Ik zal ze wel posten als ik tips binnen gekregen heb. Ik heb wel goede ervaringen met het 'war ready guns' programma van t-nation. Alleen heb ik liever een armentraining die goed in een split opgaat. Ik heb daar vrij weinig ervaring mee (frequentie van trainen, oefeningkeuze, volume). In pavels boek staat ook wel iets wat me wat lijkt, alleen ik wil niet dat oefeningen zoals m'n chins eronder lijden.. Als ik het zelf in zou moeten delen zou ik het zo doen:
2 dagen per week ub trainen, 2 dagen lb. UB: lage reps 1 arm/hand chins; incl. db-curl 5x6; bb-curl 5x6. Voor triceps beginnen met benchpress lockouts 1-3 reps, pushdowns smalle grip en dips voor reps. Andere training dan andere curls, bijv. incl. hammer curl en reverse curl; triceps cg bench 3-5 reps en rope pressdowns.
Vandaag btw weer lekker getraind.
2 dagen per week ub trainen, 2 dagen lb. UB: lage reps 1 arm/hand chins; incl. db-curl 5x6; bb-curl 5x6. Voor triceps beginnen met benchpress lockouts 1-3 reps, pushdowns smalle grip en dips voor reps. Andere training dan andere curls, bijv. incl. hammer curl en reverse curl; triceps cg bench 3-5 reps en rope pressdowns.
Vandaag btw weer lekker getraind.
Comment