Gisteren Hiit gedaan:
Normaal neem ik voordat ik hiit ga doen,
25 ml siroop, met een halve liter water (20g carbs)
en een banaan (+-30g carbs)
vandaag deed ik dit dus niet om uit te testen hoe dit me zou bevallen,
en het beviel me absoluut niet. na de 5de herhaling voelde ik me al zo zwak dat ik het liefst naar huis wou gaan. (vorige keer had ik dat pas bij 7 en 8)
uiteindelijk heb ik doorgebeten, en toch 9 herhalingen gehaald.
volgende keer ga ik voor 10 herhalingen of meer, en denk dat dat wel gaat lukken met wat snelle carbs voor de training.
op het moment heb ik de eerste paar herhalingen 1min pauze, en tijdens de laatste herhalingen 1.30-2min rust. als ik eenmaal 10x haal, ga ik proberen om de rust tussen elke sprint te verlagen tot een minimum van 1 minuut.
Progressie cutten:
tijd in de cut: 13 dagen
gewicht begin cut: 105,9
gewicht nu: 103,8
verschil 2.1 kilo
kracht is in de cut naar mijn mening gelijk gebleven/licht vooruit gegaan.
Ik weet niet hoelang ik het nog ga volhouden om te cutten, want ik verlang langzamerhand echt naar een bulk en snellere krachtgains. Mijn doel is om voorlopig door te gaan met cutten tot 100 kilo. En dan een korte bulk van 8 weken te plannen. daarna weer een verdere cut.
ik houd julie op de hoogte,
morgen weer fullbody
Normaal neem ik voordat ik hiit ga doen,
25 ml siroop, met een halve liter water (20g carbs)
en een banaan (+-30g carbs)
vandaag deed ik dit dus niet om uit te testen hoe dit me zou bevallen,
en het beviel me absoluut niet. na de 5de herhaling voelde ik me al zo zwak dat ik het liefst naar huis wou gaan. (vorige keer had ik dat pas bij 7 en 8)
uiteindelijk heb ik doorgebeten, en toch 9 herhalingen gehaald.
volgende keer ga ik voor 10 herhalingen of meer, en denk dat dat wel gaat lukken met wat snelle carbs voor de training.
op het moment heb ik de eerste paar herhalingen 1min pauze, en tijdens de laatste herhalingen 1.30-2min rust. als ik eenmaal 10x haal, ga ik proberen om de rust tussen elke sprint te verlagen tot een minimum van 1 minuut.
Progressie cutten:
tijd in de cut: 13 dagen
gewicht begin cut: 105,9
gewicht nu: 103,8
verschil 2.1 kilo
kracht is in de cut naar mijn mening gelijk gebleven/licht vooruit gegaan.
Ik weet niet hoelang ik het nog ga volhouden om te cutten, want ik verlang langzamerhand echt naar een bulk en snellere krachtgains. Mijn doel is om voorlopig door te gaan met cutten tot 100 kilo. En dan een korte bulk van 8 weken te plannen. daarna weer een verdere cut.
ik houd julie op de hoogte,
morgen weer fullbody
Comment