jajaja
Hypertrofie routine
Collapse
X
-
Hypertrofie routine
Last edited by adon1s; 25-04-2017, 14:18.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.Tags: Geen
-
Bruut schema, vind de non-complexiteit van je schema's er altijd sexy uitzien
Hoe is het verlopen met je vorige schema? Nog iets gegained op je 1RM's?
Cable crosses op 5x5, lijkt me redelijk vervelend om in positie mee te komen?
Hoe dan ook succes weerThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
-
Tnx man. Weet niet of ik iets gegained heb de laatste routine, dat merk je toch pas wanneer je op gaat werken naar een 1rm.. Voor m'n gevoel ben ik wel vooruit gegaan.
Die cable cross zijn niet met een apparaat maar met spanbanden. Je hangt dus in de spanbanden en maakt een flye beweging. Heb de oefening nooit consequent gedaan, maar de keren dat ik hem deed was het een flinke burner voor m'n borst.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Ik wil de oefeningen zo beperkt mogelijk houden. Deadlifts en chins zijn imo genoeg. Wil op termijn ook een 1-arm chin up kunnen dus liever wat meer chins dan rows. Verschillende isolatie voor armen en borst mag wel een keer, die heb ik al een tijd niet apart aangepakt.
Het kan ook best dat ik in de komende weken wat oefeningen toevoeg hoor, het staat niet helemaal vast.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Heb ik ook aan zitten denken idd, alleen vind ik het 10x kut om te front squatten met gare hamstrings, ook al ligt het accent er geheel niet op. + je gaat benchen de dag na chins (je lats gaar).In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Originally posted by roelinho View Postrug en schouders verwisselen dan?
@Fight: Is meer om kracht op te bouwen. Ik hoef geen grotere poten. Veel rust+veel gewicht = meer training van het centraal zenuwstelsel.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Net kwartiertje getraind. 7x140 gebenched! Voelde me zo sterk vandaag, de 110 voelde alsof het pas 80kg was. Voor de rest niets gedaan op bench want volgende week begint m'n nieuwe schema. Hierna nog wat chins en deadlifts.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
Tnx wasofski! Vandaag nog steeds deload, training van vandaag stelde niet veel voor. Heb wat bw chins gedaan, 2x5 mp´s @60kg, deadlift tot 190 en nog wat heel lichte high rep rows en mp's voor doorbloeding. M'n schouder voelt iets gaar aan, denk het vooral te wijten is aan dat ik 's nachts vreemde posities aanneem. Zo lig ik vaak m'n ene arm onder m'n lichaam te slapen. Moet nog ff kijken of ik morgen nog wat doe of dat ik rust neem, ligt ook voor een groot deel aan het weer.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment