Pinada log v3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteren wezen trainen, push op het schema.

Plan was te starten met de leg press, maar die was bezet. Kerel die er bezig was zie ik wel vaker, maak ik wel eens een praatje mee. Hij was met 80 kg extra aan het pressen. Dus ik zet mijn tas neer, zeg hoi en vraag hoe lang hij nog bezig is. 'Twee setjes'.
    Ik: 'Dan wacht ik wel even.'
    Hij :'Je mag wel even tussendoor.'
    Ik: 'Ja is goed, dan kan ik even opwarmen.'
    Hij: 'Ow, is dat jouw opwarmgewicht?'
    Ik: 'Ja.'

Normaal warm ik nooit meteen met 80 kilo op, maar deze kans kon ik niet laten liggen .

Hij: 'Ja, ik doe het normaal ook wel zwaarder, maar ik doe nu 15 herhalingen.'
    Ik: 'Ja ik doe dadelijk ook 15 herhalingen met 110 kilo.'

Ahum, vorige keer deed ik iets van 12 herhalingen met 100 kilo, maar ik was op dreef.

Enfin, ik tussendoor opgewarmd. En toen moest ik het verdorie nog waar gaan maken ook, want die kerel bleef erbij zitten om me tussen mijn sets door allerlei vragen te stellen.

Is nog gelukt ook. Niet van harte maar wel gelukt. Eerste set 15 herhalingen, daarna 12 en als laatste set 10.

Verder mijn schema afgewerkt met een Military Press, machine BP (zo'n freeweight geval), sissy squat, sumo squat en dips tussen twee bankjes. In een andere volgorde, maar heb geen zin om mijn schrift te pakken.

Vandaag pull schema. Had weinig tijd dus heb alles 2x 15 herhalingen gedaan met weinig rust en hier en daar de oefeningen afgewisseld.

Sumo DL en Good Morning apart. Hyper extension en LPD afgewisseld. Seated row, reverse fly en schouder apparaat geval afgewisseld.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Heerlijke bluf.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• hahahaha!
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Dat heb je geweldig gedaan pin!

Comment

• Gebruik jij eigenlijk een riem bij oefeningen als DL en zo?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Geen riem.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Want?

Comment

• Ik ben van mening dat ik die niet nodig heb. Zo zwaar lift/squat/whatever ik niet.

Comment

• Duidelijk. Dank je wel.

Bij mijn gym willen ze dat ik zo'n ding omdoe vanwege de veiligheid voordat ze me DL of squat willen uitleggen. Ik denk dat ze zich proberen in te dekken tegen aansprakelijkheid of zo. Dus dan moet ik maar zo'n ding gaan kopen en in eerste instantie gebruiken. Kan later alsnog besluiten om 'm aan de kant te leggen.

Comment

• @ niet hier..

Ik werk zelf in de schadeverzekeringsbranche...
                      Wat je zegt is correct, men kan zelfs aansprakelijk gesteld worden voor jouw foutief gebruik als zij jou niet alle zorgvuldigheid in acht laten nemen die binnen hun mogelijkheid ligt.

Daarom komt er in de toekomst nog wel een keer een rechtzaak als er iets mis gaat bij die goedkope (maar soms leuke ) gym`s wara je voor 14.95 pm kan trainen maar er vaak geen instructeur bij is..

Dat die vaak minder weet of ervaring heeft dan de meesten hier doet niet ter zake... het dekt je juridisch in tegen kwalitatieve of mede hoofdelijke aansprakelijkheid.

gr

Comment

• Dan kan je toch alsnog weigeren ondanks de aanwijzingen van de instructor?

Stukje verantwoordelijkheid lijkt mij dan weg te vallen omdat het wordt ingehaald door je genomen risico.
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• een belt voor de veiligheid? dat ding zorgt alleen voor wat meer core aanspanning. als jezelf al je core niet kunt aanspannen en de juiste techniek beheerst op een oefening heb je geen fuck aan zo'n belt. wat is dit voor onzin van verzekeringsmaatschappijen :O

Comment

• Een belt is zelfs onveilig, het snijdt in me buikvet bij deadliften
                            Groeten

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                              Dan kan je toch alsnog weigeren ondanks de aanwijzingen van de instructor?

Stukje verantwoordelijkheid lijkt mij dan weg te vallen omdat het wordt ingehaald door je genomen risico.
                              Tja, helaas werkt dat alhier niet zo. En ik wil er niet een principe zaak van maken.

Comment

• Dus doe je het met?

My gado wat een ballentent.

abbo stoppen!
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X