To the pindakaas and beyond!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nette deads, maar train jij weleens je armen of helemaal niet pin?
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

Thanks.

Als je met armen trainen isoleren bedoelt, dan inderdaad helemaal niet.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Correctie, triceps train ik wel. Of in ieder geval, ik doe oefeningen die zich vooral richten op de triceps (CGBP, dips press).
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Why not?

Die zag je natuurlijk al aankomen
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Correctie, triceps train ik wel. Of in ieder geval, ik doe oefeningen die zich vooral richten op de triceps (CGBP, dips press).
            die oefeninge nzag ik idd soms ergens tussen je trainingen ronddwarrelen, maar nooit biceps specifiek ofzo? en idd why not?
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

Omdat ik geen enkele reden zie ze wel te isoleren .

Comment

Vanochtend wederom de kettlebell swing en medicine ball squat press en throw geval gedaan, nu vanaf 15 reps per oefening en dan steeds 1 rep eraf t/m 1.

Zojuist kt:

Zercher squat
                80 kg
                8-7-6

Db incline BP (afgewisseld met leg press)
                2x 14 kg
                9-8-7

Leg press (voeten naast elkaar)
                90 kg
                9-8-7

Shoulder press hammer grip (afgewisseld met glute bridge)
                2x 8 kg
                10-9-8

One legged glute bridge
                20 kg
                10-9-8

CGBP
                27,5 kg
                9-8-7

Aangezien ik mikte op 6 gemiddeld per set, alles dus (iets) te laag ingeschat.

Comment

Zojuist maar weer even naar de trappen gelopen.

30 keer zo snel mogelijk omhoog, rustig naar beneden, verdeeld in 10x, 9x, 6x, 5x.

Comment

Vanochtend weer wezen trainen in de sportschool waar ik 1x per week train.

Rack pull
                    125 kg
                    10-9-8

SLDL
                    85 kg
                    9-8-7

Pull-up
                    Paarse band
                    5-5-5-4-4-2

Ik ben gewisseld van de groene naar de paarse band en het verschil is best groot. Aangezien ik met de paarse band maar weinig reps kan maken, bedacht ik me dat ik dan maar meer sets moest doen. Dus ik heb de pull-ups afgewisseld met eerst de DB rows en daarna de hyper extensions.

Db row
                    18 kg per kant
                    9-8-7

Hyperextension
                    25 kg
                    10-9-8

Db side raise (afgewisseld met reverse fly)
                    2x 8 kg
                    10-9-8

Reverse fly
                    2x 8 kg
                    10-8-6

Ik mikte weer op gemiddeld 6 reps per sets, dus alles (behalve de pull-ups) weer iets te laag ingeschat.

Daarna ben ik weer buiten gaan spelen met de prowler.

Ik was van plan 1x heen en weer te sprinten met de prowler (1x heen is iets van 40-50 meter), dan rust en dan weer sprinten tot ik 5x heen en weer was gegaan.

Ik begon met 20 kilo en dat was na 2x heen en terug gewoon echt te zwaar. De vorige keer had ik er 15 kilo op liggen, maar toen sprintte ik alleen heen.

Dus na 2x 10 kilo eraf gehaald en de overige sprints met 10 kilo gedaan.

Nou ging ik tussen de sprints door al redelijk kapot, maar na de vijfde ben ik echt ingestort.

Ben op de grond gaan liggen, ogen dicht, oren suisden en hoorde eigenlijk alleen mijn eigen hartslag heel hard.

Tot ik wat gestommel om me heen hoorde. Kwam er een horde oude menskes met hun koffer langs, die op weg waren naar de opstapplaats voor de busreizen en dus om mij heen moesten manoeuvreren met hun koffers.

Zal er apart uitgezien hebben, meisje op grond, doordrenkt van het zweet, compleet buiten adem en totaal niet reagerend op de dingen die om haar heen gebeuren .
                    Last edited by Pinada; 01-08-2010, 10:23.

Comment

• Train je bij die wannabe Joe DeFranco sportschool?
                      Groeten

Comment

• Als ik zou weten welke sportschool je bedoelt, zou ik je een antwoord kunnen geven.

Comment

• Ik weet de naam niet meer, maar weet wel dat ze een introfilmpje op de site hebben met zelfs het zelfde liedje als van Joe DeFranco.
                          In Nijmegen toch?
                          Groeten

Comment

• hij bedoelt
                            Fitness & krachttraining Nijmegen, Eastside Performance

Comment

• Als Fallus gelijk heeft, dan ja.

Comment

• Zojuist:

Box squat (deze keer met pauze onderin)
                                65 kg
                                8-7-6

Db press hammer grip (afgewisseld met sissy squat)
                                2x16 kg
                                8-7-5

Ik ging voor 6 de laatste set, lukte niet, gevolg: zwarte plek op een minder prettige plek.

Sissy sqyat
                                15 kg
                                5-5-4-4

Push press
                                35 kg
                                8-7-6

Glute bridge (afgewisseld met dips press)
                                80 kg
                                10-9-8

Weet niet waar die opeens vandaan kwam.

Dips press
                                35 kg
                                9-8-7

Daarna nog 15 minuten interval op de fiets.

Ik heb me kapot gezweet, niet normaal. Nog nooit meegemaakt (zelfs niet met 25 keer trappen op en neer rennen met 25-30 graden buiten). Geen idee hoe het komt, was ook aardig misselijk. Wellicht de Fast Diet, wat ik wel vreemd zou vinden aangezien ik daar de vorige keer geen last van had.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X