Ok ik denk dat ik 2 dagen tussen elke training laat zitten. Bedankt EINZEL.
Einzels fb log
Collapse
X
-
Zo mensjes,
Helaas zit mijn 9 weken lange vakantie er al weer op en heb ik vandaag mijn eerste lessen gehad, jawel, van half 12 tot kwart over 1
Nu ga ik vanavond een avondje proeftrainen bij een nieuwe fitnessschool in Ede.
Iemand tips waar ik op moet letten?
-Squatreack het liefste wel
-?Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Zo, terug uit de nieuwe sportschool. Heerlijk, nog geen 5 minuten fietsen. Nog wel ruzie met een turk, stomme zak. Snijdt me daar toch een partij af met zijn maatjes, en maar lachen. Dus ik: hey drekemmer, ben je zonder je maatjes ook zo stoer? Komen ze terug. ey goser: weet je, wij zijn met meer!! Ik: joh!! (wat een rekenwonder, zij met 3 ik met 1, en in één oogopslag zien dat ze met meer zijn, geniaal!!!!)
Nog beetje getier over en weer en toen scheiden onze wegen zich. Dus mijn adrealine voor het sporten was in ieder geval flink op niveau gebracht.
Dus ik loop de sportschool in, kon je alleen een proeftraining doen als je op internet een ding had uitgeprint. Anders kost het 7.50
Dus ik zeg: als ik nu naar huis fiets, op jullie site wat uitprint en over een kwartier terug kom mag het wel? Ja zegt ze.
Dus ik uitlegen dat op kamers geen printer heb, mocht het uiteindelijk wel. Das dan weer fijn.
Verdere op en aanmerkingen kunnen jullie lezen in de topic 'nieuwe gym.'
Nog niet bijster enthousiast in ieder geval.
Maar goed, weet niet overal alle gewichten meer van omdat de apparaten overal anders zijn.
Bench press
8 * 60 kg
8 * 65 kg
6 * 70 kg
70 kg is toch erg zwaar, maar goed, over een tijdje moet het helemaal goedkomen
Incline bench press
8 * 40 kg
8 * 45 kg
6 * 50 kg
Ging lekker
Lat pull down
Wat een bout gewichten, van 28,5 kg naar 33, 5 kg. Welk stuk onbenul heeft dat uitgevonden!!! En de weerstand is ook nog eens enorm, 33.5kg was loodzwaar.
8 * 33.5 kg
7 * 33.5 kg
5 * 33.5 kg
aargh...
Chins
8 * bw
8 * bw
8 * bw
6 * bw
DL
8 * 80 kg
4 * 90 kg
4 * 40 kg
2 * 100 kg
Moet nodig die straps kopen, barbell glijdt elke keer uit mijn handen zodat deze alleen op vingers rust. Irri, want ik voel bij de 90 kg dat er meer in zit dan 4 kg. Onderrug is trouwens flink voor uit gegaan, je ziet de 'gleuf' over mijn ruggengraat echt steeds beter door naar beneden lopen, ideale oefening.
Dropset concentratio curl
8 * 16 kg
8 * 14 kg
8 * 12 kg
8 * 10 kg
Verder nog wat oefening op apparaten van te voren omdat ik laat doorkreeg dat er een trap naar beneden was naar het andere gedeelte waar de losse shit lag.heheIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
je ziet de 'gleuf' over mijn ruggengraat echt steeds beter door naar beneden lopen, ideale oefening.
Als je nog geen straps hebt doe dan een hook grip, zoek ff op google. Krijg je wel wat haar van op je borst want tis flink afzien
Leuk man mensen die kunnen tellen, zou ze een taart kopen voor hun prestatie. Wat een afgetrapte balzakken zeg
Lekker blijven pushen op DL, zeker als je je straps binnen hebt dan wordt pas echt feestThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostEn daar mag je trots op zijn, zie maar weinig mensen die het hebben, eigenlijk alleen de deadlift/gm crew. Wordt ook alleen maar kicker namate je meer gaat DLen dus gewoon door blijven knallen
Als je nog geen straps hebt doe dan een hook grip, zoek ff op google. Krijg je wel wat haar van op je borst want tis flink afzien
Leuk man mensen die kunnen tellen, zou ze een taart kopen voor hun prestatie. Wat een afgetrapte balzakken zeg
Lekker blijven pushen op DL, zeker als je je straps binnen hebt dan wordt pas echt feest
Maar Dl blijf ik op knallen. Tis nog geen mega spleet hoor, maar je ziet hem tenminste, en dat zag je niet.
Straps binnenkort bestellen.
Wat betekend gm crew?
En die balzakken, echt losertjes. Met zijn 3en, heel stoer, en dan stoere praat praten met hun nep marokaans/turks praten (waren duidelijk hier geboren), beetje doen alsof ze ook zo praten..bah!!!
vandaag:
squat
8 * 80 kg
8 * 90 kg
4 * 90 kg
4 * 90 kg
Verticaal leg press
8 * 70 kg
8 * 70 kg
Geen puf meer, benen ontploften!!
calf raises
8 * 65 kg
8 * 70 jg
8 * 70 kg
Elke keer bovenin 3 sec vasthouden,au...
MP
8 * 34 kg
8 * 38 kg
8 * 38 kg
Ging erg lekker vandaag.
face pulls
GEWICHTEN VERGETEN!!STOM!!komt door nieuwe oefening, dan onthou je het niet omdat je weet waarop je zit.
side raises
8 * 9 kg
8 * 9 kg
8 * 9 kg
shrugs
12 * 26 kg
12 * 26 kg
12 * 26 kg
Kruislingse triceps push down
8 * 20 kg
8 * 20 kg
8 * 20 kg
Trices push down
8 * 50 kg
8 * 53 kg
8 * 56 kg
Triceps was ff snel vandaag, weinig tijd voor gehad. moest weg, ging vooral voor benen.
Dit was weer in de sportschool waar ik in de zomer train, was ff thuis want heb morgen helaas begrafenis.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Zo mensjes, wederom in de sportschool belandt.
Een korte fullbody lag op het programma, echter vanwege een dikke enkel zat het squatten er niet in en ging deadliften pijnlijk!!En door het beginnen van school is het gaatjes zoeken om op bodynet te komen, spijtig!!
Bench Press
10 * 60 smal grip
8 * 70 small grip
8 * 60 wide grip
8 * 60 wide grip
Military dumbell press (ging er maar keer bij zitten).
8 * 14 kg (per handje uiteraard)
8 * 16 kg
6 * 16 kg
Heftig hoor met dumbells, stuk zwaarder of lastiger dan met barbell.
Face pull
8 * 60 kg
8 * 65 kg
8 * 65 kg
Lat pull down
8 * 55 kg
8 * 60 kg
7 * 60 kg
Deadlift
8 * 70 kg
8 * 80 kg
6 * 90 kg
4 * 90 kg, echt pijn in enkel dus maar gestopt.
Triceps push down
8 * 50 kg
8 * 50 kg
Kruislingse triceps push down
8 * 20 kg
8 * 20 kg
6 * 20 kg
Dropset concentration curl
8 * 16 kg
8 * 14 kg
8 * 12 kg
8 * 10 kg
Moet snel kappen nu, dus weinig bijzondere blog.
Laters!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Na een week of 8 á 9 een 'fullbody' schema te hebben gehanteerd even een korte reflectie en een nieuw schema. Lang niet altijd was het een fb omdat ik er achter kwam dat ik teveel wilde in 1 training en dat dat vaak niet haalbaar was. Dus uiteindelijk werd het regelmatig nog een soort splitschema, maar goed.
Al met al reageerde ik wel goed op de oefeningen, toch voel ik wat gewenning van de kant van mijn lichaam. Het schema was ook enigzins gebasseerd op mijn splitschema's dus dat kan kloppen. Nu wil ik toch iets anders en ik kwam een schema van GeneralIX tegen in de blog van DSO. Niet sportief om hem over te nemen, maar hij sprak me wel aan en ik heb relatief weinig ervaring met nieuwe oefeningen en combinaties daarvan in een schema dus het leek me handig eens een goed schema 'over te nemen' om nog eens wat rond te snuffelen.
Mijn stats op het moment:
1.83 m
78 kg
bf: ?
Squat: 90 kg ATG
DL: 4 * 90 kg & 2 * 100 kg
Bench Press: 8 * 70 kh
Hieronder het schema wat ik wil gaan volgen.
Dag 1
Squat, leg curl, bench, pulldown, MP, shrug, db curl, skull crusher, crunch
Dag 2
Deadlift, leg press, C&P, incline bench, Face pull, calf raises, dippen, bb curl, cable crunch
Dag 3
Sissy squat, lunges, decline bench, db row, db shoulder press, chins (smalle greep), triceps extensions, cable bicepscurl, machine crunch.
Een schema waar toch iets anders in voorkomt. De sissy squats wilde ik altijd al keer toevoegen, al wel eens geoefend en lijkt me beroerd om met gewichten te doen vanwege je evenwicht. Cleans and presses ook al eens gedaan en rete heftig.
Bij dag 2 heb ik de BOR eruit gevist omdat ik die altijd al deed en een nieuwe, de face pull, in verwerkt.
Zo zou het er uit moeten gaan zien.
Echter heb ik 1 probleem, en dat is dat mijn trainingsdagen bestaan uit maandag, woensdag en donderdag of maandag, dinsdag en donderdag. Wat inhoudt dat 1 keer een fb prima moet lukken, maar de andere 2 trainingen komen een dag na elkaar dus kom ik niet aan voldoende rust.
Dus:
Dag 1: fb
Squat, Deadlift, leg press, C&P, incline bench, Face pull, calf raises, dippen, bb curl, cable crunch
Dag 2: Split
Sissy squat, lunges, decline bench, db row, db shoulder press, Shrug,
Dag 3: Split
DL, chins (smalle greep), dumbell kickback, cable push down, cable bicepscurl, dropset concentration curl, hanging crunch.
Zo moet het er ongeveer uit gaan zien. Dus dag 1 een fb. Dag 2 een relatief zware split en dag 3 een rug en zware arm.
Comment!!???
Verder wil ik wat hardlopen toevoegen in verband met conditie opbouw omdat zaalvoetbal weer begint.
Mijn voeding was afgelopen week tot 2 weken een ramp, ik heb bewust dirty bulk gedaan en heb (geloof het of niet) aardig wat vet aangezet. Mijn vriendin en moeder wezen me erop, hehe. Komende week zal ik weer wat gestructureerder gaan eten en zal mijn voeding bestaan uit betere voeding. Dus we gaan er weer helemaal tegenaan!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Het zonnetje op mijn afgetrainde lichaam, het zweet gutste over mijn getrainde borst en rug, ja fietsen na de gym is zo gek nog niet. Hoewel, dan maar niet zweten als er een auto in de buurt is.
Afijn, de gym naderde en het nieuwe schema popelde om ontmaagd te worden. En viel me niet tegen, maar ook weer wel. Voelde me niet lekker afgemat aan het einde, dat is jammer. Na een training moet je het bloed horen stromen tegen je trommelvliezen, je armen moeten het gewicht hebben van een olympische barbell. Ja kort samen gevat, het einde van de training moet ongeveer voelen als de dood recht in de ogen kijken.
Volgens nieuwe methode gewerkt, de 5 sets met lage reps. Dat is opzich wel heftig.
89
Squat
5 * 80 kg
5 * 80 kg
5 * 90 kg
5 * 90 kg
5 * 94 kg..Is PR, althans, met ATG
Al kwispelend droop ik met de staart tussen mijn poten af, al mijn krachten vloeiden uit me weg. Maar was het daadwerkelijk het enige wat vloeide? Mijn gehele lichaamscontrole was namelijk uit mijn wegsijpelt..zou het??
DL
6 * 80 kg
6 * 90 kg
6 * 90 kg
5 * 90 kg
5 * 100 kg
Een persoonlijk record, niet wat betreft gewicht, maar wel het aantal herhalingen. De van Dalen ernaast, nee, geen persoonlijk record, het is geen directe verbetering. Noem het lekker wel zo!!
Leg press
6 * 130 kg
6 * 140 kg
6 * 140 kg
6 * 150 kg
6 * 150 kg
Ogenstrelend voerde ik het uit, hopend op de geliefde druppelvormige benen!!!
Cleans and presses
Blijf ik een wat maffe oefening vinden. Vind het een slome aparte. Las ergens dat het voor je hele core goed is, maar weet achteraf toch ook het nut weer niet. Toch maar uitgevoerd,
6 * 40 kg
6 * 40 kg
5 * 40 kg
5 * 40 kg
Incline BP
6 * 40 kg
6 * 48 kg
6 * 50 kg
6 * 50 kg
5 * 54 kg, een PR!!! hehe, eindelijk.
Face pull
8 * 60 kg
8 * 70 kg
7 * 70 kg
7 * 75 kg
7 * 75 kg
Heb niet iets om mijn voet tegen aan te zetten, dus regelmatig komt het staal van het cable apparaat bijzonder dicht bij mijn wel gevormde neusje.
Volgens mij voer ik het nog niet goed uit, ellebogen moeten recht zijn denk ik he, 90 graden op lichaam?
Concentration triceps cable curl (heel apart, in ieder geval: arm in je knie zoals bij concentration curl, alleen strek je je arm nu met een cable, zodat het voor je triceps is). Eigen verzinseltje.
8 * 20 kg
8 * 20 kg
8 * 20 kg
8 * 20 kg
8 * 20 kg
BB curl
6 * 30 kg
6 * 34 kg
6 * 34 kg
5 * 34 kg
Een aantal kinderziektes in nieuwe schema, bijvoorbeeld de calf raise, die ineens na de incline bench press kwam. Over het koppie gezien, het mag een raadsel heten hoe, maar ja. Dus die hebben we vandaag lekker geschrapt.
Een andere kinderziekte waren de personen die continue bij de juiste cable waren zodat mijn cable crunch niet meer kon.
Maar verder tevreden. DL gaat super!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Even een bericht na de training op mijn rustdag, die ik overigens haat, ik wil trainen!!
Maar mijn onderrug en ass vergaan van de spierpijn. Dus de 5 sets met weining hh is toch heel anders dan 3 sets 'meerdere' hh. Een nieuwe uitdaging voor mijn lichaam dus!!
Iets anders:
Ik had een donkere broek gekocht en die scheurde uit, op een naatloze plek. Dus paar weken niet aan gehad en een nieuwe gekregen, zelfde maat. En die zit heeeeel erg strak!! Hehe, ik kom dus echt aan!! Zit het vet toch niet tussen mijn oren
(nee, die andere broek was niet uitgelopen want die was ook nog heel nieuw)Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Weninig tot geen geïnteresseerden de laaste dagen, maar we loggen gestaag door voor die ene die het wel leest.
Net in een andere sportschool wezen kijken, vette school. Dumbells tot 40 kg, nou, dat heeft pietje voorlopig niet nodig. Powerrack, bankjes in overvloed, benchpressbankjes in overvloed, alles. Ideaal...
Alleen rete duur..!!! DUs dat wordt hem ook niet. SNik.
In ieder geval de training voor vandaag:
Squat (sissy squat stond op programma, maar om even uit te proberen hier)
5 x 50 kg
5 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
5 x 50 kg
DL
6 x 70 kg
5 x 80 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
4 x 100 kg
Lunges
Nee fijn, eerst hard squatten waar je vervolgens al stervend wegloopt, en dan lunges. Ideaa!!!!
5 x 16 (zowel links als rechts)
5 x 18
5 x 20
Decline bench press
Voor het eerst uitgevoerd, en opzich een oefening waarin je flink tot het naatje kunt gaan...mwuahahahaha
6 x 50 kg
5 x 60 kg
5 x 60 kg
4 x 60 kg
Dropset concentration db curl
8 x 16 kg
8 x 14 kg
8 x 12 kg
8 x 10g kg
10 sec rust, en nog een keer. En exact hetzelfde met andere arm.
db shoulder press
Beroerde oefening boven je hoofd, ga je echt kapot van!!!
6 x 16 kg
6 x 16 kg
6 x 16 kg
Toen zat het erop en moest ik weg omdat ik ook nog de prijzen moest bespreken waar vervolgens mijn hart een behoorlijke verzakking te verduren kreeg!!Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
-
Ah, een pak van mijn hart, die onder mijn gespierde borst ligt, owe, sorry falstyr:P...
@knoefje:
Maar een single lunge oefening kan veel zwaarder, maar met ongelovelijk trillende poten en gillende spieren houdt het echt op. Dan wil je niet verder!!
Hebben carbs dan zoveel effect op de korte termijn??
@ jordy:
topkerel!!
@revius: €40,- p.m onbeperkt en €30,- voor 1 x p.w.
Daar zit wel sauna, zonnebank, vechtsporten en alles bij in.Alleen heb ik alleen belangstelling voor fitness. En ik ben student, dus dat gaat me echt te ver. Ik ben alleen wel bang dat ik het niet veel goedkoper ga vinden, tenminste niet met wat ik erbij zoek.:SIk ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment