dynobet's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

kwil je niet bekritiseren want het gaat je goed maar deadlift oefenen met lege stang ??? I don´t think so, gooi daar vlug wat gewicht op, moet niet overdreven veel zijn, maar je zult veel vlugger de techniek leren

zo los trekt dat op niks en total waste of time

voor de rest veel succes verder !!!
    No means Try Again

Comment

Minder dan 60kg is oefenen op niks. Dus een schijf van 20kg aan elke kant en oefenen maar

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        Minder dan 60kg is oefenen op niks. Dus een schijf van 20kg aan elke kant en oefenen maar
        idd
        No means Try Again

Comment

Heeft ook te maken met de hoogte van de stang die dan beter is met schijven van 20kg. Anders kun je gewoon niet de juiste houding aannemen.

Comment

ik zou gewoon lekker chins doen, eind vorig jaar kon ik er nog geen 6 doen nu 3 sets van 12 zonder slingeren.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Mag zowiezo wel een BOR in, verstevigd ook aardig je onderrug en dan lijkt je rugtraining tenminste ergens op, kan je altijd nog BOR en DL af gaan wisselen. Als je nu al begint met BOR heeft ook nog wat overdracht op je DL dus zul je daar ook lekker door kunnen knallen. Kun je ook die machine voor onderrug eruit gooien, doet toch weinig behalve je geweten sussen.
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

@fos en fal, dank voor de tip.
                zal in het vervolg gaan oefenen met gewicht.

@ shred, denk dat ik die chins dan ergens in het begin van me training. Dan gooi ik de side raises eruit. En dan proberen om gewoon zovaak mogelijk te doen. (eventueel 2de set met chin assist)

@ yawgmoth, ik voel die backextension best hard trekken na 3x max gewicht te hebben gedaan. en het zweet breekt me keihard als ik hem doe. dus ik denk dat hij best wat voor mij zal doen, en dat het hier niet puur om geweten draait. MAAAAR, omdat ik denk dat bor wel beter zal zijn als back extensions, ga ik het zowieso een keer proberen hoe deze oefening me bevalt.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

oja, Hiit ging vandaag lekker.
                  ik kon 8 herhalingen (30sec sprint, 1min wandelen)
                  in vergelijking to 6x vorige training.

Nu maar hopen dat die spierpijn sneller wegtrekt als laatste keer,
                  want 4 dagen intense spierpijn is niet leuk als je wil gaan squatten.

anyways, hoop dat spierpijn snel weg is, en dat ik donderdag fullbody kan doen. Ik hou jullie op de hoogte, en hopelijk tot donderdag
                  More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Gisteravond weer fullbody gedaan, en het ging zo lekker.
                    aantal pr weer gebroken, ook veel dingen gelijk gebleven.
                    heb chin ups erin gedaan, en deadlift geoefent met 40kg.

de training was als volgt:

squat: 10x50, 10x90, 10x100 (laatste set easy)
                    bench press: 10x 65, 7x80 (pr)
                    lat pulldown: 10x45, 10x59, 10x66(was zwaar, maar minder als laatse keer)
                    military press: 10x60, 4x65 (zelfde als vorige keer)
                    back extension: 10x100, 10x120, 10x140 (plus deadlift practice)
                    chin ups met hulp: (104bw-54)= 10x50 x 2
                    shrugs: 10x50, 10x50
                    sitting calve raise: 10x73, 10x100(zwaar)
                    biceps apparaat: 10x45, 10x50(pr, 55 next time) 10x18 extreem langzaam
                    dippen triceps: 10x91, 10x91(pr, max op apparaat)
                    pec dec: 10x84, 10x107(pr)
                    buikspier oefeningen 2x 10 bw langzaam en goed uitgevoerd

training ging goed, en was zwaar uitgeput.
                    jammer dat ik na de trainign nog boodschappen moest doen,
                    en daardoor pas 1 uur na de training kon eten.

daarna nog een feestje, dus me nachtrust was ook niet optimaal.
                    dus vandaag maar een rustdag houden, en morgen hiit ipv vandaag.
                    dus tot zondag

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                      jammer dat ik na de trainign nog boodschappen moest doen,en daardoor pas 1 uur na de training kon eten.
                      precies een uur na je training is toch JUIST het moment om te eten? Wheyshake wel gelijk na de training (en ik doe er zelf ook een banaan bij)

Comment

ik drink geen whey shakes, (dronk carvancevitam met melk gemengd 200kcal)
                        ben van plan om binnenkort een andere shake na de workout in te plannen.
                        maar nu is mijn vraag:

zijn er geen andere producten die snelle eiwitten bevatten,
                        bijv kan ik niet 250ml kwark, 250ml multivitsap shaken.
                        en dit nemen na de training. (40g kh 25g eiwitten)
                        of worden deze eiwitten te langzaam opgenomen?
                        of is whey shake gewoon hetbeste?

Verder zal ik me volgende week gaan wegen,
                        en kijken wat het cutten (dan 2.5 weken) me opgeleverd heeft.

Comment

Neem chocomel

Comment

ja half litertje chocomel deed ik in de bulk soms.
                            kan ik eventueel ook doen op trainingsdagen.
                            Dan mag ik sowieso meer kcal

Comment

Dat zou mijn keuze dan zijn.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Vandaag full body samen met me meisje gedaan.
                                ging op zich wel lekker, alleen veel wisselen tussen gewichten.
                                dat is dan weer minder.

anyways, de training:

squat: 10x50, 10x90, 9x110(pr) (net geen 10, volgende keer wel)
                                bench press: 10x 65, 6x80(1 minder als laatste keer)
                                lat pulldown: 10x45, 10x59, 10x66(was goed te doen)
                                military press: 10x60, 4x65 (zelfde als vorige keer,)
                                back extension: 10x120, 10x140, 10x140 (plus deadlift practice)
                                chin ups met hulp: (104bw-54)= 10x50 x 2
                                shrugs: 10x50, 10x50
                                sitting calve raise: 10x73, 10x100(was ok)
                                biceps apparaat: 10x45, 10x55(pr) 10x18 extreem langzaam
                                dippen triceps: 10x91, 10x91 (volgende week proberen met bodyweigth)
                                pec dec: 10x84, 10x113(pr)
                                buikspier oefeningen 2x 10 bw langzaam en goed uitgevoerd

Ook deze week een aantal nette krachtvooruitgangen,
                                zoals bij de squat, biceps apparaat, pec dec. Ook andere oefeningen die vorige week nog maar net haalbaar waren, leken nu best makkelijk.
                                merkte alleen bij het bankdrukken een lichte achteruitgang.

morgen ga ik hiit doen, zal waarschijnlijk nog wel posten hoe het was.
                                tot morgen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X