Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nou, vandaag maar wat cardio gedaan. Jaiks. Vanaf morgen ga ik weer gewoon trainen. Hoofdpijn is zo goed als voorbij en ik heb bij het bukken/ opstaan niet meer het idee dat mijn hersenen een beetje ronddrijven en tegen alle kanten van mijn hersenpan aan klotsen.
Vandaag nog niet echt getraind, maar ik wilde toch wat doen, dus toen maar wat cardio gedaan. Ook leuk, doe je eens een keer cardio, stap je van die fiets af, is het eerste dat gebeurt de powerlifter die naar je toe komt en je een beetje grijnzend aan staat te kijken.
Ik, helemaal afgepeigerd: "Wat?"
Hij:"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jij aan het cardio-en!!!!"
Ik wilde gaan reageren, maar toen liep hij al weer lachend weg .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
mja ik weet niet hoe jij je soep maakt. Ik gebruik meestal zo'n pakje van honig ofzo en daar zit wel aardig wat zout in. Maar als jij een lekkere soep kan maken zonder gebruik van zout dan heb je het goed voor elkaar
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment