Pinada log v3

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Geen flauw idee, ga ik binnenkort achterkomen.

En wat heb je aan 20 mm schijven als de stang 30 mm is?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• typo
      Groeten

Comment

• Vanochtend, na 60 gram whey, de volgende training gedaan:

Leg press
        120 kg
        10-8-7

Standing MP
        25 kg
        11-9-5

Volgende twee oefeningen om en om, zonder rust:

Sissy squat
        10 kg
        4x6

Machine BP
        2x 12 kg
        11-9-6

Volgende twee oefeningen om en om, zonder rust:

Dips tussen bankjes
        bw
        10-9-6

Sumo squat
        40 kg
        3x15

Toen was het op naar de hockeyclub. Aangezien ze daar alleen crap te eten hebben, heb ik onderweg mijn bakje voer opgegeten. Nu avondeten.

Voeding vandaag:

60 gram whey
        blikje tonijn (op water)
        eetlepel zaanse mayo
        2 gekookte eieren
        veldsla, bosui, kappertjes, tomaat
        stukje zalm, stukje kalkoen
        250 gram garnalen
        broccoli, wortelen en oesterzwammen
        1 eetlepel boursin cuisine light
        10x visolie
        9x biergist
        2x zma
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• Vandaag geen sport. Merk dat ik nog niet volledig hersteld ben en het gesleep met bedden was wel weer genoeg (oude bed uit elkaar, naar de berging tillen, nieuwe bed omhoog tillen en in elkaar zetten).

Voeding vandaag:

Zojuist:
          anderhalve blik tonijn
          1,5 eetlepel zaanse mayo
          bosui, kappertjes, tomaat, veldsla
          2 gekookte eieren
          1 haring met ui

Dadelijk:
          hamlappen en snijbonen

En dan nog even kijken of ik voor het slapen gaan nog wat eet. En ergens nog mijn sups naar binnen mikken.

Comment

• Ik vind jouw voedingscombinaties altijd echt wel top!

Comment

• waarom heb je de levering niet tot in de bedkamer laten bezorgen? hoefde je alleen de oude shit naar beneden te sjouwen en de andere brengen je nieuwe spul omhoog. zo laat ik altijd alles leveren 4 hoog hehe.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                waarom heb je de levering niet tot in de bedkamer laten bezorgen? hoefde je alleen de oude shit naar beneden te sjouwen en de andere brengen je nieuwe spul omhoog. zo laat ik altijd alles leveren 4 hoog hehe.

Omdat daar nog iemand lag te slapen en ik dus het oude bed nog niet aan de kant had kunnen zetten .

@Lukas: Thanks, op een gegeven moment word je vanzelf creatiever .

Comment

• pfft afspraak maken en die andere er gewoon uit kicken voor een keertje :P

Comment

• Zojuist onder het genot van 60 gram hydrolisaat:

Sumo DL
                    100 kg
                    11-9-6

GM
                    55 kg
                    11-9-6

De volgende twee oefeningen om en om, zonder rust, op even bijna van mijn stokkie gaan na:

Hyperextension
                    25 kg
                    12-8-6

LPD
                    55 kg
                    11-8-7

De volgende twee oefeningen om en om, zonder rust:
                    Seated row
                    40 kg
                    11-9-6

Reverse fly
                    2x 8 kg
                    11-9-7

Db side raise
                    2x 7 kg
                    11-9-6

Daarna nog tien minuten interval op de fiets.

Was lekker rustig. Wat oude mannetjes die meer lulden dan sportten. Een beer van een kerel die zo hard lachte dat de grond ervan schudde. Een kerel die me vroeg of ik specifiek trainde voor een sport, omdat 'hij nog nooit een vrouw had zien deadliften'. Toen ik nee zei omschreef hij het als 'ow, dus gewoon een uit de hand gelopen hobby'. Wat mensen die iets over mijn bolle reet zeiden (ik weet het Fallus, volgens jou is het een pannenkoek). En een zwangere meid die er achter kwam dat haar buik toch echt inmiddels te bol was om fatsoenlijk te kunnen shruggen.

Comment

• Originally posted by Pinada View Post

Was lekker rustig. Wat oude mannetjes die meer lulden dan sportten. Een beer van een kerel die zo hard lachte dat de grond ervan schudde. Een kerel die me vroeg of ik specifiek trainde voor een sport, omdat 'hij nog nooit een vrouw had zien deadliften'. Toen ik nee zei omschreef hij het als 'ow, dus gewoon een uit de hand gelopen hobby'. Wat mensen die iets over mijn bolle reet zeiden (ik weet het Fallus, volgens jou is het een pannenkoek). En een zwangere meid die er achter kwam dat haar buik toch echt inmiddels te bol was om fatsoenlijk te kunnen shruggen.
                      Ben ik blij dat ik thuis train, hoef ik al zo een toestanden niet tegen te komen . Alhoewel ik soms wel de motivatie mis van trainingsmaten.
                      Voor de rest ziet je log er super uit Linda, je wordt er echt sterker op, nog effe doorbijten en op de volgende meet kan je de helft van die venten hier het nakijken geven
                      No means Try Again

Comment

• Fozzzzzyyyyy bear! How are you dan?

Thanks voor je compliment!

Comment

• Originally posted by Pinada View Post
                          Fozzzzzyyyyy bear! How are you dan?

Thanks voor je compliment!
                          Hehe everything dik in orde
                          No means Try Again

Comment

• je bent een echte groente eter of niet?

Comment

• Definieer 'echte groente eter'. Ik eet groente dus dat maakt me een echte groente eter, maar dat zal vast niet zijn wat je bedoelt.

Comment

• nouja als ik de maaltijden zie die je post zit er toch vaak wel 2 of 3 soorten groente in.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X