Originally posted by de sterkste ophaler
View Post
dynobet's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by sjoerdiezee View Postaha okee. Too bad. Als er weer een andere komt ben ik mss wel van de partij, als t beetje in buurt (tilburg, eindhoven) ofzo isGeniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostMeestal is het wel in Tilburg te doen. Zijn ook es in Dordrecht geweesd. Dat was op zich ook wel tof.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
na een week buikgriep, en 1 week met zwakke trainingen, heb ik vandaag het gevoel dat ik weer helemaal gezond ben.
heb iets qua kracht verloren, en ben iets (0.5% ofzo) vetter geworden.
al met al kost die 1 week ziek zijn me 2 weken om goed te maken
e training van vandaag:
bankdrukken:
5x50
8x80
8x80
Seated row:
10x86
10x86
clean and press:
5x40
5x50
3x60
1x65
1x70
1x75Fail
lat pulldown naar borst:
10x79
lat pull met handpalmen naar gezicht:
10x79
reverse peck deck:
8x100
incline bankdrukken:
10x70
10x70
dumbel drukken
10x22 max 30 sec rust
10x22 max 30 sec rust
10x22 max 30 sec rust
Chin ups bodyweight (94):
8x
8x
shoulder press:
7x82
7x82
weighted tricep dips:
bodyweight+16 x8
bodyweight+16 x8
biceps machine:
8x45
7x45
al met al bijna weer op mijn oude niveau. op sommige dingen zelfs iets beter, andere net iets slechter.
nog 1 week wat aankloten met ub/lb schema, en dan ga ik 8 weken knallen met ud2. meer daarover kun je lezen in mijn ud2 log.
groeten dynoMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Gisteravond heb ik de beentjes aangepakt. Na het lezen van rippetoe starting strength, heb ik besloten om geen paralell squats meer te doen, maar enkel nog full squats.
En eerlijk is eerlijk, mijn god wat voelt dat heerlijk. Nog nooit voelde squatten zo natuurlijk aan. de fullsquat voelde zo vertrouwd aan alsof ik nooit iets anders heb gedaan. Mijn billen, hams, en quads waren goed gesloopt alleen al na het squatten (terwijl ik nooit me hams en billen echt goed voel bij squat). Voor mij nooit meer iets anders als een full squat (zonder smith machine ofcourse).
Wel merk ik nu ook dat ondanks dat ik deadlift, leg curls en squats doe, dat mijn hamstrings wel wat achterliggen. daar is dus werk aan de winkel. Ik verwacht dat nu ik fullsquat, dat hier al een hele verbetering in zal plaatsvinden, maar als iemand van jullie nog een goede oefening weet.. (hoe niet van sldl btw).
de training van gisteren:
full squat:
10x50
10x70
10x90
7x110
7x110
7x110
6x110 (en 1 met hulp van spotter)
leg press:
10x full stack (was precies juiste gewicht).
10x full stack
10x full stack
seated calve raise (de hefboom met schijven op pin)
8x130
8x130
7x130
leg curls:
benen waren zowieso al elastiek, en had niet het gevoel dat ik nog hele zware gewichten kon verplaatsen (en leg curls doe ik zowieso voor de vorm), dus wat high rep werk.
15x50
15x50
leg extensions:
zelfde als leg curls
15x66
15x66
Lekkerste benentraining sinds een hele tijd. gewichten zijn misschien niet zo impressive (want fullsquat is toch een stuk zwaarder als pararel), maar ik weet wel dat ik 100% gegeven heb, en dat voelt heel goed.
gr dynoMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...9 uur geleden
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...13 uur geleden
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment