 3 kwartier HEEL kut, bijna kotsen, echt verschrikkelijk. Mn pwo is ook 100 gram suiker en 50 gram whey proteine, dus misschien dat het daaraan ligt. Hopelijk went dit echt! Ik wil me echt niet meer zo voelen.

    Verder merkte ik dat ik aan het einde/midden van mn workout moeier was dan normaal. Even kijken hoe dat verder deze week gaat met benen enzo.

    Thnx for y'all support

    Leave a comment:


  • Sancho
    replied
    Succes met de IF Ben benieuwd

    Leave a comment:

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

antalya escort
medyumlar
https://www.donaldsonville.org
sikis
pendik escort
eskisehir escort porno
gaziantep escort
Working...
X