Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Das waar. Jij telt die plaat niet mee. Die weegt al rond de 40-45kg...+ de 80kg aan gewichten en je zit alsnog rond de 120-125kg. Stuk logischer gewicht in vergelijking met je squats.
Bij kneet hebben ze dezelfde leg press.
Die plaat weegt 20 kg max.
Vanochtend weer wezen trainen. Zat te twijfelen om te gaan, aangezien ik sinds donderdag steken in mijn onderrug heb. Toch besloten te gaan, als het met mijn rug echt niet ging, dan zou ik altijd nog oefeningen kunnen kiezen waarbij ik er minder last van heb. Maar, het ging allemaal aardig. Goede warming-up en ik heb nergens last van gehad.
Zercher squat
75 kg
12-11-10
Db press hammer grip
2x14 kg
13-10-8
Bulgarian split squat
2x 16 kg
14-12-10
Standing MP
20 kg
14-10-7
CGBP
25 kg
11-10-9
Single leg glute bridge
20 kg
12-11-10
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Als ik het vergelijk met huisvrouwtjes is het enorm veel.
Als ik het vergelijk met serieus trainende chicks is het best aardig goed.
Als ik het vergelijk met powerliftende/strongman trainden chicks is het natuurlijk helemaal niks
2 out of 3...dus mijn antwoord is dan dat je aardig veel pressed
Nee niet echt. Als ik de verhalen mag geloven, zou je een sterkere pomp kunnen voelen. En ja, als ik nu vergelijk met een paar weken geleden dan is dat zo. Maar 1) het is iets sterker, lang niet zo sterk dat ik niks meer kan doen en 2) ik ben begonnen met de hyrdolisaat precies toen ik mijn training weer aardig oppakte na een paar weken rustig aan gedaan te hebben en 3) tegelijkertijd heb ik mijn schema's wat omgegooid, dus hoeveel van dat gevoel (wat dus niet eens echt zo hoeft te zijn) is dan aan de hydrolisaat toe te schrijven? Geen idee.
Maar... merk je wat van gewone whey? Ik niet. Dus ik vraag me af of het wel realistisch is te verwachten er daadwerkelijk wat van te merken.
Als ik het vergelijk met huisvrouwtjes is het enorm veel.
Als ik het vergelijk met serieus trainende chicks is het best aardig goed.
Als ik het vergelijk met powerliftende/strongman trainden chicks is het natuurlijk helemaal niks
2 out of 3...dus mijn antwoord is dan dat je aardig veel pressed
Aardige score
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Ik denk dat mijn bestelling maandag binnen is en doe wel een review in het supplementen topic.
Ik houd dan wel mijn huidige trainings en voedingsschema aan.
Ik denk dat mijn bestelling maandag binnen is en doe wel een review in het supplementen topic.
Ik houd dan wel mijn huidige trainings en voedingsschema aan.
Van XXl Nutrition.
Waarom heb je voor Hydrolisaat gekozen? Dacht dat je van de whey delicious bepaalde smaken juist zo lekker vond?? En qua werking zal het toch weinig verschil uitmaken lijkt me.
Waarom heb je voor Hydrolisaat gekozen? Dacht dat je van de whey delicious bepaalde smaken juist zo lekker vond?? En qua werking zal het toch weinig verschil uitmaken lijkt me.
Ik wissel van alles af. Had een pot Delicious Cappuccino staan. Heb dat sample pack gehad. Daarna banaan en chocola van Powersupplements. Had aardig wat gelezen over de Hydrolisaat, was benieuwd ernaar (ik hoor niet bij de OSGG verder), maar vond het te duur. Toen had ik XXL de weekaanbieding met de Hydrolisaat dus maar een keer gekocht om te testen. Meteen een kilo Isolaat erbij gekocht. Oftewel, gewoon een keertje proberen dus. Net als het sample pack van dat Gold gebeuren heb geprobeerd.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment