Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vandaag geen sport. Merk dat ik nog niet volledig hersteld ben en het gesleep met bedden was wel weer genoeg (oude bed uit elkaar, naar de berging tillen, nieuwe bed omhoog tillen en in elkaar zetten).
Voeding vandaag:
Zojuist:
anderhalve blik tonijn
1,5 eetlepel zaanse mayo
bosui, kappertjes, tomaat, veldsla
2 gekookte eieren
1 haring met ui
Dadelijk:
hamlappen en snijbonen
En dan nog even kijken of ik voor het slapen gaan nog wat eet. En ergens nog mijn sups naar binnen mikken.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
waarom heb je de levering niet tot in de bedkamer laten bezorgen? hoefde je alleen de oude shit naar beneden te sjouwen en de andere brengen je nieuwe spul omhoog. zo laat ik altijd alles leveren 4 hoog hehe.
waarom heb je de levering niet tot in de bedkamer laten bezorgen? hoefde je alleen de oude shit naar beneden te sjouwen en de andere brengen je nieuwe spul omhoog. zo laat ik altijd alles leveren 4 hoog hehe.
Omdat daar nog iemand lag te slapen en ik dus het oude bed nog niet aan de kant had kunnen zetten .
@Lukas: Thanks, op een gegeven moment word je vanzelf creatiever .
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
De volgende twee oefeningen om en om, zonder rust, op even bijna van mijn stokkie gaan na:
Hyperextension
25 kg
12-8-6
LPD
55 kg
11-8-7
De volgende twee oefeningen om en om, zonder rust:
Seated row
40 kg
11-9-6
Reverse fly
2x 8 kg
11-9-7
Db side raise
2x 7 kg
11-9-6
Daarna nog tien minuten interval op de fiets.
Was lekker rustig. Wat oude mannetjes die meer lulden dan sportten. Een beer van een kerel die zo hard lachte dat de grond ervan schudde. Een kerel die me vroeg of ik specifiek trainde voor een sport, omdat 'hij nog nooit een vrouw had zien deadliften'. Toen ik nee zei omschreef hij het als 'ow, dus gewoon een uit de hand gelopen hobby'. Wat mensen die iets over mijn bolle reet zeiden (ik weet het Fallus, volgens jou is het een pannenkoek). En een zwangere meid die er achter kwam dat haar buik toch echt inmiddels te bol was om fatsoenlijk te kunnen shruggen.
Was lekker rustig. Wat oude mannetjes die meer lulden dan sportten. Een beer van een kerel die zo hard lachte dat de grond ervan schudde. Een kerel die me vroeg of ik specifiek trainde voor een sport, omdat 'hij nog nooit een vrouw had zien deadliften'. Toen ik nee zei omschreef hij het als 'ow, dus gewoon een uit de hand gelopen hobby'. Wat mensen die iets over mijn bolle reet zeiden (ik weet het Fallus, volgens jou is het een pannenkoek). En een zwangere meid die er achter kwam dat haar buik toch echt inmiddels te bol was om fatsoenlijk te kunnen shruggen.
Ben ik blij dat ik thuis train, hoef ik al zo een toestanden niet tegen te komen . Alhoewel ik soms wel de motivatie mis van trainingsmaten.
Voor de rest ziet je log er super uit Linda, je wordt er echt sterker op, nog effe doorbijten en op de volgende meet kan je de helft van die venten hier het nakijken geven
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment