Pinada log v3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nah, voor mij even geen training de aankomende dagen.

Dikke boem met het kopke gedaan. Ik pakte, zoals zo vaak de vaatwasser uit. Dan doe ik een keukenkastje open, zet de borden erin, pak iets anders dat in hetzelfde keukenkastje hoort en zet dat erin. Dan laat ik dus standaard het deurtje open. Is altijd goed gegaan, maar soms net aan. En iedere keer dacht ik: "Oké, dit gaat een keer fout dus de volgende keer moet ik dat deurtje echt dicht doen." En de volgende keer laat ik het deurtje gewoon weer open staan, want de vorige keer ging het ook goed. Mja, nu dus niet. Dikke boem met het kopke tegen de punt van de deur met een k.o.-tje en zwemmende hersenen als gevolg.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
      Nah, voor mij even geen training de aankomende dagen.

Dikke boem met het kopke gedaan. Ik pakte, zoals zo vaak de vaatwasser uit. Dan doe ik een keukenkastje open, zet de borden erin, pak iets anders dat in hetzelfde keukenkastje hoort en zet dat erin. Dan laat ik dus standaard het deurtje open. Is altijd goed gegaan, maar soms net aan. En iedere keer dacht ik: "Oké, dit gaat een keer fout dus de volgende keer moet ik dat deurtje echt dicht doen." En de volgende keer laat ik het deurtje gewoon weer open staan, want de vorige keer ging het ook goed. Mja, nu dus niet. Dikke boem met het kopke tegen de punt van de deur met een k.o.-tje en zwemmende hersenen als gevolg.
      Damn... succes

EDIT; ik wordt echt helemaal kierewiet van al die jattende schermafbeeldingen
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Dat doe je goed.

Beterschap Pin!
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Thanks.

Ik word ook kierewiet van die wisselende avatars. Kut struisvogel.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Ja jezus hey.
            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
              Damn... succes

EDIT; ik wordt echt helemaal kierewiet van al die jattende schermafbeeldingen
              I second that!
              Pin veel beterschap.
              Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Beterschap.. voelt ECHT kut.. ben eens een keer met m'n kop op de punt van een massieve harde tafel gevallen.. was effe van de wereld :P

Comment

• Oei..
                  Beterschap Pin.
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• lol ik laat wel eens een kastje open in de keuken en dan loop ik even weg of draai me om en wil dan langs de keuken ingang en knal dan vol met me harses tegen dat kastje. gelukkig een hard hoofd...scheelt veel :P

Comment

• Thanks iedereen. Verder totaal niks ernstigs. Kan gewoon alles normaal doen, maar bukken en zo is momenteel niet handig .

Comment

• Godsakke ik raak in de war van mijn eigen avatar.

Comment

• Aangezien trainen er nog niet in zit, ga ik maar lekker kokkerellen vandaag. Ik ben fan van soep dus ga vandaag een x aantal soepies maken .

Comment

Aangezien trainen er nog niet in zit, ga ik maar lekker kokkerellen vandaag. Ik ben fan van soep dus ga vandaag een x aantal soepies maken .
                            Godverdorie dat is ook mijn lievelingsvoer.
                            Ik maak het niet meer zo vaak maar als ik soep maak is het wel vers.
                            Hele kip in een pan gooien met verse spulletjes er doorheen.
                            Of een verse groentensoep met pesto....jammie.
                            Zelfgemaakte uiensoep is ook zo lekker.

Eet smakelijk
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Vandaag staan verse tomatensoep, verse aspergesoep en verse paddestoelensoep op de planning .

Comment

Vandaag staan verse tomatensoep, verse aspergesoep en verse paddestoelensoep op de planning .
                                die laaste 2 mag je van mij wel houden.. bleh
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X